Поки пан Kazzak пише свою історію перенесення номеру Інтертелеком, я розповім Вам свою, отже:
Купив у них в ЦОА в жовтні місяці гарний номер формату 094 Х00 У0 Z0
Для цього записався з оператором пітримки в ТГ.
Перше - оператор був дуже здивований (але не довго), що мені потрібна саме ruim карта, а не sip підключення
Друге - все відбулось за 1,5 години (від моменту написання в тг до виходу з цоа з номером Інтертелеком в телефоні)
Коштувало все: номер 100грн, тариф 75грн, 35грн руїмка, 35грн програмування руїм.
Всі послуги працювали відразу. Дзвінки, смс, інтернет EVDO REV.A/REV.B, sip
Через два тижні помітив, що мені не надходять смс з коротких номерів, наприклад з мордокниги, гугл, інтернет магазинів, тощо.
Змирився
Але не змирився з надходженням смс від GLO (там можна сканувати пачки від стіків, збирати гроші у вигляді хр, що дорівнює 1хр = 1грн (не реклама), і виводити ці бонуси на мобільний рахунок). У слонів і 3моб це все працює, а саме: смс авторизації проходить відразу. На Інтертелеком -0. Нічого не надходило.
Вирішив зробити фінт вухами і піти через mnp до Vodafone
А ще стався такий цікавий момент: в кінці листопада в мене "відвалились" дзвінки на Vodafone. При наборі номеру, відразу обрив, як наче абонент зкинув. Подзвонив *750, кілька днів (один -два) і все запрацювало. В ТГ мені повідомили, що проблем за моєю заявкою не виявлено... Ну що ж, ок.
Настає час на літеру Х
Подаю через сайт інтеру заявку на мнп, мене шле далеко і мілкими кроками система, бо номер не зареєстровано (дивно чому, бо підключав його з документами, але на передплату). Ок.
Йду до Vodafone. Мені видають стартпак, все оформлюють. Добре. Кажуть: очікуйте смс і далі буде переход. Ок! Переход відбувся безпроблемно, на третій день, після походу в цоа Vodafone. Дзвінки, смс, інтернет, все працювало без проблем. Реєстрація в гло пройшла відразу, смс отримав
Пройшов місяць, треба назад в інтер, бо мета мнп була саме в реєстрації кабінету гло і отримання смс. Ок. Іду на сайт інтера в розділі мнп мене шле знову на літеру Х.
Їду до них в ЦОА, в Одесі. Дівчинка - оператор, після фрази "хочу до вас повернути свій номер" - пішла в закат. І я пересів до хлопчини, який хоч якось розумівся на цьому, за 15 хвилин, я отримав свою нову ruim карту. Не заплатив ні копійки. І пішов очікувати прощальне смс від Vodafone. Наступного дня Vodafone мені все ж надіслав смс, що їм прикро зі мною прощатись, але вони сподіваються бачити мене знову. Ок.
Цілий день був на роботі зайнятий і не зміг поставити картку в телефон. Приїхав до дому і вже опісля 20:00 того ж дня, зробив це.
Мережа піднялась, але:
І тут почалось саме цікаве...
1. Дзвінок на *750повідомлення " номер не є номером Інтертелеком і не закріплено за жодним з абонентів"
2. Інтернету немає, передача даних не починається навіть (і по іт_тест теж)
3. Поповнити рахунок - номер не належить жодному з операторів України
Дзвоню наступного дня в *750, пояснюю проблему
Мені кажуть, що ви повинні з документами йти в ЦОА
Йду
В ЦОА той же хлопчина натиснув в себе на компі кілька клавіш, попросив в мене руїмку, через програматор ще щось дошив до неї і сказав, що можна поповнювати і все через добу!!! / дві!!! Почне працювати. Хм, ок. Відксерили мої документи. Ок.
Проходить день. Поповнюю рахунок, поповнився. Починаю дзвонити тестово на київстар, водафон, лайфселл, 3моб, лайку, піплів, все норм дзвінки йдуть
Йду в особистий кабінет, реєстрація чомусь підтягнулась моя стара, котра в мене була же в жовтні. Але кабінет "урізали" по функціям. Наприклад, керування послугами, вибір тарифного плану і таке інше не доступно. Сіп немає.
Дзвоню *750 підключають сіп.
Інтернет на номері відсутній від слова взагалі. Передача даних навіть не починається. Знову дзвоню. Кажуть - йдіть в ЦОА. Добре, я був поряд. Пішов до них подивились руїмку, сказали проблем немає. Дзвоніть оператору!!! Йшов 12й день після поповнення номеру і 18й день після переносу номера.
Дзвоню оператору *750, ок фіксують заявку. Інтернету немає. На рахунок особистого кабінету, порекомендували скріни відправити до тг. Гуд, зробив, через добу виправили все в особистому кабінеті.
Інтернету немає. Знову дзвоню. Точку доступа звісно прописав від початку мнп. Спробував руїмку в іншому сдма телефоні, інтернет відсутній. Оператор мені каже, що проблем не виявлено і заявка попередня закрита, за відсутності проблем з їхнього боку. І що я не виходив в інтернет, то вони не змогли зафіксувати від мене логів...
Я пояснюю, що в мене навіть не починається процес передачі даних фіксують іншу заявку. Слава Богу трапилась адекватна дівчина, сказала, що займається цим питанням і передзвонить пізніше сама. Передзвонила через кілька годин (йшов 15й день після поповнення), все знайшли і інтернет запрацював EVDO REV.A/REV.B, дякую їй доречі!
Ок, перевірив все! Дзвінки, інтернет, особистий кабінет, реєстрація за паспортом, все наче є. А от смс от GLO знову не приходять)))))
Отакої, панове! Сподіваюся, було цікаво Вам?!)))))