Головне Київське міське управління у справах захисту прав споживачів
04070 м. Київ, вул. Терьохіна, 8-А
Тел..: 425-77-60, 417-23-09; 463-70-30
ПІБ особи, що скаржиться
Поштова адреса особи
Контактний телефон
Скарга (заява)
___.________.2011 ПрАТ «Київстар», юридична адреса: 03110, м. Київ, пр. Червонозоряний, 51, надалі «оператор», порушуючи п. 16 Ст. 39." Обов'язки операторів і провайдерів телекомунікацій" Закону Украины «Про Телекомунікації», тобто без усякого попередження та пояснення причини відключив мій номер мобільного телефону вказати номер від обслуговування, після чого SIM-карта, до якої був прив’язаний номер перестала реєструватися в мережі оператора. Цей мобільний телефонний номер обслуговувався у тарифному плані «Прорив» передплаченої послуги зв’язку «Djuice». Тарифним планом «Прорив» передбачено: Після кожного поповнення рахунку скретч-карткою чи електронним ваучером будь-якого номіналу, а також через автомати прийому платежів або платіжною карткою на суму понад 40 грн одним платежем користувач автоматично отримує пакет послуг, у межах якого йому щодня надаються 30 нетарифікованих хвилин для здійснення дзвінків по Україні та одноразово – 75 Мб GPRS-трафіку. Вартість пакета послуг – 10 грн, термін його дії – 25 днів з моменту поповнення рахунку. Після вичерпання щоденних 30 нетаривфкованих хвилин вартість дзвінків на всі номери по Україні становитиме 0,95 грн/хв. (Детально:
http://djuice.ua/ua/price/proryv.html).
Вищезгаданий тарифний план не містить жодних обмежень щодо кількості, тривалості та напрямку дзвінків, які може здійснювати абонент як за рахунок не тарифікованих хвилин, так і за рахунок хвилин, що тарифікуються за тарифом 0,95 грн./хв.
Для отримання передбаченого тарифним планом пакету послуг я поповнив рахунок ваучером номіналом 30 грн. дата внесення коштів – див. у Мій Djuice. Після цього з рахунку була списана вартість пакету послуг у размері 10 грн., в обмін на які мені повинні були нараховуватись щоденно 30 нетарифікованих хвилин для дзвінків по Україні вказати останній день з оплачених 25 днів включительно. Однак, зупинивши обслуговування мого мобильного номеру телефона дата відключення, оператор у односторонньому порядку відмовився від надання раніше сплачених послуг зв’язку, а також не повернув залишок невикористаних коштів на моєму рахунку у розмірі ____________ грн. та не здійснив перерахунок вартості замовленого та оплаченого пакету послуг. Таким чином, оператор незаконно привласнив собі мої грошові кошти, що є порушенням абзацу 2 п. 37 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. N 720
Дата звернення ЦОА для з’ясування причини відключення мого телефонного номеру я звернувся у ЦОА у місті ____________, який знаходиться за адресою_______________________________________. Зареєструвавшись на консультацію через спеціальний термінал я отримав реєстраційний талон №____ Далі описуєте дії, які відбувалися у ЦОА при спілкуванні зі співробітником Києвстара.
Часом пізніше, у той же день, з номеру 0674662466 я отримав дзвінка від співробітника оператора, котрий проінформував мене про неможливість подальшого обслуговування мого номеру у зв’язку з моїми шахрайськими діями, а саме: здійснення багаторазових та тривалих викликів на один і той же телефонний номер мережі МТС з метою отримання бонусів. Як саме було встановлено належність саме мені номеру телефону мережі МТС, на який мною були здійснені вихідні дзвінки, представник оператора не пояснив. Але, якщо у оператора виникли такі підозри на підставі зняття інформації з каналів зв’язку, то такі дії оператора протизаконними та порушують ст. 31 Конституциї України та п. 2 ст. 9 Закону України «Про телекомунікації». Оператор не моє права здійснювати зняття інформації з каналів зв’язку без відповідної санкції суду.
Хочу також зауважити, що деякі з моїх дзвінків були тривалістю більше, ніж 30 нетарифікованих хвилин в день, тобто дзвінки тарифікувалися за ціною 0.95 грн. за хвилину. При такій вартості 1 хвилини розмови безпідставні обвинувачення оператора у «отриманні мною бонусів» виглядають ще й безглуздими.
Я повністю впевнений (впевнена), что використовував свій номер телефону 097000000 не порушуючи ані умов тарифного плану «Прорив», ані чинне законодавство України, яке не містить заборони на здійснення багаторазових довготривалих дзвінків з мережі одного оператора на один телефонний номер мережі іншого! Навпаки, абзац 2 ст. 28 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. N 720 зобов’язує оператора «забезпечувати на замовлення споживача з'єднання з будь-яким абонентом телекомунікаційної мережі загального користування, якщо інше не передбачено ліцензією та/або договором».
Я вважаю, що ПрАТ «Київстар», незаконно обмежуючи право абонента використовувати передплачені телекомунікаційні послуги за власним розсудом під різноманітними приводами, у т.ч. безпідставно звинувачуючи у порушенні законодавства, залякує та вводе користувачів у оману, надаючи на платній основі послугу, якою неможливо скористатися у повному обсязі відповідно до офіційно заявлених властивостей. Якщо «Киїівстар» вважає, що при тривалих дзвінках на мережі інших операторів тарифний план «Прорив» є збитковим, то це заслуга відповідної службі оператора, яка розробляє тарифи, та аж ніяк не провина абонента, який користується тарифом відповідно до свої потреб, не порушуючи чинне законодавство.
На підставі вищенаведеного, та керуючись Законом України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про телекомунікації», Законом України «Про звернення громадян»
Прошу:
1. По фактам викладеним у заяві провести перевірку та сповістити мене про ії результати та надати копії матеріалів перевірки для ознайомлення.
2. Вжити заходів з відновлення порушених ПрАТ «Київстар» моїх прав споживача телекомунікаційних послуг;
3. Застосувати заходи адміністративного покарання до ПрАТ «Киевстар» за порушення законодавства України у сфері захисту прав споживачів;
4. На підставі ст. 21 Закону України «Про телекомунікації» з метою адміністративного впливу, що передбачено пунктами 1, 3, 4 ст. 40. Закону України «Про телекомунікації» та іншими нормативними актами України проінформувати НКРЗ про порушення прав споживачів ПрАТ «Київстар», в т.ч. за порушення п. 16 Ст. 39 Закону України «Про телекомунікації».
Додатки:
____ __________ 2011 ___________________/ПІБ./