Блокировка номеров КС. Законно - не законно - насколько законно и пр...

vein

Заблокирован
Реєстрація
19.02.11
Місто
Краков\ Львов
Телефон
HTC DROID ERIS-Интертелеком NOKIA 1560- GOODLINE
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

Киевстар не спит:D
 
Реєстрація
10.08.08
Місто
Іванівці, Коломийського р-ну (Бандерштат)
Телефон
Nokia
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

Кто боится быть заблокированным не за накрутку, а случайно - велкам на контракт. Там даже откровенную накрутку часто прощают.

На контракте блочили номер 5 или 6 разов (за реальную накрутку, продолжалось от 3-хмесяцев до пол глда, разные номера), ..... при приходе в ЦОА и желании миграции на припед, ноу проблем, только чтоб положительный баланс был!

Вывод, крутите с контрактов!

в контракте блочат только исходящие...а не так как в припеде, вообще связи нет!
 
Реєстрація
27.07.11
Місто
Алчевск
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

Напиши образец жалобы, адрес управления и спрячь под спойлером, если не тяжело. Желающие ,я думаю, найдутся, но вот многим будет влом думать над составлением своей претензии. А так все уже будет готово.

Вот моя версия жалобы, может кому подойдёт.
Головне Київське міське управління у справах захисту прав споживачів
04070 м. Київ, вул. Терьохіна, 8-А
Тел..: 425-77-60, 417-23-09; 463-70-30


ПІБ особи, що скаржиться
Поштова адреса особи
Контактний телефон

Скарга (заява)
___.________.2011 ПрАТ «Київстар», юридична адреса: 03110, м. Київ, пр. Червонозоряний, 51, надалі «оператор», порушуючи п. 16 Ст. 39." Обов'язки операторів і провайдерів телекомунікацій" Закону Украины «Про Телекомунікації», тобто без усякого попередження та пояснення причини відключив мій номер мобільного телефону вказати номер від обслуговування, після чого SIM-карта, до якої був прив’язаний номер перестала реєструватися в мережі оператора. Цей мобільний телефонний номер обслуговувався у тарифному плані «Прорив» передплаченої послуги зв’язку «Djuice». Тарифним планом «Прорив» передбачено: Після кожного поповнення рахунку скретч-карткою чи електронним ваучером будь-якого номіналу, а також через автомати прийому платежів або платіжною карткою на суму понад 40 грн одним платежем користувач автоматично отримує пакет послуг, у межах якого йому щодня надаються 30 нетарифікованих хвилин для здійснення дзвінків по Україні та одноразово – 75 Мб GPRS-трафіку. Вартість пакета послуг – 10 грн, термін його дії – 25 днів з моменту поповнення рахунку. Після вичерпання щоденних 30 нетаривфкованих хвилин вартість дзвінків на всі номери по Україні становитиме 0,95 грн/хв. (Детально: http://djuice.ua/ua/price/proryv.html).
Вищезгаданий тарифний план не містить жодних обмежень щодо кількості, тривалості та напрямку дзвінків, які може здійснювати абонент як за рахунок не тарифікованих хвилин, так і за рахунок хвилин, що тарифікуються за тарифом 0,95 грн./хв.
Для отримання передбаченого тарифним планом пакету послуг я поповнив рахунок ваучером номіналом 30 грн. дата внесення коштів – див. у Мій Djuice. Після цього з рахунку була списана вартість пакету послуг у размері 10 грн., в обмін на які мені повинні були нараховуватись щоденно 30 нетарифікованих хвилин для дзвінків по Україні вказати останній день з оплачених 25 днів включительно. Однак, зупинивши обслуговування мого мобильного номеру телефона дата відключення, оператор у односторонньому порядку відмовився від надання раніше сплачених послуг зв’язку, а також не повернув залишок невикористаних коштів на моєму рахунку у розмірі ____________ грн. та не здійснив перерахунок вартості замовленого та оплаченого пакету послуг. Таким чином, оператор незаконно привласнив собі мої грошові кошти, що є порушенням абзацу 2 п. 37 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. N 720
Дата звернення ЦОА для з’ясування причини відключення мого телефонного номеру я звернувся у ЦОА у місті ____________, який знаходиться за адресою_______________________________________. Зареєструвавшись на консультацію через спеціальний термінал я отримав реєстраційний талон №____ Далі описуєте дії, які відбувалися у ЦОА при спілкуванні зі співробітником Києвстара.
Часом пізніше, у той же день, з номеру 0674662466 я отримав дзвінка від співробітника оператора, котрий проінформував мене про неможливість подальшого обслуговування мого номеру у зв’язку з моїми шахрайськими діями, а саме: здійснення багаторазових та тривалих викликів на один і той же телефонний номер мережі МТС з метою отримання бонусів. Як саме було встановлено належність саме мені номеру телефону мережі МТС, на який мною були здійснені вихідні дзвінки, представник оператора не пояснив. Але, якщо у оператора виникли такі підозри на підставі зняття інформації з каналів зв’язку, то такі дії оператора протизаконними та порушують ст. 31 Конституциї України та п. 2 ст. 9 Закону України «Про телекомунікації». Оператор не моє права здійснювати зняття інформації з каналів зв’язку без відповідної санкції суду.
Хочу також зауважити, що деякі з моїх дзвінків були тривалістю більше, ніж 30 нетарифікованих хвилин в день, тобто дзвінки тарифікувалися за ціною 0.95 грн. за хвилину. При такій вартості 1 хвилини розмови безпідставні обвинувачення оператора у «отриманні мною бонусів» виглядають ще й безглуздими.
Я повністю впевнений (впевнена), что використовував свій номер телефону 097000000 не порушуючи ані умов тарифного плану «Прорив», ані чинне законодавство України, яке не містить заборони на здійснення багаторазових довготривалих дзвінків з мережі одного оператора на один телефонний номер мережі іншого! Навпаки, абзац 2 ст. 28 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. N 720 зобов’язує оператора «забезпечувати на замовлення споживача з'єднання з будь-яким абонентом телекомунікаційної мережі загального користування, якщо інше не передбачено ліцензією та/або договором».
Я вважаю, що ПрАТ «Київстар», незаконно обмежуючи право абонента використовувати передплачені телекомунікаційні послуги за власним розсудом під різноманітними приводами, у т.ч. безпідставно звинувачуючи у порушенні законодавства, залякує та вводе користувачів у оману, надаючи на платній основі послугу, якою неможливо скористатися у повному обсязі відповідно до офіційно заявлених властивостей. Якщо «Киїівстар» вважає, що при тривалих дзвінках на мережі інших операторів тарифний план «Прорив» є збитковим, то це заслуга відповідної службі оператора, яка розробляє тарифи, та аж ніяк не провина абонента, який користується тарифом відповідно до свої потреб, не порушуючи чинне законодавство.
На підставі вищенаведеного, та керуючись Законом України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про телекомунікації», Законом України «Про звернення громадян»
Прошу:
1. По фактам викладеним у заяві провести перевірку та сповістити мене про ії результати та надати копії матеріалів перевірки для ознайомлення.
2. Вжити заходів з відновлення порушених ПрАТ «Київстар» моїх прав споживача телекомунікаційних послуг;
3. Застосувати заходи адміністративного покарання до ПрАТ «Киевстар» за порушення законодавства України у сфері захисту прав споживачів;
4. На підставі ст. 21 Закону України «Про телекомунікації» з метою адміністративного впливу, що передбачено пунктами 1, 3, 4 ст. 40. Закону України «Про телекомунікації» та іншими нормативними актами України проінформувати НКРЗ про порушення прав споживачів ПрАТ «Київстар», в т.ч. за порушення п. 16 Ст. 39 Закону України «Про телекомунікації».

Додатки:


____ __________ 2011 ___________________/ПІБ./
 
Останнє редагування:

BeePlus

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Moto
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

JekaButton, осталось дописать не использовал различные виды маршрутизации трафика и конференц связь :) а вообще прикольно, но слишком умно. не думаю что чел далекий от моб связи поймет о чем мы ...
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
В принципе, получение бонусов за входящие звонки, тоже не является нарушением условий тарифного плана.
 
Реєстрація
27.07.11
Місто
Алчевск
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

JekaButton, осталось дописать не использовал различные виды маршрутизации трафика и конференц связь :) а вообще прикольно, но слишком умно. не думаю что чел далекий от моб связи поймет о чем мы ...

Я бы с радостью предложил боле простой вариант, но в таком случае, боюсь, что чел далёкий от мобильной связи не сможет даже сформулировать правильно вопрос оператору.

Я старался расписать всё как можно подробнее, разжевать для часто встречающихся ленивых и неповоротливых гос. служащих, которых иногда приходится тыкать носом в нормативные акты и пункты договорв, чтоб они въехали в то, о чём тдёт речь и что именно было нарушено.

А вот за маршрутизацию трафика и конференц-связь упомянуть забыл :)
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
по поводу обращения в ОЗПП - очень неплохо до этого получить письменный ответ оператора (с любой формулировкой, важен сам факт подтверждения компанией блокировкой по какой-то причине) о блокировке номера и приложить его к заявлению.

так же можно описать свою проблему в книге жалоб в любом ЦОКе, ответить обязаны. тоже этот факт отметить в заявлении...

вообще в идеале - групповая заявка.
 
Реєстрація
27.07.11
Місто
Алчевск
по поводу обращения в ОЗПП - очень неплохо до этого получить письменный ответ оператора (с любой формулировкой, важен сам факт подтверждения компанией блокировкой по какой-то причине) о блокировке номера и приложить его к заявлению.

Это безусловно плюс, но Киевстар не будет торопиться с ответом и придётся ждать как минимум 30 дней, плюс время на доставку письма.

так же можно описать свою проблему в книге жалоб в любом ЦОКе, ответить обязаны. тоже этот факт отметить в заявлении...

Не ответят. Я как-то в Одесской Таврии В тоже написал в книгу жалоб с указанием своих контактных данных, будучи шокированным практикой охранников тормозить на выходе каждого покупателя и шмонать содержание корзинки, сверяя с чеком, который потом надрывается, как талончик в трамвае контролёром.
Ни ответа, ни привета.

вообще в идеале - групповая заявка.
Извините, а как это будет выглядеть ?
Некая группа людей, связанная одной и той же проблемой, но из разных городов Украины, каким-то странным образом объединилась и написала коллективную жалобу ? И как подписи собирать по Украине?

Из опыта написания коллективных жалоб/заявлений знаю, что от них результат точно такой как и от личных.
Эффективней забрасывать частными заявлениями по одной проблеме с разных городов Украины одну контролирующую структуру или сразу несколько, т.е. в шапке писать , например:Кому: Киевское Управление защиты прав потребителей, а далее: копия: НКРС, копия: Мин. связи, Копия: Прокуратура... и т.д. и соответственно разослать всё это во все структуры. Тогда резонанс может быть побольше, но в бюрократической Украине это не факт.
 
Реєстрація
12.12.09
Місто
Київ
Телефон
Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

Вот моя версия жалобы, может кому подойдёт.

Адрес Управління вже давненько змінився.

Управління у справах захисту прав споживачів у м.Києві

04070 м. Київ, вул. Терьохіна, 8-А

E-mail: [email protected]

тел./факс: (044) 417-21-01, 463-70-32

Начальник управління КИЯНИЧЕНКО Сергій Георгійович
 
Реєстрація
27.07.11
Місто
Алчевск
Re: "Диджус Прорыв", или Для чего введен новый номинал ваучера 40 грн.

Адрес Управління вже давненько змінився.

Управління у справах захисту прав споживачів у м.Києві

04070 м. Київ, вул. Терьохіна, 8-А

E-mail: [email protected]

тел./факс: (044) 417-21-01, 463-70-32

Начальник управління КИЯНИЧЕНКО Сергій Георгійович

Спасибо, исправил.
Звонил в своё местное управление по "борьбе с потребителями" - сказали адрес на Сагайдачного, наверное старый справочник до сих пор юзают.

А актуальная инфа только здесь: http://www.dssu.gov.ua/control/uk/publish/article/main?art_id=36043&cat_id=36042

Интересно, куда моя жалоба пойдёт или вернут как недоставленное...

Добавлено через 24 минуты
Вот ещё один адрес:
Головне управління з питань захисту прав споживачів
Адреса: 04071, м. Київ, вул. Верхній Вал, 42-А

Телефон : приймальні начальника: 425-77-67; громадської приймальні: 425-77-60

Електронна адреса : zahyst.kmda[MENTION=4003]BiG[/MENTION]mir.net

Розклад роботи та години прийому:
Пн.-Чт.: з 9:00 до 17:45; Пт.: з 9:00 до 16:30
Прийом скарг: Пн.-Чт.: з 10:00 до 16:30; Пт.: прийому немає
Перерва з 13:00 до 13:45

Головне управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) є структурним підрозділом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді

http://www.kmv.gov.ua/divisions.asp?Id=2919
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.07.11
Місто
Херсон
Господа, у кого-то заблокированные "Прорывы" разблокировались ?

Сегодня втыкнул заблокированную симку в тел. и обнаружил, что она втихаря без предупреждения ожила.
Правда остаток денег за период блокировки Киевстар сожрал, якобы она была рабочая...Ну это в их стиле блокировать номер абонента и дальше начислять абонплату, а затем ещё угрожающие письма присылать с требованиями погасить задолженность по абонке за время блокировки номера.

З.ы. Правда я писал заяву в Управление защиты прав потребителей, может сработало.
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
intenso, а ты точно был уверен что она заблокирована? Потому что у меня пару раз соник не видел МТС ("Народный"), так у меня сердце вздрагивало. Даже было симку переставлял - всё-равно. Но 2-й раз переставил и ОК. Так уже было пару раз.
Ты звонил на этот номер после блока? Что говорило?
 
Реєстрація
22.07.11
Місто
Херсон
intenso, а ты точно был уверен что она заблокирована? Потому что у меня пару раз соник не видел МТС ("Народный"), так у меня сердце вздрагивало. Даже было симку переставлял - всё-равно. Но 2-й раз переставил и ОК. Так уже было пару раз.
Ты звонил на этот номер после блока? Что говорило?

Уверен! Иначе ходил бы я в ЦОА и писал бы заяву в КИЕВ в Управление защиты потребителей именно по этому номеру.
У меня их не пачка, всего пара штук, запутаться трудно.
Раньше, когда звонил на номер, тётя говорила, что номер не обслуживается, а симкарта понятное дело не регистрировалась в сети, в отличие от других симок на том же телефоне.
 

TrZ

Реєстрація
24.11.10
Місто
Днепропетровск
Телефон
Nexus 6
vanhorn, а если акционный пакет/номер, то кроме паспорта еще потребуется айпи адрес с которого заказывал + договор провайдера на тебя для подтверждения владельца заказывающего. В случае получения акционного пакета на улице, достаточно фоторобота кто давал или фото со своего мобильного с изображением передачи тебе пакета.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
м. Кам'янське
если акционный пакет/номер, то кроме паспорта еще потребуется айпи адрес с которого заказывал + договор провайдера на тебя для подтверждения владельца заказывающего. В случае получения акционного пакета на улице, достаточно фоторобота кто давал или фото со своего мобильного с изображением передачи тебе пакета.

Это шутка?
 
Зверху