фигня какая-то, звоните котам...
Подзвонив ще вранці.
Оператор пообіцяв розібратися та сьогодні передзвонити. Наразі передзвонив, сказав, що доступність SEPA переказів є не у всіх клієнтів Монобанку. Ця доступність розглядається для кожного клієнта індивідуально. Запропонував мені як альтернативу SWIFT перекази. Я відповів, що я маю кращу альтернативу, це А-Банк і попросив його прийняти заявку на закриття всіх рахунків у Монобанку.
Поки він з'ясовував пів дня, я зателефонував у підтримку А-Банку і мені одразу підказали, як знайти реквізити для SEPA переказів. Вже зробив два перекази на суму 1,5 тисячі Євро та поклав їх на депозит. Зробив би на більшу суму, але Револют почав мені малювати комісію за обмін фунтів на євро. Чи можна якось обійти цю комісію?
PS. А монобанк зі своєю дискримінаційною політикою нехай іде лісом.