Аль Капоне тоже далеко не за его выкрутасы посадили, а по формальному признаку неуплаты налогов Так что всё правильно делают.У 112-го забрали лицензии на эфирную цифру по формальному признаку. Эти лицензии были под региональное вещание, а вместо этого региональные вещатели (всякие Ариадны, ТВ-Выборы, Новые Форматы...) начали вещать общенациональный канал.
Проверит? Что именно проверит? Насколько точно ПТУР прилетел в эфирную студию? ))Нацсовет по ТВ проверит телеканал ZIK по признакам разжигания вражды и ненависти в телемарафоне "Реванш соросятни"
Сообщается, что канал транслировал анонс телемарафона "Реванш соросятни", с высказываниями, которые имеют признаки разжигания вражды и ненависти.ukranews.com
!18-54 50+ | |
2014 | 9,97 |
2015 | 9,65 |
2016 | 9,94 |
2017 | 9,06 |
2018 | 8,51 |
2019 | 7,64 |
2020 *цифри без жовтня-листопада | 6,58 |
2020 (жовтень-листопад) | 7,89 |
18-54 50+ | 18-54 50- | ||
«Холостячка» у праймі | 15,12 | 7,76 | |
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі | 6,63 | 5,46 | |
Різниця частки до частки каналу | 128% | 42% | 3,04 |
"Холостячка" - новий тариф від оператора СТБ. Всього за 30 хвилин ефіру ви отримуєте безліміт брудної білизни, пафосу, низькопробних жартів і модерованого сюжету. Тариф діє на всій території покриття. Гарантійний термін дії тарифу - 3 місяці.Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.
!18-54 50+ 2014 9,97 2015 9,65 2016 9,94 2017 9,06 2018 8,51 2019 7,64 2020 *цифри без жовтня-листопада 6,58 2020 (жовтень-листопад) 7,89
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.
18-54 50+ 18-54 50- «Холостячка» у праймі 15,12 7,76 Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі 6,63 5,46 Різниця частки до частки каналу 128% 42% 3,04
І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
"не на часі"Ожидаем ужесточения языкового законодательства?
А який в цьому сенс, окрім популістського?Ожидаем ужесточения языкового законодательства?
Дм сьогодні написали , що телекритика закрилась.Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.
!18-54 50+ 2014 9,97 2015 9,65 2016 9,94 2017 9,06 2018 8,51 2019 7,64 2020 *цифри без жовтня-листопада 6,58 2020 (жовтень-листопад) 7,89
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.
18-54 50+ 18-54 50- «Холостячка» у праймі 15,12 7,76 Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі 6,63 5,46 Різниця частки до частки каналу 128% 42% 3,04
І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
Так само і з Ютубом. Наші блогери весь контент знімають на російську мову, бо розрахований не тільки на Україну, а й на країни СНГ. Нещодавно була статистика, що в Україні в соцмережах російською спілкують набагато більше ніж українською, навіть, якщо в побуті розмовляєте українською.Холостяка (одно из топовых шоу) снимают в 90% на русском языке, вероятно для того что-бы было больше просмотров из других стран...
Деньги важнее принципов, жаль что так получается.
Вчера, потому и зашёл. Собственно, ДМ и был создан старой командой ТК после отхода сайта Бене.Дм сьогодні написали , що телекритика закрилась.