Яке оновлення потрібно виконати певним клієнтам до 17 листопада 2025 року?
У жовтні 2025 року окремі клієнти зі значно застарілим програмним забезпеченням Starlink отримали сповіщення про необхідність оновлення Starlink до 17 листопада 2025 року.
Ці клієнти поділяються на дві групи:
Клієнти, які мають під’єднати термінал Starlink до електромережі до 17 листопада, інакше їхній комплект буде назавжди неробочим.
Клієнти, які мають під’єднати термінал Starlink до електромережі й виконати оновлення програмного забезпечення. Починаючи з 18 листопада, їхній комплект не матиме доступу до Інтернету, доки не буде виконано оновлення.
Ми впроваджуємо це оновлення в рамках наших зусиль щодо гарантування безпеки, продуктивності й надійності мережі Starlink.
Кому потрібно оновити програмне забезпечення?
Лише клієнти, які отримали електронний лист або сповіщення в застосунку, мають виконати певні дії. Кожне повідомлення містить ідентифікатор Starlink (UTID), який ідентифікує, яких саме комплектів Starlink це стосується.
Чи потрібна мені активна лінія обслуговування або тарифний план?
Ні. Вам не потрібна активна лінія обслуговування для виконання цього оновлення. Просто під’єднайте Starlink і дотримуйтеся інструкцій, щоб оновити програмне забезпечення.
З вас не стягуватиметься плата за оновлення або за під’єднання Starlink до електромережі під час цього процесу.
Інструкції для клієнтів, які мають під’єднати термінал Starlink до електромережі.
Якщо ваш електронний лист має назву "Увага! Під’єднайте термінал Starlink до електромережі, щоб отримати критичне оновлення", виконайте наведені нижче дії.
Розмістіть Starlink надворі та під’єднайте його до електромережі.
Для отримання оновлення не потрібен вільний огляд неба.
Перебіг оновлення можна переглядати в застосунку. Оновлення автоматично завантажиться та встановиться (зазвичай це займає 15–30 хвилин).
Якщо ваш термінал Starlink уже ввімкнено та під’єднано, оновлення має застосуватися автоматично.
Примітка. Якщо ви не матимете змоги скористатися своїм терміналом Starlink до 17 листопада, зверніться до служби підтримки.
Інструкції для клієнтів, які мають виконати оновлення програмного забезпечення вручну.
Якщо ваш електронний лист має назву "Увага! Оновіть програмне забезпечення", виконайте наведені нижче дії.
Увімкніть Starlink. Для цього його не потрібно виносити з приміщення.
Під’єднайтеся до наявної мережі Wi-Fi і відкрийте застосунок Starlink.
Застосунок Starlink запропонує оновити термінал Starlink за допомогою параметра "Оновлення вручну".
Натисніть "Оновити зараз". Не закривайте застосунок і не від’єднуйтесь від Wi-Fi під час цієї процедури. Це займе менше 60 секунд.
Примітка. Якщо ви не матимете змоги скористатися своїм терміналом Starlink до 17 листопада, не хвилюйтеся – комплект можна буде знову під’єднати до інтернету після виконання оновлення.
Де знайти ідентифікатор Starlink (UTID)?
Щоб знайти свій ідентифікатор Starlink, увійдіть в акаунт і натисніть "Ваші тарифні плани". Ідентифікатор Starlink та інші ідентифікаційні дані відображатимуться в розділі "Пристрої".
Чи потрібно також під’єднувати роутер?
Для цього оновлення потрібно ввімкнути лише термінал Starlink.
Як перевірити в застосунку, чи відбулося оновлення програмного забезпечення?
Перейдіть до кнопки "Розширені".
Знайдіть розділ "Starlink".
Перевірте, чи вказано рік 2025 поруч із пунктом "Версія програмного забезпечення".
Версії програмного забезпечення
Версія програмного забезпечення 2024.05.0 є ключовою для можливості завантаження.
До 2024.05.0: Комплекти на цих старіших версіях не можуть завантажувати оновлення й мають бути під’єднані до електромережі та спрямовані в небо, щоб отримати необхідне оновлення до 17 листопада 2025 року, інакше вони будуть назавжди неробочими.
Між 2024.05.0 і 2024.12.26: комплекти з цими версіями можуть завантажувати оновлення через застосунок. Клієнти повинні зробити це до 17 листопада, інакше їхній термінал Starlink не матиме доступу до Інтернету, доки не буде виконано оновлення.
Після 2024.12.26: ці версії наразі не потребують оновлення.
Примітка. Приблизно 27 вересня 2024 року назву версії програмного забезпечення було змінено з номерів тижнів на дати. Як наслідок, деякі версії, позначені вище за "2024.12" (наприклад, 2024.13, 2024.14 тощо), фактично були випущені до версії 2024.12.26. Це може спричинити плутанину щодо порядку версій, але 2024.12.26 залишається справжньою кінцевою версією для поточного програмного забезпечення.