Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
А що робити тим людям у яких пів року не працює єсім, або сім-пара, або нема інтернету удома, місяцями! Не знімається ап і замість цього обілечують по 3 грн секунда?
Не всегда можно уйти к конкурентам безболезненно. Как пример, могу привести Мариуполь Донецкой области. Там тяжело пользоваться другими операторами. У КС 265 БС, у ВФ - 68, у ЛС - 22. У КС почти нигде дыр нет, у ВФ предостаточно, а у ЛС на улице вроде 4г есть, а в зданиях 3г, и иногда вообще крайне слабый, целые фразы при звонке пропадают. О работоспособности инета в такой ситуации речь не идет вообще)
Мелитополь Запорожской области - почти то же самое.
idea убежать легко - сим восстановить сложно)
А на тему регионов, где у конкурентов плохо ловит сеть - опять же людей больше устраивает глючная сеть КС с нормальным покрытием, чем неглючные сети конкурентов с плохим покрытием. Ну и такие города в целом исключение а не правило, большинство ноющих что все глючит - просто не хотят ничего менять а хотят только ныть. А если у кого-то там как писал idea месцами неработает домашний инет - так тем более кто им доктор что не перейдут на другого провайдера.
Так оно и есть почти всегда.
Я в нашем городе (Бердянск) сколько не пытался использовать ЛС, он крайне дешевый, не получается больше месяца продержаться.
Да, там отлично биллинг работает, глюков почти нет. Но когда попадаешь на место, где средняя скорость 4г в районе 700 кбит, то хочется симку подальше выкинуть))). Или когда в нагорной части заходя в любое здание, то нет никакой вероятности что там будет покрытие. Проблема в исключительно малом количестве БС на город.
Сейчас использую Киевстар, это некий "компромисс", чуть хуже ВФ, но при этом лучше ЛС в разы. Биллинг да, бесит очень сильно, но я хоть уверен что смогу позвонить с 99% зданий в городе. В случае с ЛС и это не факт, бывает что еле еле Е тянет в некоторых зданиях)
ЛС почти везде имеет самое плохое покрытие и потому самый дешевый.
А на тему везде - по твоим же словам - ВФ даже лучше КСа работает. Значит альтернатива с нормальным качеством и без адского количетсва глюков у тебя уже есть, но по тем или иным причинам тебя КС устраивает больше и ты готов терпеть его глюки.
webivan, причина называется тариф "все вместе", xD.
По сути из-за него и терплю, за 200 грн получаю набор, который, если рассматривать другого провайдера и оператора, обошелся бы минимум в 350)
А платить 200 и еще поверх 130 за ВФ жаба душит пока что)
TaDesLok, у себе описаних тобою глюків не спостерігаю, де ви їх знаходите? І про Гіг-інет: в якому населенному пункті такі трабли. Київ чи Бердянськ?
ПиСи: не побачив, що ти на пріпейді сидиш))) Це все пояснює.
Я б могла за глюки теж чимало розповісти. Але, нажаль альтернативи не дуже то і є, особливо в гірських селах. Згідно моїх спостережень та по знайомих райони при словацькому кордоні більшість користують ЛС, при угорському КС. Вся пригірська частина лише КС. Мукачево/Ужгород ВФ/КС порівну, всі інші повально лише КС. Враховуючи, що Закарпаття - це 60% сільська місцевість, то в народу через отакі різниці по районам, КС мають майже всі, а 2гу картку в залежності від того, в яких районах буваєте частіше. (Є ще і 3ті сімки в силу близькості кордону )
Так, мені сьогодні таке смс прийшло - до 02.12 має ще знятись абонка. В МКС стара ціна. Криворукі чи спеціально вказали нову ціну, щоб абоненти накинули ₴ на рахунок?
Так у КС такая же формулировка о списании со счёта (при отсутствии такого) и по другим акционным/бесплатным подключениям. А то можно подумать, что с предоставлением бесплатного пакета услуг по акции, ещё также и бонусы добавляют на счёт.
Інформаційні SMS. Деяким абонентам за рядом тарифних планів тимчасово не надходить SMS-інформування про зняття абонентської плати (PrePaid / INFO)
По ряду тарифних планів (див. нижче) тимчасово не надсилаються SMS оповіщення про зняття абонентської плати.
Список тарифних планів:
- "Спілкування без меж 2019"
- "Онлайн без меж"
- "Безлім Відео"
- "Розваги без меж 2019"
- "Відео без меж 2019"
- "Максимальний Безлім 2019"
- "Дайте ще!"
Post automatically merged:
Суперсила. При активації акції "Суперсила від Розетки" у тарифному плані "Твій Старт" заяви випадають у помилку (PrePaid / GSM / INFO)
У абонентів із тарифним планом «Твій Старт» пропозиції підключити акцію «Суперсила від Розетки» випадають у помилку. Також не надходять SMS повідомлення з промокодом.
Post automatically merged:
USSD. Некоректне відображення інформації при запиті USSD *112# та виклик (GSM / PrePaid)
На даний момент справді спостерігаються складнощі з перевіркою залишку хвилин, МБ, SMS. Наші спеціалісти займаються усуненням складнощів. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Рекомендуємо використовувати альтернативні канали для перевірки.
Вже і це поламали (
Post automatically merged:
Тарифікація. Некоректна тарифікація послуги “SIM для планшета” (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів з тарифними планами "Київстар Все разом", що переведені в нову IT-систему, відбувається тарифікація послуги "SIM для планшета" по 1 грн. в день.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення протягом 20 робочих днів буде здійснено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані у SMS.
Post automatically merged:
Персональна пропозиція. Складнощі з підключенням пакету "Ідеальний роумінг" (GSM/INFO)
За деякими абонентами можуть спостерігатися проблеми із замовленням пакету "Ідеальний роумінг":
1) При підключенні пакета "Ідеальний роумінг" через програму "Мій Київстар", може відбутися "залипання" кнопки для підключення після її натискання.
2) При введенні USSD комбінації *505# та виклик - "Немає доступних пропозицій".
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Post automatically merged:
Турбо-день. Складнощі з підключенням послуги "Турбо-день" (GSM / FMC)
Деякі абоненти FMC, при замовленні послуги "Турбо-день" через USSD *289*1# виклик отримують помилку: "Послуга доступна після використання 40 000 МБ". При цьому умови для замовлення виконані.
Таке враження, що його планомірно... перенавантажують. І дійде до моменту, коли все хєрня, давай по-новой. І знесуть все під нуль і почнуть з початку, бо так простіше і результат краще.
А здавалося б - мені тіко мамі подзвонити...
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.