Останнє редагування модератором:
Имхо, больше спасет удаленно завести и чтобы потарахтела, подогрелся воздух в салоне. Но как почитал, какой гемор это организовать, обойти имобилайзер, чип в ключе.. дануего.. Обычно пока тщательно очищаешь тазик от снега (а снег всегда насыпет именно перед поездкой), уже прогревается внутри.спасает подогрев сидений и руля
Є ж автономний підігрів, дорожче - але імобілайзер чіпати не треба.Имхо, больше спасет удаленно завести и чтобы потарахтела, подогрелся воздух в салоне. Но как почитал, какой гемор это организовать, обойти имобилайзер, чип в ключе.. дануего.. Обычно пока тщательно очищаешь тазик от снега (а снег всегда насыпет именно перед поездкой), уже прогревается внутри.
Поставити пару вентиляторів, прокласти повітряні канали іА хорошую вентиляцию мне посчитали в очень круглую сумму).
Думаю, этого будет достаточно. Только на противоположных стенках...зробити пару отворів
Нет никакого срача давно уже. Профессионалы давно вывели уже достаточно четкие критерии - когда нужнее АКПП, а когда - МКПП.І срач ручка/автомат - гнила тема. Різні кузови, різні двигуни і різні коробки. І різний профіль використання авто. І рішення може бути як вдалими, так і невдалими.
Да, если гараж не отапливаемый, то лучше под навесом. В неотапливаемом гараже(даже с вентиляцией) может быть лучше только если авто в холодное время года вообще не эксплуатируется(когда осенью поставили, а весной достали)Лучше хранить под навесом который продувается со всех сторон, а не просто на улице.Кстати, гаражное хранение по многим причинам зло. У меня в доме есть гараж, но я лично считаю, что хранение в нем быстрее "убьет" авто. Ибо вентиляция плохая (покойный дед пытался улучшить, но все равно, он даже свои Жигули старался держать не в нем, а на улице. А хорошую вентиляцию мне посчитали в очень круглую сумму).
Машина всегда сухая, окна не запотевшие, зимой никакого обледенения и другой нечисти, завел и поехал.
Возможно немного больше пыли оседает на машину и зимой температура в салоне примерно такая как и на улице, но спасает подогрев сидений и руля.
Чим автомат буде поганим на трасі?в связи с этим она имеет ограниченную разумную применяемость - только город(
Webasto? Для легковушки, і простіше у встановленні? Чи я щось пропустив, і помінялось щось?Є ж автономний підігрів, дорожче
Toyota Corolla більше не найпопулярніший автомобіль у світі На перше місце вийшов електромобіль. За підрахунками порталу Focus2move, який врахував дані з продажів у 162 країнах світу, з січня по серпень абсолютним лідером став електричний кросовер Tesla Model Y. За вісім місяців по всій планеті було реалізовано 758 645 одиниць, що на 76,7 відсотка більше від результату того ж періоду минулого року. |
Tesla Model Y змістила з п'єдесталу Toyota Corolla, яка довго лідирувала і яка за рік втратила 3,4 відсотка покупців. На ній за січень-серпень 2023 зупинили вибір 711 780 осіб. Замикають першу трійку пікапи Ford F-Series із 595 675 покупцями, що на 18,6 відсотків більше у річному порівнянні. Далі йде ще одна Toyota - кросовер RAV4, що втратив дві позиції. Його купили 567 196 осіб (мінус 3,8 відсотка). П'ятим став Honda CR-V (434 792 покупців, плюс 5,7 відсотка), шостим – Hyundai Tucson (410 748 шт. та 13,4 відсотка). Toyota Camry опустилася на три рядки вниз. Попит на бізнес-седан впав на 6,2 відсотка до 407 796 штук. Восьме, дев'яте та десяте місця дісталися Chevrolet Silverado (402 486 шт. і плюс 3,7 відсотка), Toyota Hilux (381 338 шт. та мінус 4,0 відсотка) та Tesla Model 3 (364 195 шт. та мінус 2,8 відсотка) відсотка). На світовому автомобільному ринку змінився лідер з продажів. Хто тепер №1?: Авто новини від AUTO-Consulting - ToyotaToyota Corolla більше не найпопулярніший автомобіль у світі На перше місце вийшов електромобіль. За підрахунками порталу Focus2move, який врахував дані з продажів у 162 країнах світу, з січня по серпень абсолютним лідером став електричний кросовер Tesla Model Y. За вісім місяців по всій планеті...
autoconsulting.ua
|
Щось типу того. Я не казав що воно простіше у встановлені, я сказав що не треба чіпати імобілайзер) І так для легкових воно теж є.Webasto? Для легковушки, і простіше у встановленні? Чи я щось пропустив, і помінялось щось?Є ж автономний підігрів, дорожче
Він там просто не потрібнийЧим автомат буде поганим на трасі?в связи с этим она имеет ограниченную разумную применяемость - только город(
Типу так, але є нюанс.. Часто на заміських дорогах є багато сел та містечок, де та сама "нудиловка" на світлофорах, переходах і в заторах...Він там просто не потрібний
Без автомату/робота/варіатора ви не отримаєте адаптивний/круїз-контроль/автопілот. А це дає змогу їхати із задоволенням і без зайвої напруги. Саме на трасі і розкривається автомат.Він там просто не потрібний
світлофорів не бачили взагаліЧасто на заміських дорогах є багато сел та містечок, де
Сідаєш на пасажирське крісло в будь-якому транспорті і їдеш з таким самим задоволеннямА це дає змогу їхати із задоволенням і без зайвої напруги.
Аби ж.Сідаєш на пасажирське крісло в будь-якому транспорті і їдеш з таким самим задоволеннямА це дає змогу їхати із задоволенням і без зайвої напруги.
Круїзи є і на механіці, в межах однієї передачі, що на трасі, в принципі, достатньо.ви не отримаєте адаптивний/круїз-контроль/автопілот.
От вчора на трьох автобусах проїхався, замість своєї машини. У першому було жарко і жодних вікон, у другому до пасажирів якийсь ханурік чіплявся, в третьому жіночка постбальзаковського віку (вони такі всі однакові, стрижені під каре) нахамила. Ну от питається і нашо мені нерви псувать, до того ж доїхав замість 15-20 хвилин на машині за годину.Сідаєш на пасажирське крісло в будь-якому транспорті і їдеш з таким самим задоволеннямА це дає змогу їхати із задоволенням і без зайвої напруги.
Это справедливо для бензиновых двигателей. На них потарахтела 15 минут и прогрелась и салон не ледяной.больше спасет удаленно завести и чтобы потарахтела, подогрелся воздух в салоне.