шоно, теж пройшов дзвінокСтранно. У меня музыка играет. Через минуту буквально оператор трубку взял. Вот только что попробовал по 22#2210
два оператори,кілька хвилин "музики" і запропонували знижку,не встояв
шоно, теж пройшов дзвінокСтранно. У меня музыка играет. Через минуту буквально оператор трубку взял. Вот только что попробовал по 22#2210
А що питали, як відключитися? За яке питання запропонували знижку?шоно, теж пройшов дзвінокСтранно. У меня музыка играет. Через минуту буквально оператор трубку взял. Вот только что попробовал по 22#2210
два оператори,кілька хвилин "музики" і запропонували знижку,не встояв
Якщо у вас нема устаткування від волі, що треба повернути то можно на мейл заяву.хто знає, чи є можливість розриву угоди без походу в сервісцентр?
конкуренти ! демпінг ціниА що питали, як відключитися? За яке питання запропонували знижку?шоно, теж пройшов дзвінокСтранно. У меня музыка играет. Через минуту буквально оператор трубку взял. Вот только что попробовал по 22#2210
два оператори,кілька хвилин "музики" і запропонували знижку,не встояв
так, можливий варіант, але ну дууууже вони про нього нехочуть згадуватиЯкщо у вас нема устаткування від волі, що треба повернути то можно на мейл заяву.хто знає, чи є можливість розриву угоди без походу в сервісцентр?
Дешевше ніж 100 гривень у кс?шоно, теж пройшов дзвінокСтранно. У меня музыка играет. Через минуту буквально оператор трубку взял. Вот только что попробовал по 22#2210
два оператори,кілька хвилин "музики" і запропонували знижку,не встояв
тепер такЯ відмовився від послуг в 2020 році. Написав їм листа на [email protected] "Здрастуйте. Прошу надіслати мені на ел. пошту бланк заяви для припинення дії (розірвання) договору на надання послуг. З повагою *********" .
Того ж дня отримав відповідь
"Доброго дня, *********!
Прикро, що ви прийняли таке рішення. Бланк заяви для розірвання договору знаходиться у вкладеному файлі. Заповніть, підпишіть і надішліть заяву у відповідь на цей лист, у вигляді скан копії або фото. Якщо у вас немає можливості роздрукувати бланк, ви можете написати аналогічну заяву від руки, підписати її та надіслати нам фото.
Будь ласка, перевірте, щоб в заяві обов'язково були вказані: номер вашого договору, адреса за якою підключена послуга, коректна дата відключення і ваш підпис.
Дякуємо.
--
З повагою, Катерина
Фахівець онлайн підтримки
Компанії ВОЛЯ"
Роздрукував, вписав свої дані, підписав, зісканував (можна сфоткати) і відіслав назад. Через півгодини отримав відповідь
"Доброго дня, ***********!
Ваш договір № ************ за адресою ********************** розірвано з 04-10-2020р
Дякуємо за співпрацю.
Гарного вам вечора.
--
З повагою, Катерина
Фахівець онлайн підтримки
Компанії ВОЛЯ"
Все.
Вітаємо! Шкода, що ви приняли таке рішення. Будь ласка, напишіть ваш контактний номер телефону і чи він не знаходиться в роумінгу. Після чого, впродовж декількох днів у телефонному режимі з вами зв'яжеться наш спеціаліст і детально проконсультує з питання розірвання. Звертаємо вашу увагу, якщо ви у роумінгу, то тарифікація дзвінка відбуватиметься за тарифами вашого оператора зв'язку. Дякуємо за звернення та розуміння. -- З повагою, Наталія Фахівець онлайн підтримки Компанії ВОЛЯ |
Вирішуйте питання швидко та легко через: Портал абонента Мій кабінет Мобільний додаток My Volia для Android та iOS А тепер і через онлайн-чат підтримки в Telegram |
майжеДешевше ніж 100 гривень у кс?шоно, теж пройшов дзвінокСтранно. У меня музыка играет. Через минуту буквально оператор трубку взял. Вот только что попробовал по 22#2210
два оператори,кілька хвилин "музики" і запропонували знижку,не встояв
То есть будет "200 грн./міс з 13 місяця і надалі (швидкість 1 гігабіт)"?Проблема вирішена 04.09.2023.
Я за два года не могу разобраться в их услугах и каких пакетах и что в них.Воля — volia.com
Підключився до GPON в Києві від Volia 24.07.2023 Враження Менеджер з продажу Валерія (введення в оману - див нижче) - 0 балів. Техніки з підключення (швидко та якісно) - 5 балів. Відділ маркетингу (не виклали умови акції на сайт до 14.07.2023) - 0 балів. Техніки, що налаштовують залізо та...red-forum.com
Romik_Kyiv, amulet_of_, DarklingUA, Openpharmacist, BaDa, tolnaz, artsel
Проблема вирішена 04.09.2023.
Так, окрема заява на повернення коштів.Я за два года не могу разобраться в их услугах и каких пакетах и что в них.Воля — volia.com
Підключився до GPON в Києві від Volia 24.07.2023 Враження Менеджер з продажу Валерія (введення в оману - див нижче) - 0 балів. Техніки з підключення (швидко та якісно) - 5 балів. Відділ маркетингу (не виклали умови акції на сайт до 14.07.2023) - 0 балів. Техніки, що налаштовують залізо та...red-forum.com
Romik_Kyiv, amulet_of_, DarklingUA, Openpharmacist, BaDa, tolnaz, artsel
Проблема вирішена 04.09.2023.
Интернет в целом норм.
Но довелось пообщаться с их поддержкой - наглые , общаться не умеют.
На 19 сентября заказал подключение на водафон.
Воля после разбора отношений с поддержкой, сразу скидку дала в 30, но как то желание отпало
Post automatically merged:
Форумчане, может кто то знает , при отключении , если на балансе в Воля остаётся около 400 грн плюса они их каким образом возвращают?
коли будете відключатися можна подати заяву на повернення грошей повертають тільки на банківську картку при собі потрібно мати реквізити картки включаючи рахунок IBAN до війни повертали через 14 днів зараз думаю місяць максимумТак, окрема заява на повернення коштів.Я за два года не могу разобраться в их услугах и каких пакетах и что в них.Воля — volia.com
Підключився до GPON в Києві від Volia 24.07.2023 Враження Менеджер з продажу Валерія (введення в оману - див нижче) - 0 балів. Техніки з підключення (швидко та якісно) - 5 балів. Відділ маркетингу (не виклали умови акції на сайт до 14.07.2023) - 0 балів. Техніки, що налаштовують залізо та...red-forum.com
Romik_Kyiv, amulet_of_, DarklingUA, Openpharmacist, BaDa, tolnaz, artsel
Проблема вирішена 04.09.2023.
Интернет в целом норм.
Но довелось пообщаться с их поддержкой - наглые , общаться не умеют.
На 19 сентября заказал подключение на водафон.
Воля после разбора отношений с поддержкой, сразу скидку дала в 30, но как то желание отпало
Post automatically merged:
Форумчане, может кто то знает , при отключении , если на балансе в Воля остаётся около 400 грн плюса они их каким образом возвращают?
ТП підкаже форму заяви.
Да, спасибо, так и сделал, только по электронной почте и вернут, Ваш совет очень пригодилсяколи будете відключатися можна подати заяву на повернення грошей повертають тільки на банківську картку при собі потрібно мати реквізити картки включаючи рахунок IBAN до війни повертали через 14 днів зараз думаю місяць максимумТак, окрема заява на повернення коштів.Я за два года не могу разобраться в их услугах и каких пакетах и что в них.Воля — volia.com
Підключився до GPON в Києві від Volia 24.07.2023 Враження Менеджер з продажу Валерія (введення в оману - див нижче) - 0 балів. Техніки з підключення (швидко та якісно) - 5 балів. Відділ маркетингу (не виклали умови акції на сайт до 14.07.2023) - 0 балів. Техніки, що налаштовують залізо та...red-forum.com
Romik_Kyiv, amulet_of_, DarklingUA, Openpharmacist, BaDa, tolnaz, artsel
Проблема вирішена 04.09.2023.
Интернет в целом норм.
Но довелось пообщаться с их поддержкой - наглые , общаться не умеют.
На 19 сентября заказал подключение на водафон.
Воля после разбора отношений с поддержкой, сразу скидку дала в 30, но как то желание отпало
Post automatically merged:
Форумчане, может кто то знает , при отключении , если на балансе в Воля остаётся около 400 грн плюса они их каким образом возвращают?
ТП підкаже форму заяви.
Прятать под хайд заявление это конечно сильно)Отправил сегодня заявление на основе выложенного alibob шаблона, немного доработав текстовку и вписав директором Шелембу МВ, отпишусь по результату.
*** Скрытый текст не может быть процитирован. ***
На днях делал расторжение в офисе воли, так на их бланке вообще нет фамилии директора.Отправил сегодня заявление на основе выложенного alibob шаблона, немного доработав текстовку и вписав директором Шелембу МВ, отпишусь по результату.
*** Скрытый текст не может быть процитирован. ***