Зловживання чи порушення правил Програми лояльності
1. Банк має право без попередження Клієнта анулювати нараховані Клієнту Бонуси в разі виявлення випадків зловживання (в тому числі повернення придбаного товару або відміна платіжної операції щодо придбання товару) та/або порушення Клієнтом правил Програми лояльності, або помилкового нарахування Бонусів. У випадку, якщо нараховані в результаті зловживання Бонуси були зараховані на поточний рахунок Клієнта, останній доручає Банку здійснити повернення зарахованих коштів (з урахуванням сплачених до бюджету податків) шляхом їх безакцептного (договірного) списання Банком з будь-якого поточного рахунку Клієнта.
2. У разі, коли в результаті проведеного Банком аналізу буде встановлено, що Бонуси були зараховані на поточний рахунок Клієнта-1 та в подальшому переказані на Поточний рахунок Клієнта-2 (пов’язана особа з Клієнтом-1), Клієнт-2 доручає Банку здійснити покриття таких витрат/збитків Банку шляхом безакцептного (договірного) списання Банком з Поточного рахунку Клієнта-2 коштів в розмірі нарахованих Банком Бонусів , але не більше суми здійсненого Клієнтом-1 переказу на користь Клієнта-2.
3. Анулювання нарахованих Бонусів здійснюється за рішенням Банку. Банк має право не повідомляти Клієнту причину свого рішення. Така операція не вважається доходом Банку.
4. Банк має право виключити будь-якого Клієнта з числа учасників Програми лояльності без попередження та пояснення причин.