Я знаю, но мало ли где человек сегодняПєрвомайск жижГудзак, Новомосковск?
Я знаю, но мало ли где человек сегодняПєрвомайск жижГудзак, Новомосковск?
Підтверджую, то саме ЛьвівВ моєй локації не допомагає. 4G є, Інету нема ніякого - навіть на Edge.Riznychenko, спробуй APN www.kyivstar.net
Можна залишитися, і платити рідко,- за потреби.хай платять за некопетентність адміна ті хто залишаться.
До таких питань немаєМожна залишитися, і платити рідко,- за потреби.хай платять за некопетентність адміна ті хто залишаться.
Заметно, конечно заметно, полностью согласенпомітить-помітить. Купа людей змінили фінансовий номер чи просто розібралися з тим, як працює новий інший оператор. Хоч дітей-показушників не так багато, люди інертні і так і залишаться. Плюс проблеми не закінчилися - наступна хвиля буде коли побачимо баланси і що сталося з білінгом\чарджингом. Почне тема рясніти "вкрали 20 гривень" і все таке. Ну і зрозуміло, що в голові пересічного - КС "не надійний", репутація - велике діло.Насправді КС не і не помітить відтоку
Плюс, наскільки я розумію, зараз навіть в умовному Франківську - працюють кор-сервіси не у 100% абонентів. Хтось залишився за бортом з якихось причин, довести до 100% відновлення - так щоб у всіх стало як було займе багато часу.
Це не буде 50% зрозуміло, я б казав до 10 + зниження темпу підключення. Це капець як помітно
Це ж ніби окупована частина Запорізької областіТерпіння
Львів, дивно, на 4g +/- норм.Зараз з мобільного нету пишу, р-н перехрестя.Підтверджую, то саме ЛьвівВ моєй локації не допомагає. 4G є, Інету нема ніякого - навіть на Edge.Riznychenko, спробуй APN www.kyivstar.net
Звісно, аварії бувають і це норм. Але цей приклад показав, що на ринку абсолютна монополія КС і з цим щомь робити треба.Bebobi, отож бо Аварії бувають і три дні як на мене це дуже пристойний результат навіть тиждень
За минулу добу, наші неймовірні спеціалісти: відновили послугу міжнародного голосового роумінгу; усунули проблему з обривами дзвінків; послугу «Домашнього Інтернету» відновлено на 95%; стабілізували зв'язок в Києві.
І ми дуже вдячні за їх витримку. Наразі понад 95% базових станцій мобільного зв`язку — працюють. Сьогодні ми продовжуємо відновлювати послуги передачі даних. Поступово, але впевнено. Так, як вимагає цього безпека.