pavel_good
Венки-террористы
Мне не начислили бонусы за март. Отправил маляву следующего содержания и жду ответа (может кому-то пригодиться):
Оператору мобільного зв’язку Life
ТОВ “АСТЕЛІТ”
03110, м.Київ,
вул. Солом’янська, 11
Копія: Голові Національної комісії з питань регулювання зв’язку України
Колобову С.О.
Від: __________________
Адреса_________________
СКАРГА
на порушення оператором ТОВ „Астеліт” умов тарифного плану та
Закону України „Про телекомунікації”
В 2008 році я став абонентом оператора мобільного зв’язку Life
, придбавши стартові пакети Леді Лайф (мобільні номери +380 63 ххх хх хх та +380 63 ууу уу уу).
Відповідно до умов перейменованого тарифного пакету з Леді Лайф на Легкі гроші, з 10 по 15 число наступного за звітним місяцем нараховуються бонуси за вхідні дзвінки із розрахунку 0,50 бонуса за кожну повну хвилину вхідних дзвінків з номерів мереж фіксованого зв’язку та номерів інших мобільних операторів України окрім Life
. При чому головною умовою нарахування бонусів є поповнення мобільного рахунку на 25 грн. одним платежем або більше протягом попереднього місяця.
Користуючись придбаними мобільними номерами та приймаючи вхідні дзвінки на ці номери з номерів мобільних операторів МТС та Київстар в березні 2009 року, наступного місяця (в квітні 2009 року) з невідомих мені причин не відбулося нарахування бонусів. При цьому всі умови отримання бонусів з мого боку були виконані (поповнення номеру +380 63 ххх хх хх відбулося 10.03.09 та номеру +380 63 ууу уу уу відбулося 30.03.09). Не нарахувавши бонуси за вхідні дзвінки по двом мобільним номерам, тим самим, на мою думку, мобільний оператор Life
порушив умови тарифного плану та ст. 39 Закону України „Про телекомунікації”.
З метою подальшого захисту моїх законних прав та інтересів в Національній комісії з питань регулювання зв’язку України (в частині законності дій оператора телекомунікації) та Державному комітеті України з питань технічного регулювання та споживчої політики (в частині захисту моїх прав в якості споживача) прошу:
1. Провести перевірку причин не нарахування бонусів по мобільним номерам
+380 63 ххх хх хх та +380 63 ууу уу уу.
2. Відповідно до Закону України „Про звернення громадян” надати мені письмову відповідь в установлений законом строк із зазначенням чітких та конкретних причин не нарахування бонусів.
З метою здійснення ідентифікації абонента цих номерів до цієї скарги додається фотокопія стартових пакетів +380 63 ххх хх хх та +380 63 ууу уу уу.
Дата Підпис
=======================================
Так как я мало верю в справедливость, через 30 дней после отправки этого письма буду дальше жаловаться в Нацсовет регулирования связи и Госкомитет по вопросам технического регулирования и потребительской политики.
Оператору мобільного зв’язку Life
ТОВ “АСТЕЛІТ”
03110, м.Київ,
вул. Солом’янська, 11
Копія: Голові Національної комісії з питань регулювання зв’язку України
Колобову С.О.
Від: __________________
Адреса_________________
СКАРГА
на порушення оператором ТОВ „Астеліт” умов тарифного плану та
Закону України „Про телекомунікації”
В 2008 році я став абонентом оператора мобільного зв’язку Life
Відповідно до умов перейменованого тарифного пакету з Леді Лайф на Легкі гроші, з 10 по 15 число наступного за звітним місяцем нараховуються бонуси за вхідні дзвінки із розрахунку 0,50 бонуса за кожну повну хвилину вхідних дзвінків з номерів мереж фіксованого зв’язку та номерів інших мобільних операторів України окрім Life
Користуючись придбаними мобільними номерами та приймаючи вхідні дзвінки на ці номери з номерів мобільних операторів МТС та Київстар в березні 2009 року, наступного місяця (в квітні 2009 року) з невідомих мені причин не відбулося нарахування бонусів. При цьому всі умови отримання бонусів з мого боку були виконані (поповнення номеру +380 63 ххх хх хх відбулося 10.03.09 та номеру +380 63 ууу уу уу відбулося 30.03.09). Не нарахувавши бонуси за вхідні дзвінки по двом мобільним номерам, тим самим, на мою думку, мобільний оператор Life
З метою подальшого захисту моїх законних прав та інтересів в Національній комісії з питань регулювання зв’язку України (в частині законності дій оператора телекомунікації) та Державному комітеті України з питань технічного регулювання та споживчої політики (в частині захисту моїх прав в якості споживача) прошу:
1. Провести перевірку причин не нарахування бонусів по мобільним номерам
+380 63 ххх хх хх та +380 63 ууу уу уу.
2. Відповідно до Закону України „Про звернення громадян” надати мені письмову відповідь в установлений законом строк із зазначенням чітких та конкретних причин не нарахування бонусів.
З метою здійснення ідентифікації абонента цих номерів до цієї скарги додається фотокопія стартових пакетів +380 63 ххх хх хх та +380 63 ууу уу уу.
Дата Підпис
=======================================
Так как я мало верю в справедливость, через 30 дней после отправки этого письма буду дальше жаловаться в Нацсовет регулирования связи и Госкомитет по вопросам технического регулирования и потребительской политики.