На мою думку, найдорожча реклама це та, яка виходить від лікаря, адже лікар має авторитет у пацієнта, лікар прописує певний препарат і пацієнту вже страшно щось міняти, бо тоді відповідальність за результат лікування він бере на себе. А тим паче, коли рекомендація лікаря йде у звʼязці із рекламою по ТБ.
Якщо вони роблять це безкоштовно, за папірці з логотипами, тим гірше для них, адже фарм компанії, маючи шалені рекламні бюджети, просто на них наживаються...
Openpharmacist, тільки дочитав, що ви фармацевт
не сприймайте мої слова персонально на адресу вашої знайомої лікарки, впевнений, що є і хороші, відповідальні лікарі (яких на моєму життєвому шляху були одиниці, а було їх багато). Ви маєте право на свою думку, а я - на свою.