Телеканали

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Шахтарське (Першотравенськ) на Січеславщині
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Фрешш, но увы, в конечном итоге, будет пустой выхлоп... Особого желания прижать нету - как и как всегда, в "бомаге" что-нибудь упустят или не то напишут. Что даст возможность проверяемым отбиться без особых усилий. А жаль, жаль...
 

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
У ZIKа есть лицензия на T2.
Максимум - могут угрожать её забрать.
Спутник не тронут.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Nubia Neo, Poco M3 Pro
112ый же смогли сбить из эфирного вещания.
Тоже самое может ждать и ЗИК после нескольких таких "выкрутасов" и следующих за ними проверок
 
  • Love
Реакції: idea

Kara

Свой, тутэйшы
Реєстрація
18.09.10
Місто
Луганськ
Телефон
Pixel 8a, iPhone12 mini
У 112-го забрали лицензии на эфирную цифру по формальному признаку. Эти лицензии были под региональное вещание, а вместо этого региональные вещатели (всякие Ариадны, ТВ-Выборы, Новые Форматы...) начали вещать общенациональный канал.
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
У 112-го забрали лицензии на эфирную цифру по формальному признаку. Эти лицензии были под региональное вещание, а вместо этого региональные вещатели (всякие Ариадны, ТВ-Выборы, Новые Форматы...) начали вещать общенациональный канал.
Аль Капоне тоже далеко не за его выкрутасы посадили, а по формальному признаку неуплаты налогов :) Так что всё правильно делают.
 

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.

!18-54 50+
20149,97
20159,65
20169,94
20179,06
20188,51
20197,64
2020 *цифри без жовтня-листопада6,58
2020 (жовтень-листопад)7,89
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.

18-54 50+18-54 50-
«Холостячка» у праймі15,127,76
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі6,635,46
Різниця частки до частки каналу128%42% 3,04
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.

І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.

!18-54 50+
20149,97
20159,65
20169,94
20179,06
20188,51
20197,64
2020 *цифри без жовтня-листопада6,58
2020 (жовтень-листопад)7,89
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.

18-54 50+18-54 50-
«Холостячка» у праймі15,127,76
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі6,635,46
Різниця частки до частки каналу128%42% 3,04
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.

І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
"Холостячка" - новий тариф від оператора СТБ. Всього за 30 хвилин ефіру ви отримуєте безліміт брудної білизни, пафосу, низькопробних жартів і модерованого сюжету. Тариф діє на всій території покриття. Гарантійний термін дії тарифу - 3 місяці.
(В перекладі на ред-форумівську мову)
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Запоріжжя
Телефон
Realme 9

 

Lorn

Заблокований
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
Ожидаем ужесточения языкового законодательства?
А який в цьому сенс, окрім популістського?
Не подобається рос.мова в ефірі - перемикаєш. Так роблять мільйони, якщо їх це не влаштовує. Рейтинги падають. А якщо вони цього не роблять, то їх все влаштовує і "проблеми" нема. Боротьба з неіснуючою проблемою. Чи це не так працює?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Poland
Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.

!18-54 50+
20149,97
20159,65
20169,94
20179,06
20188,51
20197,64
2020 *цифри без жовтня-листопада6,58
2020 (жовтень-листопад)7,89
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.

18-54 50+18-54 50-
«Холостячка» у праймі15,127,76
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі6,635,46
Різниця частки до частки каналу128%42% 3,04
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.

І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
Дм сьогодні написали , що телекритика закрилась.
 

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
Холостяка (одно из топовых шоу) снимают в 90% на русском языке, вероятно для того что-бы было больше просмотров из других стран...
Деньги важнее принципов, жаль что так получается.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Холостяка (одно из топовых шоу) снимают в 90% на русском языке, вероятно для того что-бы было больше просмотров из других стран...
Деньги важнее принципов, жаль что так получается.
Так само і з Ютубом. Наші блогери весь контент знімають на російську мову, бо розрахований не тільки на Україну, а й на країни СНГ. Нещодавно була статистика, що в Україні в соцмережах російською спілкують набагато більше ніж українською, навіть, якщо в побуті розмовляєте українською.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Poland
debugger, а тк теж була го?
Я все чекаю від них матеріали про фейк-ньюзи та останні вибори у США.
 
Зверху