Останнє редагування модератором:
Когда будешь менять не вздумай купить необслуживаемый. Заняться совсем нечем будет...Толкового совета так и не услышал,кроме как эксплуатировать - выбросить - купить - эксплуатировать. Снял аккум, залил дистилированной воды в кажду банку, "покормил" аккумулятор и поставл на зарядку. 2 тестерами меряю напряжение-ток. пока нет желание его менять, сегодня тех осмотр надо проходить, опять денег дай...
Maxxx, Стосовно забібікаючих - то їх проблеми, в нас немає обмеження на рух зі швидкістю меньшою ніж 5-10-15-20... км/год. Ось мій улюблений фінт в такому випадку, його мені розповів один дальнобійник.
Передісторія. Місяць тому будучі у Львові я їхав по пр./вул. Хмельницького, маємо по три полоси для руху в кожному напрямі. Частково їду по навігатору, бачу, що через 300 метрів перехрестя, мені його потрібно переїхати та через 50 метрів звїхати праворуч на прилеглу територію. Керуючись знаками до перехрестя займаю крайню праву смугу (дозволено рух прямо та праворуч). Перед самим перехрестям зупиняюся на червоний сигнал світлофору в крайній правій смузі. Так світлофор має додаткову "картонну" зелену стрілку, яка згідно ПДР дозволяє рух праворуч з правого ряду на червоне світло сітлофору за відсутності перешкод. Тобто я правил не порушую, з цього ряду можна прямо и праворуч. Стою на червоне світло чекаю. Позаду підперає бібікало маршрутне, та бібікає й блимає, йому потрібно повертати праворуч, мене за перешкоду не вважає Так, знаючи що світлофор з "картонкою" я б і не зайняв праву смугу, мало того, я в таких випадках намагаюся пропустити тз який бажає їхати праворуч, але в даному випадку в середню смугу я не мав вже змоги виїхати. Але повторюю, за ПДР я й не зобов'язаний пропускати ТЗ який стоїть за мною. Бібікало не вгамовується, я йому блимнув аварійкою - вибачився, намагаюся бути культурним в культурній столиці України. Бібікало пре ще більше, дивлюся вже почав плювати чи то слиною чи то жовчю.
Повертаюсь до фінту.
Коли загорається зелене світло світлофору я включаю аварійку та йду до бібікала спілкуватись. Але головне це - вічливість при спілкуванні, це діє сильно. Підхожу та кажу: "Доброго дня, пане. Чи я можу Вам чим небуть допомогти. Бо я дивлюсь, чи то у Вас клаксон заклинило, чи не працює морквинка керування світлом?" Бібікало може чекало від мене лайки, але при такому звернені він трохи охолонувши, але ще доволі емоційно каже, що я мав би звалити з цієї смуги. Далі я знову вічливо йому розповідаю про те, що я згідно ПДР для нього перешкода і що я йому ничим не зобов`язан. Бібікало не вірить, я вертаюсь до свого ТЗ, беру ПДР в електронному вигляді, починаю йому шукати необхідний пункт. Тим часом зеленє світло змінюється на червоне. Бібікало розуміє, що суперечкою зі мною втрачає багато часу, вже вічливо просить мене їхати на зелене світло, та обіцяє переглянути ПДР.
Він порушував тільки у тому віпадку, якщо до цього був знак про те, що з цього ряду тільки направо. Взагалі любителів блимати та бібікати шлю на юг Завжди є газовий балончик для ообливо неспокійних.Іллюстрації до ситуації з [MENTION=1722]Tsa[/MENTION]. Правила він не порушував, це і так тоді з"ясували, але я зтикнувся з цим при навчанні
Добрался и я до своего автомобиля. Как правильно обслуживать (эксплуатировать) аккумулятор?
1) как правильно заряжать?
2) как проверить что он заряжен (тестер, напряжение, булькание?)
3) как часто делать заряд-разряд (до скольки вольт, сколько раз в год-месяц)
4) практические советы по аккуму
Спасибо заранее за советы.
лучше сразу и машину новую, чтоб не париться.