Випуск нової картки - нав'язування послуг. Заборонено банкам.
Так була ж картка, ви пишете, ніби її якомусь новому клієнту випустили. Її перевипускають на таких саме умовах, що й були раніше (тариф такий самий, послуги банку також такі самі, нових послуг, особливо платних, не з' явилося), але в іншій МПС.
В Європі нормальна тема без пояснення причин блоканути картку та вислати на адресу нову. Те, що у людини номер був де завгодно вбитий, нікого не хвилює, і нічого, нав'язуванням не вважають. Нових послуг не додали, оплату за пересилання картки не взяли.
Ще раз, ми говоримо не про разову послугу, а про довготривалий сервіс, картка - один з інструментів для надання цих послуг банком. З довготривалими сервісами звичайна ситуація, коли змінюється кількість та якість послуг, що надається клієнту. Якщо вам Megogo чи Netflix (це просто приклади) змінює наповнення, кількість каналів, не знаю, якість в пакеті, бо не вдалося про щось домовитись з їхніми партнерами (точні причини вам все одно не повідомлять), ніхто ж не кричить "караул, нав'язування!", а ці зміни, часом, глобальніші, ніж зміна МПС, коли жоден тариф при цьому у банку не змінився.
Так і тут, у вашого постачальника послуг більше немає можливості надавати вам послуги з Мастеркард безкоштовно (платно, я так розумію, можна). Він продовжив вам надавати послуги з іншою МПС, бо без цього надання послуг більше неможливо. У вас завжди є можливість безкоштовно відмовитися від отримання послуг банку, якщо новий шлях їх надання так сильно вас не влаштовує.