Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Пропоную впровадити наступну традицію в цій темі: після того, як автор повідомлення зробив допис у цій темі про зміни в умовах тарифу(ів) чи послузі (послугах), він у шапку теми заносить запис про зміни й дає посилання на свій пост.
Наприклад, зміст шапки теми з посиланням на повідомлення автора:
Нє, не схоже на Буруна. В того каша в голові була, він не вмів висловлювати своїх думок, слова докупи в реченні не вмів скласти, бєлєбєрда якась завжди в нього виходила. Буруну я завжди писав "мая твая нє панімай", бо не зразу вдавалося зрозуміти, що він хоче сказати.
А цей пише зрозумілою мовою.
Так, дійсно, дуже рідко, але бувало й таке. Мабуть, в ті моменти, тут за нього писала інша людина, якій йому вдалося пояснити те, що він хоче сказати.)))
ЗМІНИ В ТАРИФІКАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ ДЗВІНКІВ ДО ІРЛАНДІЇ ТА ВЕЛИКОБРТАНІЇ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ АБОНЕНТІВ
ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою «lifecell» повідомляє, що з 8.02.2023 відбудуться зміни в тарифікації міжнародних дзвінків для індивідуальних абонентів, а саме:
вартість дзвінка до Ірландії становитиме 60 грн/хв (враховуючи всі податки та збори)
вартість дзвінка до Великобританії становитиме 45 грн/5 хв (враховуючи всі податки та збори).
Всі інші умови залишаються без змін.
Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, змінює умови надання послуги «Другий номер».
Починаючи з 08.02.2023 року вартість замовлення послуги становитиме 50 грн на 30 днів. Після завершення цього терміну абонент може знову оплатити користування послугою на 30 днів. Якщо коштів на рахунку недостатньо, здійснюватиметься часткове списання коштів у розмірі 3 грн за 1 день користування послугою.
Для керування послугою наберіть зі свого мобільного *878# (безкоштовно в мережі lifecell).
Усі інші умови послуги залишаються без змін.
ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, повідомляє про зміни у пакеті послуг Premium Exclusive у межах тарифних планів Premium та Premium Contract.
З 08.02.2023 буде змінено перелік країн у тарифних планах «Premium» та «Premium Contract», в яких можна телефонувати з використанням хвилин для міжнародних дзвінків, наданих у межах пакету послуг «Premium Exclusive». Перелік країн буде оновлено відповідно до 1-ї та 2-ї груп міжнародних дзвінків, станом на 01.02.2023 це наступні країни: Австралія, Бангладеш, Болгарія, Ватикан, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ізраїль, Індія, Ірландія, Ісландія, Італія, Канада, Китай, Латвія, Литва, Нігерія, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, США, Угорщина, Франція, Хорватія, Чехія, Швеція.
До 08.03.2023 (включно) абоненти, які обслуговуються на умовах зазначених тарифних планів, мають право безкоштовно змінити тариф на будь-який інший з доступних для підключення або розірвати договір без додаткових витрат, якщо вони не погоджуються на змінені умови.
"Абоненты, которые прошли регистрацию и персонализацию стоимость тарифа - 110 грн., стандартная стоимость – 120 гривен. Но с 22 февраля 2023 года цены изменятся.
"С 22.02.2023 меняется стоимость тарифа "Просто Лайф":
90 грн. – для абонентов, перешедших с другого оператора в нашу сеть,
140 грн. – для зарегистрированных и персонифицированных абонентов,
160 грн. – стандартная стоимость. Наполнение тарифа не изменится" – сообщили в lifecell." (с)
ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою «lifecell» повідомляє, що з 8.02.2023 відбудуться зміни в умовах послуги «Тарифна підписка», а саме:
оплата за придбання пакетів послуг за тарифним планом на якому обслуговується абонент з використанням послуги «Тарифна підписка» здійснюється з основного особового рахунку. Оплата здійснюється в момент списання коштів з основного особового рахунку. Для отримання пакетів послуг за тарифним планом на якому обслуговується абонент в рамках послуги «Тарифна підписка» можливо використовувати бонуси, доступні на бонусному рахунку абонента.
при переході(міграції) на інший тарифний план пакети послуг, придбані наперед згідно даної Послуги втрачаються. Повернення коштів за невикористані пакети послуг не здійснюється. У разі наявності невикористаних пакетів послуг ТОВ «лайфселл» нараховує на користь абонента бонуси.
Детальніше на сторінці послуги.
Всі інші умови залишаються без змін
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.