Короче МТС окончательно достал своими глюками.....
Первую заявку оставил 14го марта примерно.
Доброго дня! Пару днів назад подав заявку з номером 13219693 через 111. Була наступна проблема, відсутність можливості встановлення улюблених номерів в тарифі 29. Перші 4 номера без жодних проблем встановились. 5-9й вже не працювало, Ваш оператор зафіксував заявку казав чекати від 1 до 14 дів. Пройшов майже тиждень, СМС прийшла про те що заявка успішно виконана. Але тепер при дзінку на номер 7770, після 24ї секунди йде обрив, навіть нічого не можна прослухати тільки "Вітання оператора". У мене виникло питання, це Ви так знущаєтесь з своїх абонентів??? Як Ви змогли так "добре" виконати заявку. По 111 тепер кажуть що проблема вирішена, і проблема в аппараті, ну це звісно не так, пробували з іншим девайсом така ж сама історія. Тому прошу Вас знову вже десь 5й або 6й раз подивитись в чому проблема, і зробити так щоб послуга "улюблений номер" працювала безперешкодно, і так як заявляєте при покупці данного товару. Надіюсь якщо по 111 не змогли допомогти, то хоча б через Ваш сайт знайду більш адекватних спеціалістів, для вирішення цієї проблеми.Дякую, Ваш абонент!
Это было еще в середине марта, далее :
Ответ от МТС
Шановний Юлію!
Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.
Ознайомтесь, будь ласка, з інформацією, яка Вас зацікавила.
Прохання вказати, які саме номери Ви бажаєте додати в список послуги.
Дякуємо за увагу до нашого сайту.
Я :
Послуга як не працювала так і не працює. Улюблені номери немає можливості додавати.
Прошу додати в вільні комірки (має бути від 5 до 9 вільні) наступні номери :
1.
2.
3.
Ответ МТС
Шановний Юлію!
Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.
Повідомляємо, що вказані номери успішно додані до улюблених номерів по Вашому номеру.
Дякуємо за увагу до нашого сайту.
Мудаки только 2 номера поставили ....
Я:
Далее :номер 0990ххххх ви до сих пір не встановили як улюблений.... прошу його також встановити. В данний момент встановлено тільки 6 номерів, цей має бути 7м.
Дякую!
Ответ от МТС
Шановний Юлію!
Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.
Повідомляємо, що даний номер внесений в список улюблених номерів.
Дякуємо за увагу до нашого сайту.
Я:
Шановний МТС!
Я так зрозумів що Ви не цінуєте своїх абонентів, і терпіння, до Ваших проблем.
Сьогодні при дзвінку на улюблений номер була тарифікація, на рахунку було 8грн. а після дзвінка залишилось 3грн. Тобто знову збій у Вашій системі, вже 5й або ще більше разів. Прошу перевірити наявність тарифікації, і повернути гроші. В інших випадках, я буду змушений використати санкції щодо Вашої компанії, та відмовитись від Ваших неякісних послуг, та перейти на оператора конкурента.
З повагою, поки що Ваш абонент.
И как их после этого не послать на х...????