Останнє редагування модератором:
В 5-6 тис. чи 7-8? Бо по мірі збору інформації бюджет ростеШкоди в такую ціну я не знаходив, або вбите та підозріле, фанати цієї марки хочуть за них багато, може й воно того варте, але виходить за бюджет.
Меня даже древний ВАЗ 2105 почти моего года рождения с таким подходом не подводил ни разу.Не экономлю на обслуживании
2006 год, пробег 150. Детального подсчета стоимости не веду, но замена масла и фильтров по материалам обходится около 1000 грн. Произвести замену реально самому, если есть яма. Масло меняю через 7-8 тыс. Остальные работы стараюсь делать на приличных СТО, где работают по наряд-заказам и выдают какие то документы по итогу. Было несколько попыток перейти на гаражный сервис, но...не нашел я на гаражах "своего" мастера, а надменности, хамства и некомпетентности видел много.Можна детальніше якого року, пробіг і в скільки обходиться така неекономія?
Повезло! Но все же нет ничего лучше оригинальной запчасти. Конечно, в каждом случае нужно всё взвешивать, но и ставить откровенное фуфло и лить дешевое масло - не умно.Меня даже древний ВАЗ 2105 почти моего года рождения с таким подходом не подводил ни разу.
Если кусается, то возьми Авео, тут ранее советовали. Действительно хороший вариант, живая 8-клапанная с кондиционером будет стоить от 6 до 7 тыс.Для мене бюджет поки кусається.
Саме таку придивляється свояк через пару років на заміну свого першого Акцента і розумію зараз в продажі 90% - американські битки?
І ще питання чи дійсно у VAG найважче приховати скручення пробігу? Чи професіонал зробить це без проблем?
Чи то для європейців 15-20річних стандартна картина, а американців 7-10 не крутять?
Це так і працює. Коли бюджет 7-8 то вже починаєш думати, може щось свіжіше/класом повище, а тоді блін треба ще 2-3 докинути щоб машина норм була, а потім такий блін... і коло знову замикається. Я так починав з смарту за 3000$ Потім замість Смарту була Ніссан Мікра яка збільшила планку до 5000$, а потім з'ясувалось що є Фабія, але фабії були всі на ручці.. так я прийшов до вибору між Ібіцею та Поло які по суті те саме.В 5-6 тис. чи 7-8? Бо по мірі збору інформації бюджет росте
Для приклабду розуміння Поло 2010 на ДСГ з початковим пробігом 150 з копійками тис. За 5,5 місяців експлуатації вже майже 161 тис км.Можна детальніше якого року, пробіг і в скільки обходиться така неекономія?
Чистим повітрям. Ненавиджу сторонні запаху в авто, тому намагаюся тримати салон чистим і сухим. Тварин не пускаю в авто, паління забороняю.Кто какими ароматизаторами пользуется? Посоветуйте. (Прошу прощения если уже обсуждали)
Збрехав. Єдине виключення - хвилястий папуга в клітці, на задньому сидінні, пристібнутийТварин не пускаю в авто
Таких проблем у меня нет. Просто интересно мнение кто чем пользуется для поддержания легкого аромата в салоне авто.В мене була епопія боротьби з сигаретним запахом з радіатора пічкі чи то випаровувача кондиціонера. Залишився від папірєдніка.
Протягом року тричі задував в повітряпроводи піну для очищення систем кондиціонування. Вичищав все пилососом з випаровувача, заливав піною сам випаровувач кондиціонера. Після третьої обробки запах пішов з авто.
оффтоп. как можно курить в закрытой машине? это особый вид мазохизма?В мене була епопія боротьби з сигаретним запахом з радіатора пічкі чи то випаровувача кондиціонера. Залишився від папірєдніка.
Вот с этого я бы начал. Ее вообще рекомендуется менять раз в два года. Правда, по идее, когда совсем плохо, должна лампочка на приборке загораться.І це ще я нічого не робив з заміною гальмівної рідини
Не вияснив, бо від папірєдніка залишився лише запах цигарок.оффтоп. как можно курить в закрытой машине? это особый вид мазохизма?В мене була епопія боротьби з сигаретним запахом з радіатора пічкі чи то випаровувача кондиціонера. Залишився від папірєдніка.
такое впечатление, что ты своими руками не только работу делал, а и сам запчасти изготавливал ...13500 грн. Сюда вошли из самого тяжёлого две замены масла со всеми фильтрами, комплект зимней резины, замена глушителя, замена гофры, замена пары рычагов и наконечников, замена трапеции дворников, замена радиатора. Шиномонтаж, мойки и плюшки-улучшайки считать глупо, так как это очень индивидуально
Смотря какой радиус. R14 за 900 можно спокойно брать Румынию/Польшу.Ага, только резина под 1000 колесо если новая белоцерковская.