lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
romrom, це запитання, колись мені відповідали, що на абонку по тп, деякі послуги по дод.купівлі хвилин і т.п.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
А сейчас лредставители лайфа что-то получают за активацию нового старпака?
 
Реєстрація
02.12.19
Місто
Полтава
Потрібно підключити тариф Дзвінкий Безмеж.
Підкажіть, як дешевше, шукати саме цей пакет, чи просто придбати Суперпакет, й з нього підключити тариф?
 
Реєстрація
02.04.20
Місто
Запорiжжя
Телефон
IPhone 12 mini
А є у лайфсел щоденна плата?
Ну, наприклад, маю тариф 120грн/28 несплачений, якщо поповню на 40/50/100 грн - чи буде автозняття щоденне, навіть якщо сім не в мережі? Якщо так, то чи можна (та як) зняття відключити?
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
T.Visc, є, буде. Управління денним пакетом послуг:
*103#
Через цю комбінацію з телефону можна вимкнути. Ні, через додаток, веб чи підтримку зупинити зняття щоденки не можливо (принаймні, мені такі способи невідомі).
Після зупинення зняття щоденки в додатку, в розділі Мої послуги, з'явиться відповідний пункт.
До речі, при зміні тарифу автоматично вмикається щоденне зняття і, якщо грошей достатньо, почне знімати щоденку одразу після зміни тарифу.
 

Вкладення

  • Screenshot_20240204-190528.png
    Screenshot_20240204-190528.png
    199 КБ · Перегляди: 17
Реєстрація
11.04.22
Місто
Selidove
Пожалуйста подскажите, очень надо.Есть 150 гривен на счету лайф тариф "потужный" надо как то человеку на карту привата деньги отправить.Извините за оффтоп.Можно в лс написать ответ.
 

Batista Katod

Заблокирован
Реєстрація
16.01.24
Місто
Київ
Есть ли способ получить современную сим карту Лайфселл вместо очень старой, но бесплатно, что б не платить 70 грн за пакет.
Номер полочный, но 063 и очень старый.
Из имеющихся телефонов становится только в Нокию, но там уже рабочий второй КС стоит.
Может через миграцию как то?
Если кто знает, подскажите, спасибо.
 

Bubblegum

Мимо проходил
Реєстрація
09.01.13
Місто
Сумщина
1. Чи можна переходити на інший тариф за кошти з додаткового (бонусного) рахунку?;

2. Чи є можливість безкоштовно перейти на тариф з меншою абонплатою (не під час підвищення тарифів, а у звичайний час)?
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Останнє редагування:

Bubblegum

Мимо проходил
Реєстрація
09.01.13
Місто
Сумщина
1. Чи можна переходити на інший тариф за кошти з додаткового (бонусного) рахунку?;
Експериментальним шляхом перевірив - так, переходити за кошти з додаткового (бонусного) рахунку на інший тарифний план можна.

Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:

- отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
- здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
- відправки SMS, MMS;
- використання мобільного Інтернету;
- здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших електронних комунікаційних послуг.
 
Зверху