lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.02.23
Місто
Киев
Смотрите в новостях. Где изменение тарифов, там и бесплатный переход.
Раніше це не спрацьовувало. Колись писав про цю хитрість: я змінив тариф на той, що мав здорожчати - і безоплатного переходу не було, бо зміна відбулася ПІСЛЯ публічного оголошення про подорожчання. Тобто, якщо людина ВЖЕ була на певному тарифі, і він в цей момент подорожчав - його можна змінити на інший безоплатно
Без хитростей. Имелось ввиду, что если тариф, который есть в наличии, изменяется (дорожает), то и перейти на другие можно бесплатно. А дорожают и (или) меняют условия большинство. Если не все.
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Подскажите, в тарифном плане "Дзвинкий без меж", будет начисляться "1 gb интернета за 30 минут bip out", если не будет снята абонплата по тарифу ?
 

Merida

Заблокирован
Реєстрація
31.05.20
Місто
Ужгород
Телефон
Samsung Galaxy M32 6/128
Надмірне цитування: декілька цитат у цитаті (три й більше)
З Фішки можна вивести на будь-який номер lifecell.
Там незначний коміс є за переказ
Немає
Можливо зараз немає, раніше був, хоча може бути що я щиро помиляюсь
немає
 
Реєстрація
22.08.16
Місто
Киев , Деснянский район
Телефон
6s+ 2/32
Подскажите, в тарифном плане "Дзвинкий без меж", будет начисляться "1 gb интернета за 30 минут bip out", если не будет снята абонплата по тарифу ?
Не будет начисляться 1 гб , надо оплатить пакет на 28 дней
 
Реєстрація
28.08.15
Місто
Дніпро
чи є можливість вимкнути вспливаючє інфо після закінченя дзвінка? шукав але щось не знайшов, до оператора не зміг добратися - переслухав усе)
Можно попробывать попросить отключить это оператора. Можно отключить самому в личном кабинете. Вроде бы в меню " основные функции" и далее меню рекламы.
дякую за пораду, через приватний кабінет вимкнув ці нотифікаціх - нажаль нічого не змінилося, буду пробовати вийти на оператора, можливо хтось знає в якому розділі сховали?
PS
консультант знайшовся через чат - вимкнути можливо тільки через оператора
 
Причина: додав інфо
Останнє редагування:
Реєстрація
08.02.23
Місто
Киев
дякую за пораду, через приватний кабінет вимкнув ці нотифікаціх - нажаль нічого не змінилося, буду пробовати вийти на оператора, можливо хтось знає в якому розділі сховали?
PS
консультант знайшовся через чат - вимкнути можливо тільки через оператора
Пожалуйста.
У меня всё отключено в личном кабинете ЛС и всё работает. Каждый пункт по отдельности. Точно не помню, но там изменения не сразу вступают в действие.
Действительно, в последнее время связаться с оператором/тех.поддержкой проще через чаты.
В любом случае хорошо, что после каждого звонка на экран не вылазит сообщение.
 
Реєстрація
28.08.15
Місто
Дніпро

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Eric_, так сейчас 3rd part клиентов не так уж и много, могли пуши наполнить своими промо.
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
current,
в мене nano-sim lifecell 2020 року випуску не влізає в сучасну micro-sim від Vodafone та Kyivstar через трішки більшу довжину і ширину. Можна, звісно, підпиляти, але в мене є старі рамки, які нормально в смарт вставляються. Тож не тіки з товщиною (висотою) бувають проблеми ;)
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Перейшов з vodafone в лайфселл, отримав сім-карту в магазині лайфселл. Лоток з сім картою до кінця не хотів входити, наче вперлось в щось, але з невеликим натиском, лоток таки зайшов. Заміряв товщину холдера, зрівнював з холдерами vodafone і Київстар і виявилось що вона трохи товща. Дивився в Інтернеті: Mini-SIM і Micro-SIM мають товщину 0,76 мм, а Nano-SIM - 0,67 мм. Яка товщина точно не скажу, тому що заміряв методом зрівнювання одної з другою за допомогою штангенциркуля.
Це вони всі такі, чи мені якась стара дісталась?
за счет перепадов толщины образуется бортик, который упирается в контактные усики сим-щели, будешь регулярно дергать сим - выдернешь усики(при неудачной конструкции сим-щели и/или отслоившейся ламинирующей пленке на симке/переходнике матрешки).
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
current, это если симка идеального удельного веса(такая тяжелая, что компенсирует пружинящее свойство усиков), ну т.е. никогда. Обходиться будет только благодаря надежности конструкции усиков(завальцованные шарикоподобные) и лотка (сим-щели). А вообще проще рамку micro-sim подобрать идентичной по толщине к самой nano-sim и не будет мигрени.
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
current, аааа-пардон, я подумаЛ:Olen:, что нано в микро рамке. И рамка с симкой разной толщины.
 
Реєстрація
01.12.16
Місто
Серед лісів
А підкажіть, якщо я введу *103# то в мене на постійній основі не буде зніматися денна абонплата, чи тільки в цей день:unsure:?
 

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15 Pro

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
А підкажіть, якщо я введу *103# то в мене на постійній основі не буде зніматися денна абонплата, чи тільки в цей день:unsure:?
Доповню: на постійній основі до моменту зміни тарифу. Якщо зміните тариф на будь-який, крім "Єдиного", і на рахунку буде достатньо грошей для зняття денної абонплати, то при зміні тарифу з вас автоматично спишуть денну абонку. Наприклад, у вас тариф "Просто Лайф", на рахунку 11 грн, змінили на "Смарт Лайф" з денною 10 грн, з вас при зміні тарифу спишуть 10 грн (на рахунку лишиться 1 грн).
Якщо на рахунку менше 10 грн - застосовується стандартна тарифікація, тобто денна абонка не знімається*.
Можна вивести кошти на інший номер; можна трішки витратити, щоб було менше 10 грн.
Крім того, після зміни тарифу варто знову набрати *103# і вимкнути списання денної абонки.
* Можливо, досі є тарифи де нижній поріг зняття денної абонплати нижче 10 грн - тре дивитися опис того тарифу, на якій плануєте міняти.
 

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
Номер діяв до 10.06.23, зараз перевіряю через *121# і в млс - до 08.09.23(+90 діб). Що це за плюшка?) Чи все ж краще не вірити у казки і поповнити рахунок на 10 грн?
 
  • Love
Реакції: drmz
Зверху