Останнє редагування модератором:
До Ковіда та повномастшабки так і було. Але починаючи з 2020-го було безліч ситуацій, коли з таксистами повний напряг. Тож краще підстрахуватись. Я цей джампстартер останні 2 роки постійно вожу в багажнику. На всяк випадок. І не тільки для себе, завжди може трапитись ситуація, коли терміново буде потрібна твоя допомога іншій людині. І в такій ситуації запуск авто від джампера - це супер проста та економічна по часу операція в порівняння з прикурюванням іншого авто від свого акумулятора.Ну або завжди можна таксиста викликати
У мене кожен кубічний сантиметр в машині "на вагу золота", тому зекономити місце дуже важливо. Компресор постійно треба, коли він без дротів дуже зручно, коли треба терміново на узбіччі, в дощ/мороз/бруд підкачати, а джампер навіть якщо раз в мороз знадобиться, то вже своє відіграє, таксиста викликати в -15 на замовлення не просто, а тут щоб "прикурив"?можна мати дешеві-окремі-великі девайси.
Поки усе зводиться до цього варіанту, відгуки непогані, хоча більшість - як завжди на алі - "прийшло, все супер - ще не перевіряв", але є й ті, хто перевірив і компресор, і стартер.Пориюсь на Алі, почитаю відгуки
У мене такий самий в користуванні, близько трьох років. Особисто мені, знадобився тільки один раз, але людям допомогав безліч разів. Самий найбільший двигун, на якому мав нагоду випробувати потужність джампстартеру, був 2,7 дизель на Спрінтері з пробігом 700 тис.км, цією зимою. Завівся з другого оберту. Після пуску індикатор заряду показав залишок 86% з початкових 100%.В мене такий. Довелось користуватись всього один раз, але бензинове авто з 2л двигуном, що простояло тижня 2 в мороз -15, завело миттєво. При цьому сам пристрій розрядився зовсім трішечки. Взагалі згідно з інструкцією обіцяють, що заряда вистачить на 50 стартів.Як в принципі портативні джампстартери працюють, норм, вистачає їм соку?
А як щодо такого?Може є якісь альтернативи, які я не побачив.
Ну такі штуки в принципі для того, щоб ними, в ідеалі, не користуватисяОсобисто мені, знадобився тільки один раз
Мені не підійде, треба компактність, бо в мотоцикл, а тут це два пристрої.А як щодо такого?
Так, то я не додививсятут це два пристрої.
Якщо візьмешь цей девайс, напиши потім нам свій огляд. Думаю, багатьом буде цікаво.Поки усе зводиться до цього варіанту, відгуки непогані, хоча більшість - як завжди на алі - "прийшло, все супер - ще не перевіряв", але є й ті, хто перевірив і компресор, і стартер.Пориюсь на Алі, почитаю відгуки
Auto Jump Starter Luchtpomp Power Bank Verlichting Draagbare Luchtcompressor 4 In 1 Auto 'S Batterij Starters Start Auto Band Inflator - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Як на мене "ємність 99800мАч" та "термін служби 3000 циклів" при ціні 1600 грн (за такі гроші навіть просто повербанк на 99800 мАч не візьмеш, а тут ще й компресор з джампером) натякає, що в цієї штукенції ну дуже завищені характеристики. Як правило, нормальні виробники так не роблять. То ж, я б не довіряв цьому пристрою.А як щодо такого?Може є якісь альтернативи, які я не побачив.
Мені здається, що в більшості випадків воно не треба. Якщо в тебе постійні проблеми з акумом чи колесами, то треба ремонтувати причину в першу чергу. Знову ж в більшості випадків - можна знайти допомогу, викликати таксі, зупинити когось тощо. Або є дешевші і простіші інструменти, яким завжди є місце в машиніЯка взагалі у вас статистика використання таких пристроїв?
Вбудований в нього "компас" явно визначає, що краще таке не брати..А як щодо такого?
А навіщо тоді він потрібен? Якраз в дорозі підпустило, треба підкачати. Всю зиму возив, якщо замерз, то коли салон прогрівається і акум відходить, качає норм. Але мені вдома теж один потрібен, підкачувати самокат, там треба тримати постійно 50 psi, ручним вже ліньки качати))тримаю його вдома в кімнаті.
В мене акумулятору вже 6 років. Новий акумулятор є, але його тримаю для резервного живлення вдома. Тому на всяк випадок взяв джампстартер. Враховуючи, що він може і як звийчайний повербанк працювати, то вирішив що в умовах блекаутів зайвим точно не буде. За два роки користувався по прямому призначенню лише один раз: машина простояла 2 тижні на морозі, ще й сигналка з GPS та GSM, тож акумулятор достатньо сильно розрядився. І як раз в такий момент сталось, що потрібно було терміново везти родичів в лікарню. Від акумулятора машина на завелась, а джампер завів її моментально. Тож, враховуючи екстреність ситуації, вважаю, що він вже себе окупив. Ну і взагалі в нинішніх умовах кількість позаштатних ситуацій може буде досить великою. Тому підтримую володіння всякими таким штучками, накшталт портативних компресорів чи джамперів.Яка взагалі у вас статистика використання таких пристроїв? Оскільки я їжджу недавно (трохи більше 10 років) і небагато (якщо не у відпустці, то раз на тиждень), то не можу оцінити, чи потрібно воно мені.
Важлива річ як на мене. Може просто залишитись в кімнаті коли буде потрібенЄдина річ про яку потрібно не забувати- акумулятори бояться холодів і спеки, тому зазвичай тримаю його вдома в кімнаті.
В дальні поїздки беру якщо не забуваю, по місту- ні. Основне призначення- раз в 3-4 тижні перевірити тиск в колесах та якщо потрібно підкачати до потрібних значень. Також нещодавно допоміг з підкачкою розширювального бачка в газовому котлі, іншими насосами було дуже незручно туди підібратись.А навіщо тоді він потрібен? Якраз в дорозі підпустило, треба підкачати.
Я вважаю, що там нулік зайвийємність 99800мАч
Де такий ринок?мотнувся на вересневий за акумом