Перші 5-10 хвилин в моно можна натиснути кнопку "Скасувати платіж" й гроші повертаються.Може хтось щось порадить.
Було помилково (різниця усього лиш у одну цифру) поповнено номер не того телефону , з карти монобанк, 500 грн.
Підтримка банку не змогла нічим допомогти.
Підтримка Київстар сказала, що не може перекинути гроші з одного номеру на інший, бо різні форми обслуговування: один контракт, а другий передплата.
Через деякий час (кілька годин різниці, інший оператор) підтримка Київстар повторно відмовила повернути гроші , вже на інший номер телефону, там вже співпадала форма оплати (передплата), але на цей раз причина відмови: "Номери занадно різні. Для перенесення кількість цифр між помилковим номером і номером, на який платіж мав бути зарахований має не перевищує двох, чи змінено порядок останніх 4-х цифр номера".
Як можна повернути гроші? На карту банку, звідки була оплата чи на номер потрібного мобільного номеру. Дзвонити на ощасливлений номер і вибивати повернення грошей самостійно -варіант відпадає.
Є якийсь вихід із ситуації?
Моно тепер не поверне гроші - їх могли списати за абонплату того абонента.