Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Дешева рибка - погана юшка. Цього разу зміст цього прислів'я довелося на практиці перевіряти одеським чиновникам, які у 2017 році спокусилися на дешевші тролейбуси "Белкомунмаш" і придбали їх, замість українських "Богданів". А тепер 143,5 млн грн хочуть виділити КП "Одесміськелектротранс" на дострокове погашення кредиту, взятого у 2017 році на купівлю 47 нових тролейбусів.
Вся справа в тому, що за цим кредитом змінилася ставка і, якщо не погасити достроково, місто переплатить 30 млн грн. Це до тих 11 млн. грн., що вже переплатив. Ось така вона "дешева рибка" виявилася.

43 млн 540 тис. грн на це планують узяти з резервного фонду міського бюджету. Решту 100 мільйонів виділять за рахунок перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету Одеси. Але це буде ще тільки частина вирішення проблеми, бо тепер місто не має можливості отримувати запчастини до тих 47 білоруських тролейбусів. Ось такі наслідки недолугої і недалекоглядної політики, яку у далекому 2017 році сповідувала одеська влада. Замість придбати тоді українські тролейбуси у українського виробника, місто обрало БКМ, бо ціна була трохи нижча. Але, як виявилося: Дешева рибка - погана юшка.

 
Реєстрація
19.07.13
Місто
Дніпро
Що цікаво. Депоставки зменшуються, а кредитна ставка збільшується?
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Хмельницький купує нові тролейбуси.

Згідно з планами, до кінця року місто отримає перші п'ять нових тролейбусів.

Вулицями Хмельницького курсуватиме більше нових тролейбусів. Сьогодні, 31 липня, комунальне підприємство «Електротранс» підписало договір із переможцем тендеру на придбання 42 машин. Згідно з планами, перші п'ять із них місто отримає до кінця цього року. Інші – надійдуть трьома поставками до осені 2025 року. Про це повідомив міський голова Хмельницького Олександр Симчишин.

За його словами, місто матиме майже повністю оновлений тролейбусний парк завдяки фінансуванню міжнародних партнерів. Зокрема, 4,45 мільйона євро отримали минулого року у вигляді гранту від Інвестиційної платформи сусідства ЄС та Спеціального фонду кризового реагування Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР). Ще 10,6 мільйона євро на проєкт додалося після укладення кредитдного договору з ЄБРР. З міського бюджету виділили 1,5 мільйона євро.

Переможцем тендеру на закупівлю тролейбусів стало Об'єднання компаній-виробників ТОВ «Чернігівський автозавод» і ТОВ «Політехносервіс».

«Сьогодні маємо підписану угоду про поставку 42 тролейбусів. 34 тролейбуси матимуть автономний хід до 2 кілометрів - з метою оперативного реагування на можливі відключення електроенергії і ДТП. Ще 8 тролейбусів будемо мати на автономному ходу до 20 кілометрів. Їх ми можемо спрямувати на ті маршрути, де немає мережі і де її будувати надзвичайно довго.

Це дасть нам змогу нам мати майже повністю новий рухомий склад нашого КП «Електротрансу». Це дасть нам змогу розвивати екологічно чистий транспорт міста і підвищувати рівень великогабаритного транспорту», - каже Олександр Симчишин.

За словами представників компаній, тролейбуси будуть низькопідлогові й матимуть пандуси. У салоні передбачені кондиціонери, USB-роз'єми для підзарядки телефонів та відеоконтроль. За рахунок сучасної механіки тролейбуси споживатимуть менше електроенергії, а також буде зменшений рівень шуму в салоні. Вартість тролейбусів, згідно з підписаною угодою, менша, аніж очікувалось. Як зауважив Олександр Симчишин, це дасть змогу спрямувати кошти у залишку на ще дві одиниці електротранспорту.

«Фактично тендерувалася сума у 17 мільйонів євро. В процесі конкурентних торгів ми вийшли на суму майже 14 мільйонів євро. Як наслідок, маємо доволі таку хорошу економію, яку ми прямуємо спрямувати на придбання ще двох тролейбусів», - зауважив мер Хмельницького.

 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Типу українські (білоруські) тролейбуси?
Пишуть така.
Хмельницький придбає 44 тролейбуси і в рамках угоди щодо оновлення тролейбусного парку міста за кошти ЄБРР. Переможцем тендеру став ТОВ «Чернігівський автозавод», який запропонував найнижчу ціну за модель "Еталон Т122", з електронікою броварського «Політехносервісу». Це важливий тренд у тендерних закупівлях, який нарешті почав склонятися до вітчизняних тролейбусів.
 
Останнє редагування:

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Маючи безліч власних виробників тролейбусів, купувати білоруське - це злочин!
Ну формально по всем документам они были отечественные, т.к. сборка велась в Луцке (правда, из белорусских запчастей).
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
какие же все умные задним числом...
Раніше на це теж звертали увагу! Маючи безліч власних виробників тролейбусів, купувати білоруське - це злочин!

ну а кто им мешал цену не задирать ? задрали, пролетели, это же тендер был...
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
это же тендер был
Часто условия тендера выписываются под конкретного поставщика. Плюс указывают какие-то условия, например, поставка 100 единиц в течение 6 месяцев. Наши производители не смогут, а белорусы смогли
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
это же тендер был
Часто условия тендера выписываются под конкретного поставщика. Плюс указывают какие-то условия, например, поставка 100 единиц в течение 6 месяцев. Наши производители не смогут, а белорусы смогли

это понятно, если не изменяет память, тогда сыграла роль именно цена, а не условия...
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Принаймі, вантажні МАЗи на Богдані збирали.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
сборка велась в Луцке
У Луцьку з білоруських запчастин?
Може в Чернігові?
Белорусские тралики в Украину везли БКМ-Украина г.Луцк (БКМ-321) и ООО ТД Литан из Днепра (МАЗ/Дніпро-Т203).
По ходу в Хмельницком украинские Богданы. А в Одессе как раз БКМ.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Белорусские тралики в Украину везли БКМ-Украина г.Луцк (БКМ-321) и ООО ТД Литан из Днепра (МАЗ/Дніпро-Т203).
По ходу в Хмельницком украинские Богданы. А в Одессе как раз БКМ.
При цьому, крім вищезазначеного викруткового "виробництва", були повноцінні виробники:
1) Богдан (Луцьк);
2) Електрон (Львів);
3) Еталон (Чернігів) !!!
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
були повноцінні виробники:
Белорусы предлагали более низкую цену (потому что дотировались государством) и могли поставлять большие партии в малые сроки, потому что работали на склад, (могли себе позволить, т.к. постоянно имели большие заказы на поставку траликов и электробусов в рашку, Молдову, Украину и конечно же в самой Беларуси. Наши производители не могли себе позволить работать на склад, поэтому не вывозили объемы поставок и цена была выше (170к€ за БКМ против 200-220к€ за Богдан/Эталон). Поэтому тендеры выигрывали белорусы.
К тому же, завозили они не готовые машины, а запчасти-машинокомплекты по более низким таможенным ставкам и акцизам, и в Украине производили крупноузловую сборку. Формально по документам получался отечественный продукт.
 
Останнє редагування:
Зверху