Про АЗС та пальне (бензин/дизель/газ)

  • Автор теми GAS
  • Дата створення

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Статистика цен на автогаз в Украине. Добавить свою цену можно здесь

Мониторинг цен на топливо, топливный калькулятор - здесь

Банка с кишмышем
 
Причина: новая шапка
Останнє редагування:

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
в самій столиці громадський транспорт їздить
Вийшов о 20:45 на метро Лівобережна, і потрапив у "транспортну сраку" - ні автобусів, ні маршруток у бік Воскресенки/Троєщини.. Стояв хвилин 40, потім запросив "евакуацію" на авто. Так що не так все добре з ГТ у столиці, як про це каже мер. І тролі/ автобуси/ метро вже за гроші.
 
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
настало время, когда владельцы автомобилей на бензине позавидуют владельцам электромобилей
Да особенно в военное время, стоит это корыто в гараже, где нет электричества чтоб авто зарядить, а вокруг щедро насыпают с градов и непонятно завидовать или плакать :cry: и убрать авто в другой город нет возможности, все что на бензе бур и погнал в другой конец нашей страны
 
Реєстрація
12.12.10
Місто
Київ
Телефон
MI MAX3 КС Все разом лайт
в самій столиці громадський транспорт їздить
Вийшов о 20:45 на метро Лівобережна, і потрапив у "транспортну сраку" - ні автобусів, ні маршруток у бік Воскресенки/Троєщини.. Стояв хвилин 40, потім запросив "евакуацію" на авто. Так що не так все добре з ГТ у столиці, як про це каже мер. І тролі/ автобуси/ метро вже за гроші.
Був тиждень назад в аналогічній ситуації, треба було на Трою їхати, доїхав до хрещатика і почалася тривога, далі висадка на арсенальній і купа геморою, не знаю що той мер каже, але звісно що все далеко не ідеально, але варіанти є.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Кто разбирается в талонах, подскажите. На фото талоны Вог, но не написано. Такое бывает?
 

Вкладення

  • Screenshot_20220517-114722_Instagram.jpg
    Screenshot_20220517-114722_Instagram.jpg
    29 КБ · Перегляди: 66

Sem

Реєстрація
06.07.14
Місто
Тернопіль
Телефон
Apple iPhone 11
Кто разбирается в талонах, подскажите. На фото талоны Вог, но не написано. Такое бывает?
ніколи таких талонів ВОГ не бачив. бачив і тримав у руках пластикові картки ВОГ (такі їх талони були раніше принаймні)
123.JPG
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Кто разбирается в талонах, подскажите. На фото талоны Вог, но не написано. Такое бывает?
ніколи таких талонів ВОГ не бачив. бачив і тримав у руках пластикові картки ВОГ (такі їх талони були раніше принаймні)
В мене теж були пластикові, тому тут питаю. Бачила такі "простирадла " Окко. Теж паперові.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Вот и настало время, когда владельцы автомобилей на бензине позавидуют владельцам электромобилей)
Да особенно в военное время, стоит это корыто в гараже, где нет электричества чтоб авто зарядить, а вокруг щедро насыпают с градов и непонятно завидовать или плакать :cry: и убрать авто в другой город нет возможности, все что на бензе бур и погнал в другой конец нашей страны
тоже об этом думал, завидую я им или нет)= в текущем моменте немношка завидую, потому что вроде бы они ни от кого не зависят.
Ну справедливости ради владельцам Тесл я и до войны завидовал, лол. А вот всяким приусам, гибридам и прочим недоэлектричкам - нет, не завидую.
Ну и случись какой шухер, когда надо срочно бежать от бомбежки или еще чего, то электричка проиграет двс. Если у тебя есть минимальный НЗ запас бензина, то ты прыгнул в машину и был таков, ты хотя бы уедешь от места опасности и потом перезаправишься через 200км. А электричке нужно 1.5-2 часа чтобы минимально зарядиться, и 8-10 для полной зарядки и то только если розетка 32А. Такого времени в условиях войны может и не быть. И не факт что там куда ты эвакуировался ты сможешь быстро (или вообще сможешь) зарядиться. Тесла - машина для мирного сытого времени, а не военного.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Тому в сім'ї має бути дві машини: бензинова та електро.
Плюс дизельна і на газу.
Прямо як в радіолокаційній роті з П-40, для забезпечення якої пальним потрібно було А-76, Аи-92 і дизель. Ну й плюс електрика для стаціонарного живлення РЛС і ПРВ.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис

r0m1rez

Заблокирован
Реєстрація
10.08.16
Місто
Киев
Телефон
Pixel 4A 5G
🚘 Криза бензину і ази економіки

Тиждень тому я написав, що бензинова криза вирішиться в короткий час. Але з того часу вона стала ще гіршою. За моєю інформацією, три тижні тому було законтрактовано великі об’єми палива в Європі. Єдиною проблемою була логістика. Тиждень тому я отримав інформацію, що питання логістики вирішується і є погоджений план: порти перейдуть на цілодобову роботу, на митниці виділять окремі лінії, додадуть людей для оформлення документів. Це давало підстави прогнозувати вирішення проблеми в строки 7-10 днів. Але є одне але…

Коли економікою керують люди, які не знають азів ринкової економіки — ми будемо отримувати Радянський Союз. Що відбулось? Замість того, аби збити ціну насиченням ринку палива — уряд і місцеві органи влади вирішили зробити рейди по контролю за цінами. Це змусило операторів, які і так з горем виживали — прибрати роздрібні продажі, і перейти в опт. Не треба бути економістом, щоб розуміти, що при оптовій ціні 50-60 грн за літр, ніхто не буде продавати на заправках по 37 грн. Можна працювати в нуль, але працювати в мінус — це проти здорового глузду. І відсутність цього глузду в управлінні економікою — це катастрофа.

На жаль, економіка не танцює під адміністративні команди. Це добре пам’ятають усі, хто жив або хоча б вивчав, чому розпався Радянський Союз. Здається навіть з цими знаннями все погано в нашому Мінекономіки. Регулювання ціни на паливо — не має смислу.

Держава може діяти кількома механізмами. Перший і примітивний — дотувати. Ясно, що в умовах війни ми собі такого не можемо дозволити. Другий, закупляти самостійно паливо і виходити на ринок з низькими цінами. Це можливо, але треба багато часу, щоб запустити цей інструмент. Третій — відпустити ціни. Вони підскочать до 60-70 грн, але оскільки впаде попит і всі гравці кинуться насичувати ринок паливом — за тиждень - два ціна впаде до реальної в районі 50. Подальше зниження можливе тільки при глобальному падінні цін на нафту, що не можливо через значні санкції. Можливо угоди з Іраном і Венесуелою зіб’ють ціну. Але це теж не скоро.

Зрозуміло, що в нас є тільки неприємний варіант 3, але він принаймні вирішує проблему. Що обрав уряд — я не знаю, але обрані ним варіанти точно не ведуть до вирішення проблеми. Тому криза затягується на невизначений час.

 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Можна працювати в нуль, але працювати в мінус — це проти здорового глузду
уже который эксперт экономист, которые постоянно ссылаются на советской союз, но упорно не приводят никаких цифр расчета :cool: бизнес никогда не делает будущие закупки не то, что в минус, даже в 0 ;) курс не менялся, стоимость сырья +- на одном и том же уровне, поэтому минус может быть только один = это упущенная выгода в опте, стоимость которого высокая из-за дефицита
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава

Sem

Реєстрація
06.07.14
Місто
Тернопіль
Телефон
Apple iPhone 11
🚘 Криза бензину і ази економіки

Тиждень тому я написав, що бензинова криза вирішиться в короткий час. Але з того часу вона стала ще гіршою. За моєю інформацією, три тижні тому було законтрактовано великі об’єми палива в Європі. Єдиною проблемою була логістика. Тиждень тому я отримав інформацію, що питання логістики вирішується і є погоджений план: порти перейдуть на цілодобову роботу, на митниці виділять окремі лінії, додадуть людей для оформлення документів. Це давало підстави прогнозувати вирішення проблеми в строки 7-10 днів. Але є одне але…

Коли економікою керують люди, які не знають азів ринкової економіки — ми будемо отримувати Радянський Союз. Що відбулось? Замість того, аби збити ціну насиченням ринку палива — уряд і місцеві органи влади вирішили зробити рейди по контролю за цінами. Це змусило операторів, які і так з горем виживали — прибрати роздрібні продажі, і перейти в опт. Не треба бути економістом, щоб розуміти, що при оптовій ціні 50-60 грн за літр, ніхто не буде продавати на заправках по 37 грн. Можна працювати в нуль, але працювати в мінус — це проти здорового глузду. І відсутність цього глузду в управлінні економікою — це катастрофа.

На жаль, економіка не танцює під адміністративні команди. Це добре пам’ятають усі, хто жив або хоча б вивчав, чому розпався Радянський Союз. Здається навіть з цими знаннями все погано в нашому Мінекономіки. Регулювання ціни на паливо — не має смислу.

Держава може діяти кількома механізмами. Перший і примітивний — дотувати. Ясно, що в умовах війни ми собі такого не можемо дозволити. Другий, закупляти самостійно паливо і виходити на ринок з низькими цінами. Це можливо, але треба багато часу, щоб запустити цей інструмент. Третій — відпустити ціни. Вони підскочать до 60-70 грн, але оскільки впаде попит і всі гравці кинуться насичувати ринок паливом — за тиждень - два ціна впаде до реальної в районі 50. Подальше зниження можливе тільки при глобальному падінні цін на нафту, що не можливо через значні санкції. Можливо угоди з Іраном і Венесуелою зіб’ють ціну. Але це теж не скоро.

Зрозуміло, що в нас є тільки неприємний варіант 3, але він принаймні вирішує проблему. Що обрав уряд — я не знаю, але обрані ним варіанти точно не ведуть до вирішення проблеми. Тому криза затягується на невизначений час.

єдине проблема в тому, що коли ціна підскочить до 60-70грн, вона й залишиться на тому рівні. Тому що наші власники найбільгих АЗС завжди вміли монопольно "домовлятись" про ціну. І будуть заробляти собі, розказуючи казки, як дорого і важко привозити пальне бензовозами, щоб виправдати ціну.

Таку монополію ми вже бачили, коли усі великі мережі певний час тримали завжди одну ціну і підвищували її синхронно.
 
Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Я думаю що ситуація з дефіцитом триватиме до виходу на ринок Glusco/Нафтогаз і відкриття Orlen'івських заправок по Україні :pirat: (поточні монополісти з ними не домовляться, а ці матимуть свої привілеї в постачанні палива).
 
Зверху