Вик Влад
Известный пользователь
То бішь виходить авто найліпша й найбистріша зарядка для АКК?Якщо вірити першому сайту з гоголя, то на ВАЗ 2114 не менше 81 А.
То бішь виходить авто найліпша й найбистріша зарядка для АКК?Якщо вірити першому сайту з гоголя, то на ВАЗ 2114 не менше 81 А.
Не так, тому що 81 А - це струм для всіх споживачів, разом з зарядом АКБ. Який струм видає мозок для заряду АКБ в авто - х.з. Але він значно менший.То бішь виходить авто найліпша й найбистріша зарядка для АКК?Якщо вірити першому сайту з гоголя, то на ВАЗ 2114 не менше 81 А.
Не варто зловживати зарядним струмом - закипить акум. В середньому беруть 10 відсотків від ємності : 65 А/год - 6.5 А стум зарядуАкк это одно, надо еще знать где его заряжать если будет полный блэкаут.Питання, де до нього взяти акумулятор не за всі гроші![]()
У меня два вопроса для практиков. Может кто посоветует мощное зарядное 12В на Ампер 20, а то и больше? И второй может кто мерял, сколько А выдает генератор авто на хх? Понятно что генераторы и авто разные разные, но хоть примерно.
Там fast-charge нема)То бішь виходить авто найліпша й найбистріша зарядка для АКК?
До повного я готовий. Мені до неповного треба. А вони по 20К, замість 6-7Акк это одно, надо еще знать где его заряжать если будет полный блэкаут
Це які? Кіслотний сьогодні в епіцентрі 100-ку бачив за 4500.До повного я готовий. Мені до неповного треба. А вони по 20К, замість 6-7
Тоді нащо включати світло і вентилятори пічки як що авто стоіть в дворі та використовується як генератор? В принципі і 48А не погано. Приїхав, поміняв АКК, та їздиш дальше підзаряжаєш. Не знаю, я в теорії. Як на практиці треба дивитись.На Х.Х. (800 обертів) зі світлом і вентилятором пічки гена видає десь 24 А, якщо додати жару - всі обігріви, то 48 А.
Ти ж не будеш двигун розганяти до 2000 обертів/хв.
Ну когда ты ездишь, то авто тебя не спрашивает зловживаєш ти чи ні і все Ок. Пойми, в нынешних условиях АКК на 5-7 лет это из обл фантастики. Нам бы 3-4 месяца пережить.Не варто зловживати зарядним струмом - закипить акум. В середньому беруть 10 відсотків від ємності : 65 А/год - 6.5 А стум заряду
Але походу на олх знайшлись.Це які?
В авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.Ну когда ты ездишь, то авто тебя не спрашивает зловживаєш ти чи ні і все Ок.
Свинцово-кислотний аккум візьме стільки струму, скільки йому потрібно на даний момент. І з підвищенням щільності електроліту (тобто відсотком зарядженості) його внутрішній опір зроста (обмежуючи таким чином струм заряду), таке собі саморегулювання. А от напругою так, зловживати не варто.Не варто зловживати зарядним струмом - закипить акум.
Не у всіх машинах зарядом керує ECU/PCM/бензомоозг, зазвичай достатньо реле-регулятора в генераторіВ авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.
В старих машинах нема мозгу, а контролер заряду лише не дає перезарядитись АКК, на скільки я розумію.В авто є контролер заряду, яким керує електронний мозок.
А есть смысл гель или agm покупать за такие деньги? Можно 3-4 кислотных купить. Тем более если это только до блэкаута. Кстати в Польше встречал за гуманные деньги. Может сейчас нагнали в связи с ажиотажем.Але походу на олх знайшлись.
Якщо треба заряджати акб від авто, то там струм заряду має бути 10% від ємності акб. Тобто, якщо акб 65А/год, то струм заряду має бути не більшим, ніж 6,5 А/год. Якщо заряджати більшим струмом, то швидко вб"єш акб.Может кто посоветует мощное зарядное 12В на Ампер 20, а то и больше?
Кислотні, ті що для авто, розраховані на роботу в режимі короткочасної (секунда/дві/три, так як при заведенні авто) віддачі великого струму (в кілька десятків ампер). Якщо автомобільну (кислотну) акб викоритовувати як резервне джерело живлення із повільним розрядом, або в якості упса, то вона швидко зношується (втрачає ємність) і виходить з ладу.А есть смысл гель или agm покупать за такие деньги? Можно 3-4 кислотных купить.
SeLenaПо поводу поведения заряда солнечных батарей зимой мне пока ничего не ясно: да, световой день меньше (около 6 часов); да, больше пасмурных дней; да, батарея под углом 90 град (на стекле окна). НО: солнце ниже (свет падает почти перпендикулярно); я далёк от мысли получить "весь" ток (около 10 ампер); непонятно, сколько будет расходоваться электроэнергии за сутки. Сколько и чего будет, посмотрим.
В багатьохВ старих машинах нема мозгу, а контролер заряду лише не дає перезарядитись АКК, на скільки я розумію.
Щоб інвертор видавав тривалий час 2000Вт, і акумулятору не стало від цього погано, треба мати акб з струмом, приблизно 200А. А якщо інвертор на більше ват, то треба ще більшу акб. Є така? Є чим таку громадину заряджати?порекомендуйте перевірений інвертер 12->220 від 2000Ват з алі, амазона, ібей, алегро...
такого звісно нема, є акум на 100Аг, який оптимальний буде для нього інвертор?Щоб інвертор видавав тривалий час 2000Вт, і акумулятору не стало від цього погано, треба мати акб з струмом, приблизно 200А. А якщо інвертор на більше ват, то треба ще більшу акб. Є така? Є чим таку громадину заряджати?
Питання не в ємності аккума, а у тому який у нього робочий струм.такого звісно нема, є акум на 100Аг, який оптимальний буде для нього інвертор?Щоб інвертор видавав тривалий час 2000Вт, і акумулятору не стало від цього погано, треба мати акб з струмом, приблизно 200А. А якщо інвертор на більше ват, то треба ще більшу акб. Є така? Є чим таку громадину заряджати?
На Алі пишуть такі розрахунки:який оптимальний буде для нього інвертор?
Да знаэм знаєм ми цю теорію. Як що АКК має працювати 5-7 років, але я його вб'ю за 3-4 міс на резервне живлення, тепер порахуй, що ліпше сидіти без тепла чи пожертвувати акимиись пару тисяч? Тим більш він в мене бу, та стоїть без діла. Крім того не факт що реле-регулятор при зарядці обмежує ток. (звісно не берусь стверджувати, треба почитати, але цілком можливо що воно лише обмежує заряд як що АКК пвністю заряджений.)Якщо треба заряджати акб від авто, то там струм заряду має бути 10% від ємності акб. Тобто, якщо акб 65А/год, то струм заряду має бути не більшим, ніж 6,5 А/год. Якщо заряджати більшим струмом, то швидко вб"єш акб.
Воно то так але тіж гелеві і тим більш agm тоже часто вилітають з упсів. Крім того , читав що agm той же кіслотний тільки с пластінами в мішку. Да він ліпший, але... Проблема кіслотних АКК що вони не люблять глубокого розряду, але як що не доводити до такого то служать довго. (звістно це все з прочитаного з інета, практики я не маю, але цеї зіми є шанс все досконально попробувати.Кислотні, ті що для авто, розраховані на роботу в режимі короткочасної (секунда/дві/три, так як при заведенні авто) віддачі великого струму (в кілька десятків ампер). Якщо автомобільну (кислотну) акб викоритовувати як резервне джерело живлення із повільним розрядом, або в якості упса, то вона швидко зношується (втрачає ємність) і виходить з ладу.
А гелеві акб і agm, якраз призначені для упсів і роботи в якості ббж.
В мене садові світильники хоч і не так яскраво, але світять. Все таки якийсь заряд отримують. Спілкувався з практиками, зходяться на думці що 10% від номіналу +-В темі про туристичне спорядження проводили тести сонячних панелей декілька днів тому. Так ті панелі зараз дають електрику (навіть в тіні), лише коли є сонце. А коли погода хмарна і сонця не видно, то панелі давали 0 міліампер. Звичайно, що влітку їхня ефективність в рази більша. Але взимку, в похмуру погоді толку від них 0. Марно витрачені великі гроші...
Ну от упс, який перші відключення тримав 4+ години - вже тримає 40 хв на звичайних кислотних. Бо розряжався, поки не вирубиться.Проблема кіслотних АКК що вони не люблять глубокого розряду, але як що не доводити до такого то служать довго
Як що є така функція, обмеж напругу вимкнення. Буде тримати 2-3 час, але це ліпше чим 40хв.Ну от упс, який перші відключення тримав 4+ години - вже тримає 40 хв на звичайних кислотних. Бо розряжався, поки не вирубиться.
Знаю з практики, що коли заряджати великим струмом (так, щоб швидше зарядився), то швидше википає електроліт і сипляться пластини. Тобто, якщо замість 6,5А/год для 65-ки, дати струм заряду 20А/год, то є шанс вбити акб не за 3-4 місяці, а за 1 раз. Я колись вбив так старий акум, який мені дістався для експериментів (10А подавав).Да знаэм знаєм ми цю теорію. Як що АКК має працювати 5-7 років, але я його вб'ю за 3-4 міс на резервне живлення, тепер порахуй, що ліпше сидіти без тепла чи пожертвувати акимиись пару тисяч? Тим більш він в мене бу, та стоїть без діла. Крім того не факт що реле-регулятор при зарядці обмежує ток. (звісно не берусь стверджувати, треба почитати, але цілком можливо що воно лише обмежує заряд як що АКК пвністю заряджений.)
Ну ти не порівнюй садовий світильник і автомобільний акум. Якщо в нього "весь ток" складає 10А на сонці, то 10% в похмурий день - це буде 1А:В мене садові світильники хоч і не так яскраво, але світять. Все таки якийсь заряд отримують. Спілкувався з практиками, зходяться на думці що 10% від номіналу +-
. А 1А буде замало, щоб зарядити акум за 6 годин світлового дня. Не зарядить таким струмом.НО: солнце ниже (свет падает почти перпендикулярно); я далёк от мысли получить "весь" ток (около 10 ампер);