Ваше отношение к рекламе?

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Вот вспоминается, что была когда-то идея у депутатов принять изменения в закон о рекламе насчет того, что когда она начинается, то появляется счетчик обратного отчета где можно увидеть сколько осталось до завершения рекламного блока. Жаль что такая идея не прошла.
Всё гораздо проще, имхо. Надо принять закон, что рекламный блок должен длиться ровно 5 минут, рекламные блоки должны идти с интервалом не чаще 30 минут между ними.

Всё гораздо сложнее. Реклама - источник финансирования телерадиоорганизаций.

президент разве платил за рекламу?:)
кто платит - тот и танцует
Кто платит законодателям за разработку и принятие законов?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.03.08
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Note 5 64gb
хорошо. неужели рекламодатели не понимают, что если блок идет 15 минут(СТБ, новый канал) то фиг кто его посмотрит до весь полностью... 3 минуты ладно, но не 10-15
 
D

DesKV

Guest
хорошо. неужели рекламодатели не понимают, что если блок идет 15 минут(СТБ, новый канал) то фиг кто его посмотрит до весь полностью... 3 минуты ладно, но не 10-15

я из-за этого телек и перестал смотреть, т.к. невозможно просто.. Помню стал замечать, что смотрю фильм, начинается реклама... жду, жду.. Потом переключаю на другой канал - там тоже реклама. Третий канал, четвертый - а тут раз, что-то интересное. Думаю, ну щаз посмотрю чуть-чуть... И в итоге смотрю уже другое, а фильм, что до этого смотрел - про него уже и забыл... Если это и клиника, то вызвана она телевизором и я рад что он у меня дома в режиме второго монитора только. Не из принципа, просто в новом доме плохой приём и нужно покупать хорошую антенну или ставить на крышу. А мне лень :)
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Поэтому приходится платить дань кабельному оператору - за каналы без рекламы :D
 

stalker-kot

stalker-kit
Команда форуму
Реєстрація
02.01.08
Місто
Кривий Ріг
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
vr@lex, случайно не видел, где-то на форуме мелькала хорошая ссылка для сохранения видео в хорошем, не flv формате ?
 
Реєстрація
04.06.08
Телефон
М75:), С57 dual-sim, A50, htc6800
смотрю фильм, начинается реклама... жду, жду.. Потом переключаю на другой канал - там тоже реклама. Третий канал, четвертый - а тут раз, что-то интересное. Думаю, ну щаз посмотрю чуть-чуть... И в итоге смотрю уже другое, а фильм, что до этого смотрел - про него уже и забыл...
Скопипасть этот пост на форум того канала.
 
D

DesKV

Guest
какого канала? я помню так почти со всеми неспутниковыми каналами было. Спутник не стал ставить, как-то не чувствую, что я что-то потерял. Дискавери - это единственный канал, который я бы смотрел с удовольствием, может в будущем подключу, но пока вряд ли.
 

Menwyy

все четко
Реєстрація
01.07.09
Місто
Киев
Телефон
Nokia E72
На том же ICTV стоит 15 мин. рекламы подряд(сам не считал, знакомые, работающие там рассказали)...вот и судите...если не ошибаюсь, то законом позволено 15 мин рекламы в часу, кто-то разрежает это время по часу, а кто-то как ИСТВ лепит 1м блоком...личное отношение - только негатив...
 

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо

1. Час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати
15 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 20 відсотків
фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби
телерадіоорганізацією будь-якої форми власності. Це положення не
поширюється на спеціалізовані рекламні канали мовлення. Час,
відведений на політичну рекламу впродовж виборчого процесу на
спеціалізованих рекламних каналах, не може перевищувати 20
відсотків фактичного обсягу мовлення протягом кожної години
мовлення.
( Частина перша статті 13 в редакції Закону N 3099-IV ( 3099-15 )
від 17.11.2005; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3253-IV
( 3253-15 ) від 21.12.2005 )

2. Частка реклами протягом кожної астрономічної години
фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків, а
впродовж виборчого процесу - 25 відсотків.
( Частина друга статті 13 в редакції Закону N 3253-IV ( 3253-15 )
від 21.12.2005 )

3. Реклама повинна розміщуватися у перервах між програмами,
передачами.

При виконанні умов, викладених у частині п'ятій цієї статті,
реклама може бути розміщена під час трансляції програми, передачі
таким чином, щоб не завдати шкоди цілісності та змісту програми,
передачі та правам їх власників.

4. Забороняється переривати з метою розміщення реклами
трансляції сесій Верховної Ради України, сесій Верховної Ради
Автономної Республіки Крим, офіційних державних заходів і
церемоній, виступів Президента України, Голови Верховної Ради
України, Прем'єр-міністра України, Голови Конституційного Суду
України, Голови Верховного Суду України, народних депутатів
України, членів Уряду України, а також трансляції релігійних
служб, програм, передач для дітей та програм, передач новин.

5. Трансляція концертно-видовищних програм, передач може
перериватися рекламою за умови, що між рекламними вставками
програма, передача триває не менше 30 хвилин.

Реклама під час трансляції спортивних програм, передач
розміщується в перервах між їх частинами.

Під час трансляції кіно- і телефільмів реклама розміщується
перед початком фільму та/або після закінчення фільму.

Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості до 42
хвилин, не може перериватися рекламою або будь-яким редакційним,
авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм,
передач).

Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості від 42
до 70 хвилин, може перериватися рекламою або будь-яким
редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи
анонси програм, передач) один раз, за умови їх тривалості від 70
до 90 хвилин - два рази. Трансляція кіно- і телефільмів тривалістю
понад 90 хвилин може перериватися рекламою або будь-яким
редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи
анонси програм, передач) кожні 30 хвилин за умови, що після
останньої перерви фільм продовжується не менше 20 хвилин включно.

6. Для цілей цієї статті не вважаються рекламою:

оприлюднення, виголошення у програмі, передачі імені,
найменування спонсора, об'єктів права інтелектуальної власності,
що йому належать;

трансляція соціальної реклами, якщо вона розповсюджується
телерадіоорганізацією безкоштовно;

анонси власних програм, передач телерадіоорганізації.

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270%2F96-%E2%F0&p=1249243825676636

2. Частка реклами протягом кожної астрономічної години
фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків - это 12 минут в час.

Надо поставить 10 процентов - 6 минут и в два раза повысить стоимость рекламы або додати до всіх телеканалів приставку "Рекламне телебачення".
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.06.08
Телефон
М75:), С57 dual-sim, A50, htc6800
до всіх телеканалів приставку "Рекламне телебачення".
А абсолютно все бесплатные СМИ в мире, и в какой-то мере платные тоже, ТВ, радио, газеты - это исключительно рекламные и ничего больше. Существуют только для рекламы. А все фильмы, передачи, музыка, статьи - это не более, чем побочный эффект, применяемый для просмотра, слушания и чтения рекламы.

Журналистам, инженерам, начальникам и уборщицам зарплату платить надо, лицензии на фильмы покупать надо, компакты с музыкой покупать надо, отдельно платить музыкантам отчисления за музыку на этих компактах надо, оборудование покупать надо, чинить надо, аренду помещений и коммунальные услуги платить надо, командировочные журналистам платить надо.... Лицензии на право вещания тоже денег стоят. И ещё много других статей расходов. Всё это деньги, и берутся они у рекламодателей, больше не у кого. При союзе тоже была реклама, социальная: "хорошо в стране советской жить", за эту рекламу государство платило. Нынешние олигархи тоже берут на себя часть издержек купленных СМИ, в обмен на обсирание конкурентов.

Кстати фильмы - тоже реклама. 007 ездит на дорогих машинах, разбивает их, автопроизводители дают машины для этих целей бесплатно, ещё и много денег продюсеру впридачу, чтобы такой крутой мэн в кадре мелькал именно на машине с правильным логотипом. (интересно, на каких условиях юзали Т-72 и Волгу в одной из серий.) И не только машины, там изрядная часть бюджета покрывается за счёт такой скрытой рекламы. И в других навороченных фильмах тоже.

Один из первых рекламных фильмов - мультяшка про Папая, в результате продажи шпината выросли в разы, только создатели лохонулись, не получили с этого ни цента.
На ICTV стоит 15 мин. рекламы подряд
Манагеры там идиоты. И рекламодатели тамошние. За это время можно сходить в сортир, заварить чай и найти другой канал. Имхо, там самая ценная реклама - первые три секунды в первой рекламной паузе. Реклама должна строиться по принципу "ТАМПААААКС!!, а теперь продолжение ролика про тампаксы". Всё остальное после этих трёх секунд - бесполезно выброшенные деньги рекламодателя, за это время нащупывается пульт.
 

vralex

Можно просто - Батькович
Реєстрація
09.11.08
Місто
Запоріжжя
Телефон
Meizu 16
vr@lex, случайно не видел, где-то на форуме мелькала хорошая ссылка для сохранения видео в хорошем, не flv формате ?

videosaver.ru - выбираешь "Скачать" и качество "Высокое" (формат mp4):feel:
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Телеглядацька асоціація батьків закликає «Оболонь» забрати з ефіру ролики зі слоганом «Футбол без пива – не футбол»

Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» звернулася до виробника пива, торгівельної марки «Оболонь», з вимогою відкликати з ефіру українських телеканалів рекламні ролики пива зі слоганом «Футбол без пива - не футбол». Про це повідомляє прес-служба асоціації.

«З огляду на те, що, за даними Всесвітньої організації здоров'я, Україна у 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, батьки вважають крайньою соціальною безвідповідальністю твердження, яке міститься у телевізійних роликах ТМ "Оболонь", а саме: "Футбол без пива - не футбол"», - йдеться в повідомленні асоціації.

На думку членів асоціації, це твердження підриває авторитет викладачів та батьків, що прагнуть під час виховання розмежовувати алкоголь та великий спорт: «А також створює умови, за яких діти з іще не сформованим світоглядом сприймають рекламну фантазію дорослих пивоварів як істину».

Окрім цього асоціація надіслала відеозаписи рекламних роликів ТМ «Оболонь» до державних контролюючих органів та голови Федерації футболу України з проханням роз'яснити, чи відповідають ролики під салоганом «Футбол без пива - не футбол» нормативним документам ФІФА, УЄФА та ФФУ.

ТК звернулася до піар-служби ЗАТ «Оболонь» і чекає на коментар керівництва компанії.

Джерело: «Телекритика»
 
Реєстрація
04.06.08
Телефон
М75:), С57 dual-sim, A50, htc6800
«Футбол без пива - не футбол»
Мудаки. бросаю оболонь, перехожу на рогань. Их бы ещё нагнуть на рекламу "пиво = алкоголь, потому вредно". Прецедент есть: много лет назад была реклама каких-то импортных часов, по сюжету у мужика спрашивают время, потом "у тебя шо за часы? Ракета? выбрось, купи ролекс". Производитель ракеты или какие там были, не помню, подал в суд, выиграл, производитель ролекса оплатил рекламу соответствующего часового завода.
 
Реєстрація
19.10.08
Місто
Odessa
Телефон
SE k800i
Оболоню хмель в голову ударил,сбодуна небось реламку выпустил.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
А как вам слоган "Черниговского": "Без нас футболу не існує?"
 

vralex

Можно просто - Батькович
Реєстрація
09.11.08
Місто
Запоріжжя
Телефон
Meizu 16
Компания PEOPLEnet запустила вирусный ролик в сети в поддержку своего нового продукта — тарифный план «Свободный Интернет»

Преимущества:
— Не нужно заключать договор
— На данном тарифном плане отсутствует абонентская плата

 
Зверху