На что при обращении они дадут следующие:Что тут говорить, у меня в семье 10номеров МТС, где становится платная эта услуга и "30-й день"! Ни на один номер не было смс - рассылки. МТС просто чудит!
Згідно інформації, що була надана співробітниками Технічної дирекції, повідомлення відправлялись клієнтам, тарифні плани яких підпадають під зміни.
Можливими причинами, через які SMS-повідомлення надходить із затримкою
- телефон абонента виключений;
- телефон перебуває поза зоною покриття;
- недостатній об’єм пам'яті телефону або sim-картки (залежить від моделі телефону) для прийому повідомлення;
- технічний стан телефону.
<ИМЯ АБОНЕНТА>, також звертаємо Вашу увагу, що відносини між компанією МТС і абонентами МТС Передплата регламентується чинним законодавством України та Умовами користування мережами МТС (далі Умови користування).
Згідно з п. 5.3. Умов користування (http://www.mts.com.ua/ukr/rules.php#5), Оператор має право визначати та змінювати тарифи на послуги.
П. 5.4. Умов користування говорить, що Оператор має право встановлювати і міняти перелік та умови послуг, які надаються в мережі Оператора.
Придбавши стартовий пакет, та здійснивши перший дзвінок Ви погодилися з Умовами користування.
Для зручності абонентів, компанія МТС проінформувала про введення плати за використання послуг, а також залишила можливість від них відмовитися.
Добавлено через 2 минуты
Destroyer, рекламная рассылка от МТС ко мне исправно поступает на мой телефон, а вот касательно изменений, которые коснуться меня нет. Не подскажите как подключить?
Останнє редагування: