Зробив я безкоштовну New card в кінці серпня, а вже першого жовтня списало комісію 15 грн за смс. На відділення сказали, що не знають, чому на сайті написано, що карта бесплатна, і сама консультантка незнає, чому мені казала, що смс безплатні, коли питав при оформленні. На гарячій лінії цікавіше, як виявляється, у цьому банку смс безкоштовні, якщо їх підключати на гарячій лінії, а якщо у додатку - платні. Далі ще цікавіше, мені сказали на гарячій лінії ще з самого початку, щоб я підключив в додатку і що це безкоштовно. А на гарячій лінії тоді не підключили, бо не було вказане секретне слово (незнаю чому його не спитали при оформленні). Відповідно зараз оператор сказав, що довере це до тієї операторки ,яка мені тоді це сказала. Відповідно вона передзвонила за кілька годин і почала вибачатися, я кажу добре, але скиньте мені на карту 15 грн, що вона і зробила. І це ще не все ,оператор сказав, що не зобов'язнані повідомляти про платність смс на сайті, там де написано що вона безплатна, тому що по факту плата за смс це не плату за карту, щось в тому роді. І на відділенні немають казати, що смс платне ,тому що це не входить в їх компетенцію, а це функція гарячої лінії. Іншими словами, я прочитав на сайті, що карта безплатна, потім ще спеціально уточнив у консультантки, яка це підтвердила, і в підсумку вони платні і я сам винен, що не догадався подзвонити на гарячу лінію, і спитати ,чи це точна інформація...