Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
04.08.13
Місто
Кировоград
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

С 23.10 продажа в отделениях валюты в пределах 3000 грн (максимум определенный НБУ) только для размещения на депозит.

Об этом на своей странице в Facebook написал первый заместитель ПАТ КБ "ПриватБанк" Олег Гороховский.

"Не упустите возможность заработать", - пишет он.

Источник: http://uainfo.org/blognews/422074-s...lary-tolko-dlya-razmescheniya-na-depozit.html
 
Реєстрація
11.03.13
Місто
Украина, Луганск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Д
так и не понял, меня подкалывают или совет дают ))))))

Добрые дяди так шутят)) Да бери, запас карман не тянет. Там и процент по кредиту меньше, и после переоформления на голду лимит поднимут, и грейс обновится.
 

ВанОО

Заблокирован
Реєстрація
26.09.14
Місто
Белая Церковь
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

купи 200уе сейчас а получи через месяц - это так называется?
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

купи 200уе сейчас а получи через месяц - это так называется?
думаю даже через 3 ... думаю можно в итоге купить больше 200 баксов ... думаю нужно идти работать некоторым :D
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Т.е. через П24 уже никаким образом не даст приобрести валюту, т.к. пополнить действующий или создать новый валютный депозит можно только с валютной карты.

С 23.10 продажа в отделениях валюты в пределах 3000 грн (максимум определенный НБУ) только для размещения на депозит.

Пока не работает. Сбои в работе системы говорят.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я понимаю, что Приват решил набить себе депозитную базу, но, блин, почему нельзя разрешить пополнение "конвертационного" депозита через Приват24 с гривневой карты?
Почему нужно каждый раз идти в забитые бабушками отделения и стоять в очереди в кассу?
Всё равно, депо открытое в отделении нельзя закрыть через Приват24.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

З 10 листопаду 2014 р. SMS-повідомлення про витрати за Вашими картками будуть надсилатися тільки після операцій від 50 грн.:mad:
Але якщо Ви хочете отримувати повідомлення про всі витрати без обмежень за сумою, це можна робити двома способами: через додаток Privat24 для Android або на e-mail.
Завантажити додаток Privat24 для Android
Отримувати повідомлення на e-mail
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Из описания непонятно, если выбрать email, то смс не будут приходить вообще или же будут, но тоже только сверх 50 грн?
 
Реєстрація
14.02.12
Місто
Чернигов
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Из описания непонятно, если выбрать email, то смс не будут приходить вообще или же будут, но тоже только сверх 50 грн?

Только что попробовал. Закинули 50 грн на Юниора, СМС не пришла, емэйл пришел. (На Юниора приходили СМС на любые суммы).
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как отключить отправку кода для входа в Приват24 через Приват для Андроида?
Описываю ситуацию: на планшете установлен Приват24 для Андроида. Планшет у меня далеко не всегда с собой. Если случайно забыл выключить там интернет, то смс не дождешься на телефон при попытке входа с компьютера. Сколько ждать предложение перезвона - хз. Сработало так только один раз.

Malky, для отключения авторизации по SMS при входе в мобильное приложение, необходимо авторизоваться в мобильном приложении Приват24 и отключить в настройках "Усиленную авторизацию". После этого вход в приложение будет производиться только по статическому паролю.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

для отключения авторизации по SMS при входе в мобильное приложение, необходимо авторизоваться в мобильном приложении Приват24 и отключить в настройках "Усиленную авторизацию". После этого вход в приложение будет производиться только по статическому паролю.
Вы не правильно поняли суть вопроса. Как раз мобильное устройство остается дома, или где-нибудь еще, а вход в приват24 производится со стационарного компьютера. При этом SMS не приходит, а приходит сообщение в мобильный телефон или планшет, которого нет с собой и войти в приват24 не представляется возможным. Как отключить функцию прихода пароля на мобильное устройство при пользовании приват24 только со стационарного компьютера или ноутбука? Нужно чтобы всегда приходила SMS, а не всплывающее сообщение в мобильном приложении в телефоне?
Malky я эту проблему решил установкой на рутированный телефон файервола DroidWall, в котором полностью заблокировал мобильному приложению приват24 выходить в интернет, и после этого стали приходить SMS. Но, может есть какие-нибудь другие варианты решения данного вопроса?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я понимаю, что Приват решил набить себе депозитную базу, но, блин, почему нельзя разрешить пополнение "конвертационного" депозита через Приват24 с гривневой карты?
Почему нужно каждый раз идти в забитые бабушками отделения и стоять в очереди в кассу?
Всё равно, депо открытое в отделении нельзя закрыть через Приват24.

yahoo, мы постоянно следим за ситуацией с продажей валюты, и если будет появляться какая-либо новая информация, в т.ч. и пополнение валютных вкладов за гривну через Приват24, мы обязательно об этом уведомим. В настоящий момент такой возможности нет.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Из описания непонятно, если выбрать email, то смс не будут приходить вообще или же будут, но тоже только сверх 50 грн?

Malky, при выборе уведомлений о движении средств на e-mail, уведомления будут поступать на почтовый ящик без дублирования по SMS независимо от суммы операции.

С уважением, ПриватБанк.
 

Zetonik

Заблокирован
Реєстрація
18.08.08
Місто
Львів
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вы не правильно поняли суть вопроса. Как раз мобильное устройство остается дома, или где-нибудь еще, а вход в приват24 производится со стационарного компьютера. При этом SMS не приходит, а приходит сообщение в мобильный телефон или планшет, которого нет с собой и войти в приват24 не представляется возможным. Как отключить функцию прихода пароля на мобильное устройство при пользовании приват24 только со стационарного компьютера или ноутбука?
У додатку -> меню -> закрити
 

Mobijolo

Заблокирован
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киевская область
Телефон
Huawei G700
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

vpro, вход по QR коду. Но нужно хоть какое-то устройство с установленым Privat24, можно без финансового номера. Настраивается одноразово, потом на том устройстве только ввод пароля.
 
  • Like
Реакції: vpro
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У додатку -> меню -> закрити
Я про то и говорю, что если забыл выйти из андроидного приват24 или отключить интернет на устройстве, то без устройства этого фиг зайдешь на стационарном.
 
  • Like
Реакції: vpro
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вы не правильно поняли суть вопроса. Как раз мобильное устройство остается дома, или где-нибудь еще, а вход в приват24 производится со стационарного компьютера. При этом SMS не приходит, а приходит сообщение в мобильный телефон или планшет, которого нет с собой и войти в приват24 не представляется возможным. Как отключить функцию прихода пароля на мобильное устройство при пользовании приват24 только со стационарного компьютера или ноутбука? Нужно чтобы всегда приходила SMS, а не всплывающее сообщение в мобильном приложении в телефоне?
Malky я эту проблему решил установкой на рутированный телефон файервола DroidWall, в котором полностью заблокировал мобильному приложению приват24 выходить в интернет, и после этого стали приходить SMS. Но, может есть какие-нибудь другие варианты решения данного вопроса?

vpro, в случае если на нескольких устройствах установлено мобильное приложение, push-уведомление с паролем для входа будет приходить на оба устройства. Отключить какое либо устройство, чтобы на него не отправлялось уведомление через мобильно приложение можно отключив интернет или отвязав номер телефона от приложения нажав на кнопку "Другой" при вводе логина и пароля.

С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху