Domingo, у мене таке саме відчуття. Бо відсутність 3ж теоретично можна пояснити такими причинами:
- проблеми з АПН;
- відсутність тех.можливості апарату;
- блокування на боці оператора.
Перші 2 перевірили.
Але сьогодні оператор КЦ дивні речі казала. Коли розповідала про роботу лише з 1.05, то сказала, що нац.роумінг і 3ж - це у них різні послуги. А потім коли уточнила, то сказала: "Підключення нац.роумінгу автоматично означає і 3ж, а я вважала це окремими послугами".
А коли підписував контракт, то працівниці між собою радилися і дійшли думки, що 3ж треба підключати наразі окремо і вручну. Що малося на увазі, окремо 3ж чи нац.роумінг взагалі, не знаю.
Добавлено через 34 минуты
Щодо білінгу і досвіду nnalex
В чаті сказали (ми ж їм віримо на слово
?), що затримки в білінгу при користуванні рідною мережю і 3мобом можуть бути різними. Тарифні послуги, використані в МТС, можуть відображатися швидко, а в Тримобі повільніше.
Хто знає, автори контрактного білінгу ще живі-здорові?