Реєстрація
29.05.09
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung A72
monobank | Universal Bank
www.monobank.ua || ✎ FAQ на базі β-тестування
0 (800) 205-205 по Україні, +380 (44) 237-2060 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання
iNET-банкінґ тільки мобільні застосунки
— — —
☝️ історія «покращень» || P2P-перекази й комісійна винагорада || «кухня» кредитних рішень
 
Причина: шапка
Останнє редагування модератором:

monsterrr

Почётный Святой
Реєстрація
16.06.17
Місто
Kyiv
Телефон
SGS21+
alibob, так там дальше ж идет - дайте данные юрлица, где вы работаете, и прочее.. низзя просто сумму написать и все.
 
Реєстрація
26.06.08
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Реєстрація
11.09.20
Місто
Ukraine, Odessa
Якщо обмеження до 150 тис, Моно сам рахує, документи брати/не брати можна внутрішніми положеннями врегулювати. Якщо більше, то
4-2. Надавачу платіжних послуг з обслуговування рахунку в період із 01 жовтня 2024 року до 31 березня 2025 року включно заборонити здійснювати перекази в межах України з усіх рахунків фізичної особи-користувача, відкритих у цього надавача платіжних послуг у національній валюті, що в сумі перевищують 150000 гривень включно на місяць, на рахунки інших фізичних осіб-отримувачів, під час яких використовуються реквізити електронних платіжних засобів фізичних осіб-отримувачів.
Ну і далі в цій же постанові деякі виключення з цього обмеження:
4-3. Заборона, встановлена в пункті 4-2 цієї постанови, не застосовується до здійснення переказів між власними рахунками фізичної особи-користувача.
4-5. Надавач платіжних послуг з обслуговування рахунку відповідно до внутрішніх положень має право прийняти рішення про незастосування заборони, визначеної в пункті 4-2 цієї постанови, у таких випадках:
1) перевищення суми доходів із підтверджених джерел походження коштів над розміром обмеження, визначеного в пункті 4-2 цієї постанови.
2) здійснення операцій з переказу коштів на рахунки або з рахунків фізичних осіб-користувачів, які не є суб’єктами господарської діяльності та займаються волонтерською діяльністю (далі - волонтер).
Надавач платіжних послуг у випадку, визначеному в підпункті 1 пункту 4-5 цієї постанови, застосовує обмеження в розмірі суми місячних доходів користувача з підтверджених джерел походження коштів.
Тобто не просто дохід має бути підтвердженим, а ще й обмеження буде в розмірі цього доходу. (якщо менше 150 тис Моно рахує - тут все інакше, мова виключно про обмеження 150т+). Тобто для тих, хто пише, що обмеження вище 150 тис. їм встановлено, або Моно таки має документи про підтверджені доходи (ФОП відкритий в Моно, наприклад), або не там подивилися. А, ну ще можна перевірити перевести більше 150 тис та подивитися, що буде, може, Моно в оману завів. Ну і останній варіант ще лишається, що моно свідомо заради такого файного клієнта порушує Постанову НБУ, але щось сумніваюся.
 

Zak

Реєстрація
10.03.18
Місто
Київ
Телефон
Samsung GalaxyS24 Ultra
Звичайним клієнтам насипати більше 150 тис. грн банк не має права.
От я звичайний клієнт.
Переглянути вкладення 65267
Це банк переступив обмеження НБУ?
Цікаво яким методом вони розраховують ліміт, раніше 150000 було.
 

Вкладення

  • Screenshot_20241229_132238_monobank.jpg
    Screenshot_20241229_132238_monobank.jpg
    137.2 КБ · Перегляди: 92
Реєстрація
17.12.15
Місто
Lviv
Я нічого власноруч не оновлював, звісно ж
Автоматично - це я не знаю як котики мали на увазі
В монобанк заходить, кешбек вибрати дає 🙂
 

Вкладення

  • Screenshot_20250101_202909.jpg
    Screenshot_20250101_202909.jpg
    14.3 КБ · Перегляди: 84
Реєстрація
17.12.15
Місто
Lviv
Мало того, що працює на старому дизайні і нічого 1 січня не трапилось
Так і кешбек партнерський дальше на мастер карту приходить :)
 

Вкладення

  • Screenshot_20250102_160701.jpg
    Screenshot_20250102_160701.jpg
    44.1 КБ · Перегляди: 58
Реєстрація
29.07.23
Місто
Харків
Мало того, що працює на старому дизайні і нічого 1 січня не трапилось
Так і кешбек партнерський дальше на мастер карту приходить :)
А мне сами принудительно поменяли карту и кешбек дали)
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
До нового точно потрібно звикати:sick:
За оцього «ГИзайну» покинув банк )
оновлення заблоковані,

Капець ви ретрогради... :oops: Що там такого незручного? Було із самого початку, незручний доступ до повної історії транзакцій, але коли це пофіксили - перейшов на новий дизайн і проблем не бачу.. Може, треба хоч іноді мізки тренувати, а не скиглити "а вот прі сталінє такого нє било"?
 
Зверху