Свавілля Київстар

Реєстрація
06.04.21
Місто
Миколаїв
На пример Киевстар комфорт 2018
"Київстар Комфорт": Форум/ Оф.сайт - 100 грн/міс

Мимо! Ще варіанти?
На пример Киевстар комфорт 2018
"Київстар Комфорт": Форум/ Оф.сайт - 100 грн/міс

Мимо! Ще варіанти?
Не мимо смотрите скриншот
 

Вкладення

  • Screenshot_2023-06-14-00-00-18-269_com.mi.globalbrowser.jpg
    Screenshot_2023-06-14-00-00-18-269_com.mi.globalbrowser.jpg
    137.3 КБ · Перегляди: 87

Samsung

КПЖЗ
Реєстрація
09.10.08
Місто
Славутчина
Телефон
XIAOMI Mi Max 2
Не мимо смотрите скриншот
Зі скріншоту - оператор ще раз підтвердив, що абонплата знімається 1 раз на місяць (а не кожні 30 днів, як стверджувалося)
В описі тарифу на офісайті дійсно (мабуть помилково; істину знають користувачі тарифу) вказано про 4 тижні (і це теж не 30 днів)

То що ж я ще мав побачити на скріншоті?
 
Реєстрація
06.04.21
Місто
Миколаїв
Не мимо смотрите скриншот
Зі скріншоту - оператор ще раз підтвердив, що абонплата знімається 1 раз на місяць (а не кожні 30 днів, як стверджувалося)
В описі тарифу на офісайті дійсно (мабуть помилково; істину знають користувачі тарифу) вказано про 4 тижні (і це теж не 30 днів)

То що ж я ще мав побачити на скріншоті?
Чаще всего абонплата снимается за 30 дней по етому я и написал о Киевстар комфорт 2018. Если в месяце 30 дней то если заплатить первого то и будет за 30 дней оплата .
 

vitaminC

сальце, м'ясце, вітамінЦЕ
Реєстрація
31.10.17
Місто
Україна
Телефон
old NOKIA onelove
чи є сенс скаржитись до НКЕК
Это нужно делать обязательно. На некоторое время помогает.
ок, подивимось що з цього буде. але чомусь я впевнений, що НКЕК давно отримано свою "річну абонплату" від київстару і НКЕК буде бездіяти.
все як очікувалось, НКЕК підтирається скаргами. надає відписку в якій відсутня суть, вони навіть не читають те, що їм пише скаржник, НКЕК одразу переадресовують до оператора зв'язку, потім коли надходить відповідь додають свої реквізити і перенаправляють скаржнику. при цьому НКЕК ще й жаліється мені з перших слів, що їм не вистачає бюджетних коштів, тому паперової відповіді не буде.

На Ваше звернення від * надіслане до
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах
електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг
поштового зв’язку (далі – НКЕК), повідомляємо.
Відповідно до частини третьої статті 104 Закону України
«Про електронні комунікації» (далі – Закон) умовами надання та отримання
електронних комунікаційних послуг кінцевому користувачу є укладення
договору про надання електронних комунікаційних послуг відповідно до
правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та інших
актів законодавства; оплата замовленої кінцевим користувачем електронної
комунікаційної послуги, якщо інше не передбачено цим Законом або договором
про надання електронних комунікаційних послуг.
Відповідно до пунктів 5, 6 статті 107 Закону кінцеві користувачі послуг під
час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг мають
право на: вільний вибір виду та кількості електронних комунікаційних послуг,
які пропонуються постачальниками електронних комунікаційних послуг, у
тому числі на отримання за наявності технічної можливості окремої
електронної комунікаційної послуги (не в складі пакета послуг); безоплатне
отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної
інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання електронних
комунікаційних послуг.
Пунктом 16 частини першої статті 107 Закону встановлено, зокрема, що
електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено (анонімно),
розшифруванню не підлягають.
Для розгляду Вашого звернення до постачальника електронних
комунікаційних послуг ПрАТ «Київстар» (далі – постачальник) було
направлено відповідний запит.
Постачальник повідомив, що послуги мобільного зв’язку за номером
телефону * надаються знеособлено (анонімно), без
оформлення письмового договору. Водночас, у зв’язку з Вашим зверненням,
фахівцями постачальника було проведено відповідну перевірку, в результаті
якої встановлено, що послуги за вищезазначеним номером телефону у період
з * по * надавались в об’ємі, що визначений умовами
обслуговування цього номера, нарахування проводились відповідно до
замовлених/отриманих послуг за встановленими тарифами.
Постачальник повідомив, що кожен хто виявив бажання стати абонентом
електронних комунікаційних послуг мережі постачальника, або той, хто ним
вже став завжди може отримати всебічну інформацію стосовно електронних
комунікаційних послуг постачальника на вебсайті kyivstar у
найближчому магазині «Київстар» або зателефонувавши за номером центру
телефонного обслуговування 0800300466. Ознайомитись з інформацією щодо
умов та вартості тарифного плану, за умовами якого обслуговується вказаний
вище номер, абонент має можливість на вебсайті постачальника. При цьому на
офіційному вебсайті абонент може отримати відповіді на поставлені запитанні
у чат-спілкуванні з експертом постачальника за посиланням: kyivstar
Постачальник зазначив, що активуючи стартовий пакет послуг, що надаються
знеособлено, абонент погоджується з умовами обслуговування, які
запропоновані постачальником. Також, кожен громадянин має можливість
звернутись до ПрАТ «Київстар» з будь-якими запитаннями особисто,
надіславши лист на електрону адресу для звернень абонентів: [email protected]
або поштою за адресою: 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 53. Крім того, вже у
самому процесі користування електронними комунікаційними послугами
абоненти мають можливість контролювати свої витрати за допомогою
відповідних системних команд чи у системі самообслуговування «Мій
Київстар». Отримати інформацію про поточний тарифний план можна у такий
спосіб: за запитом *100*01*2#; у системі «Мій Київстар»; за номером 466*66 та
кнопка виклику.
Додатково постачальник повідомив, що технічні особливості білінгової
системи дозволяють абонентам передплаченого зв’язку уникати заборгованості
завдяки виділенню (резервуванню) грошових коштів чи бонусів для отримання
платних послуг на початку інтернет-сесії. Зарезервовані кошти відображаються
на рахунку, але скористатись ними абонент не може. Резервування коштів або
мегабайтів встановлюється на кожну сесію окремо, на основному або
бонусному рахунку, таким чином: по 40 Мб із наданого обсягу в рамках
інтернет-пакета за умовами тарифного плану чи підключеної послуги
(для тарифів Київстар Датчик – 1 Мб); за відсутності такого обсягу –
резервуються кошти в розмірі вартості інтернет-пакета згідно з умовами
тарифного плану чи підключеної послуги. Після завершення інтернет-сесії
відбувається тарифікація використаного фактичного обсягу мегабайтів. Якщо
наданий обсяг інтернет-пакета: не вичерпано – зарезервовані кошти знову
будуть доступними для використання; вичерпано – зарезервовані кошти будуть
зняті. Якщо інтернет-сесію було завершено, але резервація коштів залишилася,
для її припинення необхідно перезавантажити телефон. Постачальник також
зазначив, що деякі мобільні пристрої (смартфони, планшети, тощо) можуть
самостійно оновлювати встановлене програмне забезпечення та ігри, а також
здійснювати платний обмін даними або відправляти SMS на платні номери
(детальна інформація за посиланням kyivstar).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 13 частини першої статті 107
Закону кінцеві користувачі послуг під час замовлення та/або отримання
електронних комунікаційних послуг мають право на оскарження
неправомірних дій постачальників електронних комунікаційних послуг шляхом
звернення до суду або уповноважених державних органів.
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Якщо інтернет-сесію було завершено, але резервація коштів залишилася,
для її припинення необхідно перезавантажити телефон.
Для коррумпированных дегенератов надо выделить резервацию на урановых рудниках.
 
  • Like
Реакції: goga
Реєстрація
24.10.16
Місто
Киев
Телефон
Iphone 12 Pro Max
У меня такая ситуация. Подключился на свою голову на бизнес подключение. Сначала вроде и ничего все работало. Потом 31 декабря 2019 года произошел какой то сбой и пошло поехало. И сим карты я менял, и в церкву их возил и есим делал, но с этого момента начал происходить какой то маразм. На всех номерах то нет интернета, то нет голосовой связи. Причем это происходит по сегодняшний день хаотично. Припейд при всем этом на втором телефоне работает без проблем. 1 марта 2023 года на день выключают мобильный интернет. Просто выключают на ровном месте и дуру включают что ничего не происходит. 23 июня 2023 года получаю очередной нежданчик. После прихода смс что тариф будет изменен обнаруживаю что половина тарифов из ОПТИМУМ перешла в КОМФОРТ при том что абонплата была как на оптимуме. По версии идиотов из киевстара у них как всегда вечный технический сбой. Пытался через 477 перевести тарифы вручную назад. Разумеется 477 не работает. Позвонил 466 оператору заказал. Мы не можем мы не знаем что происходит. Поехал на Крещатик 13 в отдел работы с юрлицами. Мы не можем ничего сделать, мы не понимаем что происходит. Итого 1 июля 2023 года часть тарифов перешло на Лав Уа Рух бизнес, а часть перешло правильно на Лав Уа оптимум бизнес. Причем уже тарифицироваться начало по тарифу 350 грн в мес а не 250 грн в мес как должно было быть. Ситуация дальше. Звоню в поддержку присылают смс куда надо ехать решать вопрос. Приезжаю на Будвельников 40, а там какой то мальчик в ужасе вообще говорит я ничего не знаю и сделать не могу. Звоню в поддержку и спрашиваю идиоты я зачем приехал в этот магазин ? Мы не знаем. 1 июля 2023 года в 21 час 29 минут ночи !!!!! звонит пьяная или обдолбленная сотрудница киевстара, что то мычит, потом говорит я перезвоню завтра и бросает трубку. Я вообще в осадок выпал. Вот думаю как дальше с ними бороться потому что этот беспредел надо как то прекращать.
 

Вкладення

  • photo_2023-07-01_22-07-36.jpg
    photo_2023-07-01_22-07-36.jpg
    85.3 КБ · Перегляди: 60
  • photo_2023-07-01_22-07-37.jpg
    photo_2023-07-01_22-07-37.jpg
    47.3 КБ · Перегляди: 60
Реєстрація
24.10.16
Місто
Киев
Телефон
Iphone 12 Pro Max
У меня такая ситуация. Подключился на свою голову на бизнес подключение.
І ото ви за три роки не змогли мігрувати на іншого оператора, чи хоча б за пріпейд?
у меня на всех трех операторах бизнес подключения на предприятии. разные операторы - разные задачи. но с этим надо что то делать и как то его ставить на место.
 

Uni

Реєстрація
02.03.11
Місто
Харьков
Вирішив саме в цій темі задати це питання, бо вже набридло... Кожного дня після ОПІВНОЧІ приходить смс від Київстар , що абонплата не знята і діють тарифи стандартні. Як відмінити таке щоденне інформування? Чому саме вночі?!
 
Реєстрація
17.06.22
Місто
Lviv
все як очікувалось, НКЕК підтирається скаргами. надає відписку в якій відсутня суть, вони навіть не читають те, що їм пише скаржник, НКЕК одразу переадресовують до оператора зв'язку, потім коли надходить відповідь додають свої реквізити і перенаправляють скаржнику. при цьому НКЕК ще й жаліється мені з перших слів, що їм не вистачає бюджетних коштів, тому паперової відповіді не буде.
Про звернення громадян
Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.

Але це якщо за законом.
п.с. А списують кошти за нібито використання інтернету не лише у Київстарі, причому неодноразово й нахабно, знаючи, що нічого клієнт не доведе.
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Кожного дня після ОПІВНОЧІ приходить смс від Київстар , що абонплата не знята і діють тарифи стандартні. Як відмінити таке щоденне інформування? Чому саме вночі?!
Можливо, допоможе функція Денний режим (розділ Найчастіше запитують):
*100*12*5# - підключити
Тоді смс приходитимуть з 07:00 до 23:00
 

Вкладення

  • Screenshot_20230713-164123.png
    Screenshot_20230713-164123.png
    190.6 КБ · Перегляди: 40
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Ніколи такого не було і от знову...
Вкрали 10 грн, надали 100МБ. Пакет не сплачений був. Тільки но поповнив для наступної абонплати, попередньо включив (і отримав СМС у відповідь про підключення) "Паузу абонплати до кінця доби".
Інтернет на другій СІМ та вайфай.
Дзонив, лишав заявку, сьогодні відповіли, що "Помилок не виявлено. За вашим номером відбувалося активне користування мобільним інтернетом у вказаний час".
При цьому в додатку МКС ті 100МБ як були 100 зі 100, так і лишилися. Тобто жодного байту я не використав.
Щось про це хто сказати може? (Без матюків).
І як з ними розмовляти далі і як вберегтися від такого наступного свавілля?
Дякую
 

Theos

Заблокирован
Реєстрація
05.08.18
Місто
Харків
Телефон
Ulefone Armor 3t
Ніколи такого не було і от знову...
Вкрали 10 грн, надали 100МБ. Пакет не сплачений був. Тільки но поповнив для наступної абонплати, попередньо включив (і отримав СМС у відповідь про підключення) "Паузу абонплати до кінця доби".
Інтернет на другій СІМ та вайфай.
Дзонив, лишав заявку, сьогодні відповіли, що "Помилок не виявлено. За вашим номером відбувалося активне користування мобільним інтернетом у вказаний час".
При цьому в додатку МКС ті 100МБ як були 100 зі 100, так і лишилися. Тобто жодного байту я не використав.
Щось про це хто сказати може? (Без матюків).
І як з ними розмовляти далі і як вберегтися від такого наступного свавілля?
Дякую
МНП, якщо номер важливий, або нова сімка іншого оператора, а Київстар залишається лише на вхідні
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
Ніколи такого не було і от знову...
Вкрали 10 грн, надали 100МБ. Пакет не сплачений був. Тільки но поповнив для наступної абонплати, попередньо включив (і отримав СМС у відповідь про підключення) "Паузу абонплати до кінця доби".
Інтернет на другій СІМ та вайфай.
Дзонив, лишав заявку, сьогодні відповіли, що "Помилок не виявлено. За вашим номером відбувалося активне користування мобільним інтернетом у вказаний час".
При цьому в додатку МКС ті 100МБ як були 100 зі 100, так і лишилися. Тобто жодного байту я не використав.
Щось про це хто сказати може? (Без матюків).
І як з ними розмовляти далі і як вберегтися від такого наступного свавілля?
Дякую
МНП, якщо номер важливий, або нова сімка іншого оператора, а Київстар залишається лише на вхідні
Простіше поповнювати тільки на гривню більше ніж абонка.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Так поповнив саме під абонку. До того не поповнював більше, ніж півроку. Але, думаю, нехай вже з наступної доби буде, замовив "паузу", най їй грець. Мабуть треба було зразу замовити позачергове зняття...
 
  • Like
Реакції: sas

Theos

Заблокирован
Реєстрація
05.08.18
Місто
Харків
Телефон
Ulefone Armor 3t
Зверху