При Кучмі зп була вища, інженерів було більше висококваліфікованих, відпустки - безкоштовно Кіпри та Європи, корпоративи, нормальне обладнання, монобренд Еріксон,
Монобренду Ерікссона нема вже ніде, дай Бог щоб не був монобренду ЗТЄ. Мабуть тут не у директорі оператора справа.
Все інше просто прекрасно.
Що, абоненти, готові платити київстару так, щоб це була єдина компанія в країні, яка своїх співробітників в Європи безкоштовно возить?)
І такі зміни відбулися однаково в усіх, не в залежності від власників, автосалони перестали чекати зросту продажів вдвічі, коли в телекома 13 зарплата, підлі москалі зламали весь ринок
Більше того, зараз в КСі в цілому не гірше ніж в конкурентів з цим всім, теж навряд чи вплив Чернишова.
Натякну, це все було якось пов'язано з маржинальністю бізнесу, ці часи вже пройшли.
Якщо хуй при Януковичу краще стояв, то не треба вертати Януковича
Справа не в президенті, а в методі ведення бізнеса. Так я й обслуговування автомобіля - обслуговуєш - він їздить, кладеш болта, запчастини підвал - воно ломається.
Від Еріксона відмовились, бо "они запросили большую цену за свап, китайцьі в 3 раза меньше". Хоч нові РБС від Еріксон в кс вже були побудовані.
Обладнання ЗТЕ в порівнянні з Еріксон - дерміще, постійно ригающі РРЮ незрозуміло від чого, глючні компоненти ББЮ, антени замість катрейн - китайский новнейм, ловить КСВ хз від чого, якщо кати працювали по 10 років без затікання води, то ці заливало в перші пів року. Хуавей теж кака, але більш стабільна, але релейки ртн мруть як мухи. Ташо казати, навіть джампери довго не живуть, теж КСВ.
За 15 років небуло такого, щоб БС еріксон просто завісла, а на зте бувало, приїдиш, викл, вкл.питалово - все запрацювало....