lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.12.18
Місто
Шевченкове
yanv, iot пристрої мають або ip-сервер та(або) смс-команди для віддаленого управління. Так що сарказм не за адресою.
 
  • Like
Реакції: yanv
Реєстрація
19.06.20
Місто
Kyiv region
Телефон
iPhone
Вперше в Україні для абонентів lifecell: верифікація в iMessage та FaceTime без міжнародних SMS

Абоненти мобільного оператора lifecell, що входить до групи компаній DVL, які користуються пристроями Apple, отримали ексклюзивну можливість – активувати сервіси iMessage та FaceTime безпосередньо через взаємодію SIM-картки абонента та мережі lifecell. Це забезпечує користувачам не лише зручність, а й підвищений рівень безпеки.

Потреба у верифікації номера найчастіше виникає під час першого запуску iMessage та FaceTime і вона відбувається шляхом надсилання міжнародного SMS. Утім відтепер для абонентів мережі lifecell ця процедура проходить автоматично та без додаткових витрат. Вона стане у пригоді новим користувачам Apple-пристроїв, а також тим, хто змінює SIM-картку чи переходить на новий смартфон.
Такий функціонал став можливим з оновленням iOS, яке компанія Apple випустила 1 квітня 2025 року. В Україні він доступний наразі лише абонентам lifecell, які:
  • оновили свої Apple-пристрої до iOS 18.4;
  • мають активну USIM-картку lifecell
  • підключені до інтернету (передача даних, Wi-Fi мережа, в Україні та в роумінгу).
Переваги нового процесу верифікації для абонентів lifecell:
  • немає потреби надсилати міжнародні SMS для активації сервісів iMessage та FaceTime, а, отже, нести додаткові витрати;
  • верифікація здійснюється напряму через SIM-картку та мережу lifecell, що є більш захищеним методом.
Станом на кінець квітня можливістю оновленої верифікації вже скористалися майже 300 тисяч користувачів.
У мережі lifecell наразі обслуговується понад 2 мільйони смартфонів Apple, що становить близько 25% від загальної кількості смартфонів у мережі. За останні п'ять років проникнення пристроїв на базі операційної системи iOS зросло з 15% до 25%, що свідчить про стабільне зростання їх популярності серед абонентів lifecell.
Користувачі Apple-пристроїв демонструють вищий рівень споживання мобільного інтернету: середньомісячний обсяг дата-трафіку на одного користувача становить 17 ГБ, що суттєво перевищує показник серед користувачів Android-пристроїв (11,6 ГБ).
Крім того, власники пристроїв Apple активно користуються цифровими SIM-картками (eSIM). Зокрема, 89% користувачів Apple iOS у мережі lifecell обрали eSIM, у порівнянні з лише 11% серед користувачів Android-пристроїв.
lifecell продовжує впроваджувати інновації, що підвищують технологічність, якість та безпечність цифрового досвіду абонентів.

На форумі вже писали, і я навіть скористалася, а ось і новина з’явилася.
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
молодці, глюк з активацією імесенджера викрутили в іноваційну технологію. цікаво чому не змогли побороти повторні відправлення смс на айфонах?
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
молодці, глюк з активацією імесенджера викрутили в іноваційну технологію. цікаво чому не змогли побороти повторні відправлення смс на айфонах?
який глюк?
писали, що при першій активаціі смс по декілька разів відправлялись, гроші списувались і нічого, ще було, що в когось кожний день смс відправлялась на Епл
 
Реєстрація
19.06.20
Місто
Kyiv region
Телефон
iPhone
молодці, глюк з активацією імесенджера викрутили в іноваційну технологію. цікаво чому не змогли побороти повторні відправлення смс на айфонах?
який глюк?
писали, що при першій активаціі смс по декілька разів відправлялись, гроші списувались і нічого, ще було, що в когось кожний день смс відправлялась на Епл
не було такого, списували гроші, тепер не будуть
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
молодці, глюк з активацією імесенджера викрутили в іноваційну технологію. цікаво чому не змогли побороти повторні відправлення смс на айфонах?
який глюк?
писали, що при першій активаціі смс по декілька разів відправлялись, гроші списувались і нічого, ще було, що в когось кожний день смс відправлялась на Епл
не було такого, списували гроші, тепер не будуть
тема " Глюки Лайфселл"
 

Вкладення

  • Screenshot_20250506_164859.jpg
    Screenshot_20250506_164859.jpg
    219.7 КБ · Перегляди: 28
Реєстрація
19.06.20
Місто
Kyiv region
Телефон
iPhone
оверквотінг (надмірне цитування)
молодці, глюк з активацією імесенджера викрутили в іноваційну технологію. цікаво чому не змогли побороти повторні відправлення смс на айфонах?
який глюк?
писали, що при першій активаціі смс по декілька разів відправлялись, гроші списувались і нічого, ще було, що в когось кожний день смс відправлялась на Епл
не було такого, списували гроші, тепер не будуть
тема " Глюки Лайфселл"
Я спираюся на свій досвід
 

нудмєн

Свідомий Свинорил
Реєстрація
29.01.24
Місто
Харків
Телефон
Nokia 1100
  • Like
Реакції: yanv
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Grandstream GXP1610
Хтось їм пояснив, що для активації треба обрати тариф і заплатити
Понимание приходит с опытом, СМС приходит после первого внесения АП по ТП.
Згоден про досвід але для таких людей які не розуміють такі речі - на звороті конверта розписано всі умови або ж є гугл.
 
Зверху