Короче кажучи, тех.підтримка укр.нета відповіла наступне:
"На жаль, даний оператор не надає інформації про статус доставлення SMS повідомлень, що робить неможливим додавання такого номеру в якості контакту для відновлення.
Для того аби додати додатковий контакт для відновлення скористайтеся, будь ласка, номером іншого мобільного оператора".
Vitalik до ІТ ніяк не можна донести цю проблему, щоб вони щось з цим зробили?
"На жаль, даний оператор не надає інформації про статус доставлення SMS повідомлень, що робить неможливим додавання такого номеру в якості контакту для відновлення.
Для того аби додати додатковий контакт для відновлення скористайтеся, будь ласка, номером іншого мобільного оператора".
Vitalik до ІТ ніяк не можна донести цю проблему, щоб вони щось з цим зробили?