Під Києвом дріт відірвався від Hyundai та спалив цілу станцію
Свідку вдалося засняти на мобільний вогняне сяйво від пожежі. 10_tsn_3 Hyundai спалив залізничну станцію під Києвом Потяг Hyundai спалив цілу залізничну станцію у 40 кілометрах від Києва, йдеться в сюжеті ТСН. Аварія сталася ще наприкінці грудня. Тоді у пресі з'являлася інформація про потяг Київ-Львів, який дві години простояв у полі біля села Клавдієво без електрики і тепла. Але те, до чого насправді привела поломка корейського дива, майже три тижні приховували. Наразі на залізничній станції та у пункті керування рухом потягів проводять ремонт і відчищають стіни від кіптяви. Ремонт керівники станції називають плановим, а факт пожежі заперечують: "Задимлення було, не було пожежі". Пояснюють, що дим з'явився начебто через температуру, що підвищилася через занадто "яскраве сонце", від чого почав плавитися пластик. Тим не менш те, що насправді відбувалося ввечері 20 грудня, бачив свідок - Антон, який на станції Клавдієво продає цигарки у ятці, що за двадцять метрів від колії. "Годин в сьомій вечора Hyundai проїхав, і стали дроти високовольтні деренчати. А після цього вже за пероном, над потягами, почалося осяяння таке... ми вийшли, знімали, дроти почали горіти", - розповів Антон. Те, як палали високовольтні дроти після проїзду Hyundai, хлопець зафільмував на свій мобільний. Залізничники пояснюють, що корейський потяг обривав українські лінії вже кілька разів, але пожежу такий обрив спричинив вперше. "Дріт впав не на вагон, ні на колії, він впав на маленький залізобетонний стовпчик", - розповів інженер "Укрзалізниці" та пояснив, що через це невдале падіння напруга у 27 тисяч вольт пішла у кабелі центру безпеки руху. Читайте: Корейці зрозуміли, чому Hyundai ламаються і обіцяють "вправити їм мізки" Те, що підчас пожежі не загинули люди – справжнє диво. Також дивом не постраждали пасажири поїздів, якими після аварії керували вручну – згоріло майже все обладнання. "Приблизні збитки, за моїми підрахунками, - від півмільйона до мільйона гривень", - зазначив залізничник. Водночас в "Укрзалізниці" запевнили, що збитки від аварії незначні. Нині станцію Клавдієво аврально відновлюють – місцеві залізничники ремонтують її власними силами. Інтенсивність руху на цьому відрізку не змінилася – щодня тут проїжджає два десятки потягів на день. У тому числі й "Хюндаї".
(
c)