Чергові зміни в умовах тарифів і послуг lifecell

Статус
The first post in this thread is a WikiPost, and can be edited by anyone with the appropriate permissions.
Реєстрація
14.08.11
Місто
Дніпро-Запоріжжя
Телефон
Galaxy S9
☝️ Перший допис у цій форумній темі (шапка теми) реалізований на принципах вікі, тобто будь-який користувач форуму може змінювати його зміст.
💡 Пропоную впровадити наступну традицію в цій темі: після того, як автор повідомлення зробив допис у цій темі про зміни в умовах тарифу(ів) чи послузі (послугах), він у шапку теми заносить запис про зміни й дає посилання на свій пост.

Наприклад, зміст шапки теми з посиланням на повідомлення автора:
08.03.2023 — Зміна вартості пакету послуг у тарифі "Жара Лайт" на 160 ₴/місяць

👉 Зміни в умовах надання тарифів та послуг
 
Причина: WikiPost
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
Тепер по *103# вінквіз, в кого денні пакети по тарифах вимкнуті, можна включити лише через оператора, от вимкнути не можна тепер взагалі ніяк, навіть через оператора.


Как-то это не логично, не по "Лайфовски". :rolleyes:

Когда эта функция включена-каждый день не берут денежку.
Когда выключена-берут.
Зачем же "выключить теперь нельзя никак"?
Надо наоборот-"включить нельзя никак" :)
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Тепер по *103# вінквіз, в кого денні пакети по тарифах вимкнуті, можна включити лише через оператора, от вимкнути не можна тепер взагалі ніяк, навіть через оператора.


Как-то это не логично, не по "Лайфовски". :rolleyes:

Когда эта функция включена-каждый день не берут денежку.
Когда выключена-берут.
Зачем же "выключить теперь нельзя никак"?
Надо наоборот-"включить нельзя никак" :)
Через оператора виключайте, але потім не включете
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
luytel,

Когда дело касается денег-логика может подвести как "жо" так и "мэ" :p
Post automatically merged:

Morino,

Через оператора виключайте, але потім не включете (с)

Борьба с хитрецами. Что бы каждый раз туда-сюда не включали.
А так, принял абонент решение и все, монолит...

"Лайф"-думай о будущем :D
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Передивився по декількох номерах і не бачу в підключених (і взагалі) послугах "Управління пакетом послуг на 1 день".
Щось про це було і я пропустив?

Screenshot_2024-11-13-17-39-39-888_com.life.my.jpg
Скрін із архіву.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
alibob, Morino, оновили умови і відключили всім. Підключення через контакт центр


Я сегодня писала в поддержку, просила включить, потому что у меня тоже пропала из видимости в МЛС.
Но оператор сказала, что она активна, хотя и не видна...
Post automatically merged:

Підключення через контакт центр
Чи хтось вже підключав таким чином?
Цікаво, чи завдають зайві питання про мотивацію замовлення послуги, чи мовчки без розмов підключають?


Меня спросили в курсе ли я того, что если ее отключить, то потом включить уже нельзя.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
если ее отключить, то потом включить уже нельзя
"її"- це автоматичне зняття денної абонплати? Мені завжди здавалося що це зняття - грабіжницька послуга, спрямована виключно на примусове списання грошей з абонента. Не уявляю кому може знадобитися її знов підключати після відключення.
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
magodzec,

Ну да. Ее-это автоматическое снятие дневной платы. 🙂

Грабительская, согласна с Вами, но что поделаешь...
Сейчас она только у Лайфа и осталась.
КС и ВФ с ней уже давно распрощались.

Там не так немножко.
Подключение-это что бы НЕ брали деньги (услуга активирована)
Отключение-это что бы опять стали снимать.
Изначально услуга отключена и ее надо было включать (активировать).
Кому может понадобится прыгание между "Вкл-выкл", я не знаю, но видимо, это активно практикуется, если Лайф обратил внимание на эту услугу.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
прыгание между "Вкл-выкл", я не знаю, но видимо, это активно практикуется, если Лайф обратил внимание на эту услугу.
Вони її ліквідували не тому що багато туди-сюди скакали, а з розрахунку що суттєвий відсоток тих, у кого денна абонплата була вимкнена, прошляплять її автоматичне увімкнення 19-го (не звернувшися у кол-центр) і таким чином їх пострижуть на цю абонплату.

на счету 00.00 или в мусорник
Навіщо в смітник? Я всі свої номери перевів на тариф "Единий", який їсти не просить.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Я цю послугу давно підключив, тепер перевірив чи активна -

""По номеру 38063ХХХХХХХ денна плата відключена. Автоматичного нарахування денного пакету не відбуватиметься. Абоненти, які відключили автоматичне нарахування денного пакету послуг до 19-го березня, зможуть за потреби підключити цю опцію звернувшись до контакт-центру.
Якщо по номеру не відключена була денна плата, то вже відсутня технічна можливість її деактивації"".
Всьо.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Я цю послугу давно підключив, тепер перевірив чи активна -

""По номеру 38063ХХХХХХХ денна плата відключена. Автоматичного нарахування денного пакету не відбуватиметься. Абоненти, які відключили автоматичне нарахування денного пакету послуг до 19-го березня, зможуть за потреби підключити цю опцію звернувшись до контакт-центру.
Якщо по номеру не відключена була денна плата, то вже відсутня технічна можливість її деактивації"".
Всьо.
Якщо перейти на максі чи мега то послуга буде далі активна. А це вже +
 
Статус
The first post in this thread is a WikiPost, and can be edited by anyone with the appropriate permissions.
Зверху