В авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.Ну когда ты ездишь, то авто тебя не спрашивает зловживаєш ти чи ні і все Ок.
В авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.Ну когда ты ездишь, то авто тебя не спрашивает зловживаєш ти чи ні і все Ок.
Свинцово-кислотний аккум візьме стільки струму, скільки йому потрібно на даний момент. І з підвищенням щільності електроліту (тобто відсотком зарядженості) його внутрішній опір зроста (обмежуючи таким чином струм заряду), таке собі саморегулювання. А от напругою так, зловживати не варто.Не варто зловживати зарядним струмом - закипить акум.
Не у всіх машинах зарядом керує ECU/PCM/бензомоозг, зазвичай достатньо реле-регулятора в генераторіВ авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.
В старих машинах нема мозгу, а контролер заряду лише не дає перезарядитись АКК, на скільки я розумію.В авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.
А есть смысл гель или agm покупать за такие деньги? Можно 3-4 кислотных купить. Тем более если это только до блэкаута. Кстати в Польше встречал за гуманные деньги. Может сейчас нагнали в связи с ажиотажем.Але походу на олх знайшлись.
Якщо треба заряджати акб від авто, то там струм заряду має бути 10% від ємності акб. Тобто, якщо акб 65А/год, то струм заряду має бути не більшим, ніж 6,5 А/год. Якщо заряджати більшим струмом, то швидко вб"єш акб.Может кто посоветует мощное зарядное 12В на Ампер 20, а то и больше?
Кислотні, ті що для авто, розраховані на роботу в режимі короткочасної (секунда/дві/три, так як при заведенні авто) віддачі великого струму (в кілька десятків ампер). Якщо автомобільну (кислотну) акб викоритовувати як резервне джерело живлення із повільним розрядом, або в якості упса, то вона швидко зношується (втрачає ємність) і виходить з ладу.А есть смысл гель или agm покупать за такие деньги? Можно 3-4 кислотных купить.
SeLenaПо поводу поведения заряда солнечных батарей зимой мне пока ничего не ясно: да, световой день меньше (около 6 часов); да, больше пасмурных дней; да, батарея под углом 90 град (на стекле окна). НО: солнце ниже (свет падает почти перпендикулярно); я далёк от мысли получить "весь" ток (около 10 ампер); непонятно, сколько будет расходоваться электроэнергии за сутки. Сколько и чего будет, посмотрим.
В багатьохВ старих машинах нема мозгу, а контролер заряду лише не дає перезарядитись АКК, на скільки я розумію.
Щоб інвертор видавав тривалий час 2000Вт, і акумулятору не стало від цього погано, треба мати акб з струмом, приблизно 200А. А якщо інвертор на більше ват, то треба ще більшу акб. Є така? Є чим таку громадину заряджати?порекомендуйте перевірений інвертер 12->220 від 2000Ват з алі, амазона, ібей, алегро...
такого звісно нема, є акум на 100Аг, який оптимальний буде для нього інвертор?Щоб інвертор видавав тривалий час 2000Вт, і акумулятору не стало від цього погано, треба мати акб з струмом, приблизно 200А. А якщо інвертор на більше ват, то треба ще більшу акб. Є така? Є чим таку громадину заряджати?
Питання не в ємності аккума, а у тому який у нього робочий струм.такого звісно нема, є акум на 100Аг, який оптимальний буде для нього інвертор?Щоб інвертор видавав тривалий час 2000Вт, і акумулятору не стало від цього погано, треба мати акб з струмом, приблизно 200А. А якщо інвертор на більше ват, то треба ще більшу акб. Є така? Є чим таку громадину заряджати?
На Алі пишуть такі розрахунки:який оптимальний буде для нього інвертор?
Да знаэм знаєм ми цю теорію. Як що АКК має працювати 5-7 років, але я його вб'ю за 3-4 міс на резервне живлення, тепер порахуй, що ліпше сидіти без тепла чи пожертвувати акимиись пару тисяч? Тим більш він в мене бу, та стоїть без діла. Крім того не факт що реле-регулятор при зарядці обмежує ток. (звісно не берусь стверджувати, треба почитати, але цілком можливо що воно лише обмежує заряд як що АКК пвністю заряджений.)Якщо треба заряджати акб від авто, то там струм заряду має бути 10% від ємності акб. Тобто, якщо акб 65А/год, то струм заряду має бути не більшим, ніж 6,5 А/год. Якщо заряджати більшим струмом, то швидко вб"єш акб.
Воно то так але тіж гелеві і тим більш agm тоже часто вилітають з упсів. Крім того , читав що agm той же кіслотний тільки с пластінами в мішку. Да він ліпший, але... Проблема кіслотних АКК що вони не люблять глубокого розряду, але як що не доводити до такого то служать довго. (звістно це все з прочитаного з інета, практики я не маю, але цеї зіми є шанс все досконально попробувати.Кислотні, ті що для авто, розраховані на роботу в режимі короткочасної (секунда/дві/три, так як при заведенні авто) віддачі великого струму (в кілька десятків ампер). Якщо автомобільну (кислотну) акб викоритовувати як резервне джерело живлення із повільним розрядом, або в якості упса, то вона швидко зношується (втрачає ємність) і виходить з ладу.
А гелеві акб і agm, якраз призначені для упсів і роботи в якості ббж.
В мене садові світильники хоч і не так яскраво, але світять. Все таки якийсь заряд отримують. Спілкувався з практиками, зходяться на думці що 10% від номіналу +-В темі про туристичне спорядження проводили тести сонячних панелей декілька днів тому. Так ті панелі зараз дають електрику (навіть в тіні), лише коли є сонце. А коли погода хмарна і сонця не видно, то панелі давали 0 міліампер. Звичайно, що влітку їхня ефективність в рази більша. Але взимку, в похмуру погоді толку від них 0. Марно витрачені великі гроші...
Як що є така функція, обмеж напругу вимкнення. Буде тримати 2-3 час, але це ліпше чим 40хв.Ну от упс, який перші відключення тримав 4+ години - вже тримає 40 хв на звичайних кислотних. Бо розряжався, поки не вирубиться.
Знаю з практики, що коли заряджати великим струмом (так, щоб швидше зарядився), то швидше википає електроліт і сипляться пластини. Тобто, якщо замість 6,5А/год для 65-ки, дати струм заряду 20А/год, то є шанс вбити акб не за 3-4 місяці, а за 1 раз. Я колись вбив так старий акум, який мені дістався для експериментів (10А подавав).Да знаэм знаєм ми цю теорію. Як що АКК має працювати 5-7 років, але я його вб'ю за 3-4 міс на резервне живлення, тепер порахуй, що ліпше сидіти без тепла чи пожертвувати акимиись пару тисяч? Тим більш він в мене бу, та стоїть без діла. Крім того не факт що реле-регулятор при зарядці обмежує ток. (звісно не берусь стверджувати, треба почитати, але цілком можливо що воно лише обмежує заряд як що АКК пвністю заряджений.)
Ну ти не порівнюй садовий світильник і автомобільний акум. Якщо в нього "весь ток" складає 10А на сонці, то 10% в похмурий день - це буде 1А:В мене садові світильники хоч і не так яскраво, але світять. Все таки якийсь заряд отримують. Спілкувався з практиками, зходяться на думці що 10% від номіналу +-
. А 1А буде замало, щоб зарядити акум за 6 годин світлового дня. Не зарядить таким струмом.НО: солнце ниже (свет падает почти перпендикулярно); я далёк от мысли получить "весь" ток (около 10 ампер);
На Алі пишуть у відгуках до https://pl.aliexpress.com/item/1005..._list.0.0.21ef1c24t1qwLL&gatewayAdapt=glo2pol -- "по инструкции 4000 ватт инвертор при стабильной работе выдает 800 ватт мощности, 4000 это пиковая кратковременная нагрузка, имейте ввиду когда будете заказывать"На Алі пишуть
SeLenaЗадача проста: обеспечить питанием холодильник, телевизор, аккумулятор, ИБП, фонарики, телефоны (если они ещё будут работать).
Саме цю модель отримав з Алі лише позавчора. Їхало з Китаю 24 дні. Вчора протестував інвертора лампочкою ілліча 40Вт, протягом 10 хв. Працює справно. Більше нічого не можу сказати. Брав для котла, бо пишуть, що дає чисту синусоїду. Якщо будуть тривалі вимкнення світла, то випробую роботу з котлом, лише тоді зможу зробити якісь висновки.-3000W inverter , Peak Power : 3000W Rated Power: 500W
П.С. саме з Алі ця модель гуд? Є тут практики з алішними інверторами? Порекомендуйте, будь ласка, якусь норм модель та магазин. Дякую.
В мене є старий акум від авто, його не шкода. Тому обмежувача докупляти не буду.П.П.С. ця модель виїдає акб до 9,8В, для автомобільних треба ще додатковий обмежувач ставити на 10,7В.
В Вас той з посилання вище? Холодильник пробували? І почитав ще відгуки на алі, знайшов про переріз проводів до розетки (вихід 220В) в 8000 моделі - AWG 22 - 0.5мм². Ви свій не розбирали ще?експериментував із своїм інвертором
Звісно. Це ж я дав посилання.В Вас той з посилання вище?
Не пробував. Бо інвертор і мій акум занадто слабкі для холодильника. Я брав інвертора для котла.Холодильник пробували?
Не розбирав. Бо в мене найслабший інвертор із наданої там лінійки. В ньому й не повинно бути товстих дротів.І почитав ще відгуки на алі, знайшов про переріз проводів до розетки (вихід 220В) в 8000 моделі - AWG 22 - 0.5мм². Ви свій не розбирали ще?
Ну, сучасні котли теж електроніку мають, вони теж від 220В живляться. Та й геморно пеперобляти систему під 12В, лізти до електроніки котла, постіше підключити через інвертор.Я бачу більшість ставить інвертори саме для насосу котла. А поставити насос на 12В не краще? Як другий в системі? Не буде втрат на перетворення 12/220, та й сам інвертор по ціні близько до насосу на 12В. Звісно з інвертором простіше, не треба переробляти систему опалення введенням до неї додаткових елементів.
Я так себе сделал, правда в ущерб работы электроники котла, зато вполне хватило и на освещение. Теоретически 60-ки аккумулятора должно хватить на 40...50часов при том что насос не дудет маслать сутками а только когда буду топить котёл. Думаю хватит на пару недель. Надеюсь таких длинных отключений не будет. (На пока 3 через 6 идут в будни)Я бачу більшість ставить інвертори саме для насосу котла. А поставити насос на 12В не краще? Як другий в системі? Не буде втрат на перетворення 12/220, та й сам інвертор по ціні близько до насосу на 12В. Звісно з інвертором простіше, не треба переробляти систему опалення введенням до неї додаткових елементів.