Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо
1. Час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати
15 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 20 відсотків
фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби
телерадіоорганізацією будь-якої форми власності. Це положення не
поширюється на спеціалізовані рекламні канали мовлення. Час,
відведений на політичну рекламу впродовж виборчого процесу на
спеціалізованих рекламних каналах, не може перевищувати 20
відсотків фактичного обсягу мовлення протягом кожної години
мовлення.
( Частина перша статті 13 в редакції Закону N 3099-IV ( 3099-15 )
від 17.11.2005; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3253-IV
( 3253-15 ) від 21.12.2005 )
2. Частка реклами протягом кожної астрономічної години
фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків, а
впродовж виборчого процесу - 25 відсотків.
( Частина друга статті 13 в редакції Закону N 3253-IV ( 3253-15 )
від 21.12.2005 )
3. Реклама повинна розміщуватися у перервах між програмами,
передачами.
При виконанні умов, викладених у частині п'ятій цієї статті,
реклама може бути розміщена під час трансляції програми, передачі
таким чином, щоб не завдати шкоди цілісності та змісту програми,
передачі та правам їх власників.
4. Забороняється переривати з метою розміщення реклами
трансляції сесій Верховної Ради України, сесій Верховної Ради
Автономної Республіки Крим, офіційних державних заходів і
церемоній, виступів Президента України, Голови Верховної Ради
України, Прем'єр-міністра України, Голови Конституційного Суду
України, Голови Верховного Суду України, народних депутатів
України, членів Уряду України, а також трансляції релігійних
служб, програм, передач для дітей та програм, передач новин.
5. Трансляція концертно-видовищних програм, передач може
перериватися рекламою за умови, що між рекламними вставками
програма, передача триває не менше 30 хвилин.
Реклама під час трансляції спортивних програм, передач
розміщується в перервах між їх частинами.
Під час трансляції кіно- і телефільмів реклама розміщується
перед початком фільму та/або після закінчення фільму.
Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості до 42
хвилин, не може перериватися рекламою або будь-яким редакційним,
авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм,
передач).
Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості від 42
до 70 хвилин, може перериватися рекламою або будь-яким
редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи
анонси програм, передач) один раз, за умови їх тривалості від 70
до 90 хвилин - два рази. Трансляція кіно- і телефільмів тривалістю
понад 90 хвилин може перериватися рекламою або будь-яким
редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи
анонси програм, передач) кожні 30 хвилин за умови, що після
останньої перерви фільм продовжується не менше 20 хвилин включно.
6. Для цілей цієї статті не вважаються рекламою:
оприлюднення, виголошення у програмі, передачі імені,
найменування спонсора, об'єктів права інтелектуальної власності,
що йому належать;
трансляція соціальної реклами, якщо вона розповсюджується
телерадіоорганізацією безкоштовно;
анонси власних програм, передач телерадіоорганізації.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270%2F96-%E2%F0&p=1249243825676636
2. Частка реклами протягом кожної астрономічної години
фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків - это 12 минут в час.
Надо поставить 10 процентов - 6 минут и в два раза повысить стоимость рекламы або додати до всіх телеканалів приставку "Рекламне телебачення".