fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
Відповідь Войцеха Балчуна на гівно-вкид:
Я думаю, це правильний крок Ігор Мосійчук, Дмитро Лінько – прояснити у НАБУ ситуацію навколо історії з компенсаціями членам правління Укрзалізниці. Я не боюсь НАБУ. Як і Генеральної прокуратури, СБУ чи САП. Може, вже час створити щось окреме спеціалізоване для розслідування зловживань в системі Укрзалізниці? :)
Працюємо під мікроскопом громадської уваги до будь-яких наших дій. Працюємо в умовах, коли опоненти відстежують кожен наш крок у солодкому очікуванні якогось нашого хибного руху. Коли таких немає – їх вигадують, підтасовують, «чорне» називають «білим» і навпаки. Внутрішня колона «зливає» всю документацію публічного товариства. Не можна відкидати того, що деякі «папери» просто фабрикуються. Далі все просто – маніпулятивний матеріал у ЗМІ, ґвалт певних політиків та експертів. Але і в цьому є свій позитивний бік. Так «засікаємо» радари тих, хто протистоїть змінам в Укрзалізниці. Громада має знати це коло в лице. Тепер – про останній вкид. Варіації на тему http://informator.news/ukrzaliznytsya-solodke-zhyttya-polskoji-komandy/ Тут все правильно. Це компенсація членам правління за час з початку роботи до моменту підписання контрактів. Це рішення стосується повного складу правління, без винятків. На це рішення маємо згоду Наглядової ради і ніколи не робили з цього великого секрету. Це нормальна європейська практика. А що почнеться, коли почнуть оприлюднювати індивідуальні контракти наших начальників?
Ці суми справді значні, як на українські реалії. Але так має бути, коли ти не приходиш в УЗ, щоб красти. Ви, може, звикли, коли топ-менеджери одержують копійки і крадуть мільярдами. При мені такого не буде.
Ми запровадили іншу відкриту практику. Ми використовуємо банківські картки, щоб покривати корпоративні витрати легально. А не витягати за кордоном з кишені пачки готівки, як це завжди практикувалось у компанії і про що знає кожен, у кого не коротка пам'ять в Укрзалізниці. Ми не будемо використовувати крадені гроші для представницьких витрат УЗ. Корпоративна картка, звітність, прозорість - це західні стандарти. Якщо Укрзалізниця хоче жити в лицемірстві, це її вибір, а не наш.
По пану Копцю. Він підготував незалежний висновок щодо наших євробондів і статусу технічного дефолту. Він експерт найвищого рівня і мав прибути до Києва, щоб перевірити все до найдрібніших деталей. Нормальна робота, нормальна винагорода - у аномальному оточенні. До речі, його висновки вказали на справді реальні схеми і величезні гроші в них. І теза про його двохгодинну консультацію – це велике перебільшення, а точніше, применшення:) До слова, через формальні процедури пан Копець своєї винагороди досі не отримав.
Тому сьогоднішня істерія навколо менеджменту Укрзалізниці більш, ніж зрозуміла. Варто було тільки засунути палицю у осине гніздо розподілу вагонів, як отримали кібератаку, спробу організації паливного колапсу і провокацій у стилі Гляйвиця. Тема тарифів мобілізувала проти нас фінанcово-політичне лобі. У понеділок почнемо відбір на посади директорів наших регіональних залізниць. Чого чекати ще?
І останнє. Я бачу сотні схем навколо себе у компанії. На жаль, проконтролювати все і кожного просто неможливо.
P.S. Думаю, треба таки дати велику «різдвяну» прес-конференцію:)

Взято звідси.
 
Реєстрація
09.12.13
Місто
Хмельницкий
Телефон
redmi note 13
Короче, наши "польские реформаторы" куролесят почище грузинских.
Какие претензии к грузинским? Кто был в Грузии видели какие реформы там были произведены и на сколько уменьшилась коррупция, на сколько стало комфортнее для бизнеса, простых людей жить, на сколько комфортнее и проще общение с госструктурами и пр. пр. Кто виноват что твои любимые "свои" им не дали провести реформы здесь? Вот счас эти "свои" и не дают провести реформы в УЗ. И никогда не дадут, ибо по другому работать не умеют. Я помню как в армии. Он хороший командир, у всех на хорошем счету, подразделение занимает первые места, но он вор. Ворует аж гай шумит. Так и здесь "твои" будут реформировать УЗ.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
А что, поляк скажет, что-то другое? Ничего другого ждать от него не приходится. Кто публично признается, что припёрся в чужой монастырь и по праву и по делом теперь получает по зубам? Он всегда будет выставлять себя эдаким "героем", но веры ему у многих наших, не только у меня(!), уже нет. Чем быстрее он окончательно облажается и больше будет публично оправдываться -- тем быстрее покинет явно не своё место. Не по сеньке шапка. Ещё какое-то время -- и его с треском снимут.

Добавлено через 22 минуты
Вообще -- я технический специалист среднего звена и мне, по большому счёту, всё равно, кто там у нас Директор УЗ или Министр, надо мной своего непосредственного начальства хватает, но по видимым отсутствиям положительных сдвигов и по шлейфу скандалов, к поляку у меня уже начинает выкристаллизовываться стойкое его неприятие и отвращение к нему.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
Про достойних і своїх, так би мовити, "цвіт Укрзалізниці":
1. Кінець 90-х. Помічник машиніста тепловоза за рік купив собі машину. Протягом того ж року всі мешканці під'їзду дихали дизельним паливом, яке він зберігав в каністрах у себе на балконі.
2. Початок 10-х років. Всі мої знайомі, які мали машини з дизельним двигуном, заправлялися у приватному секторі поблизу залізниці.
3. 2016. Провідники вагонів перед поїздкою купують чай, каву, пиво, печиво та снеки у місцевому міні маркеті поблизу залізничного вокзалу. Я не думаю, що вони за поїздку випивають 50 склянок чаю, зо 10 склянок кави, зо 3 пляшки пива та жеруть все печиво та снеки.
Ви вважаєте, що Балчун повинен за цим слідкувати? Навіть, якщо й він, то за півроку, що він є на посаді, він не переловить весь "цвіт УЗ", який "розквітав" попередні 20 з гаком років, за руку. Та й не його то справа.
Upd. Зі своєї практики. Ми також підзаробляли, переправляючи перекупників з Харкова на Белгород й зворотньо без зупинки по Казачій Лопані й мали в найгіршому місяці пів зарплати додатково. Я був проти цієї практики, але машиністу потрібні були гроші на життя, бо в той час зарплату затримували. То я міг піти до начальника депо з заявою на звільнення з причини невиплати заробітної плати й поки спускався з другого поверху на перший, гроші знаходилися. А машиністи казали: у нас же діти, дружини та й куди ми підемо тощо...
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Какие они "молодые республики"?! Сепаратюги и бандюки! Мятежные территории. Обозлились, что ихнего Яныка скинул восставший люд, вот и подняли антигосударственный антиукранский мятеж, не без помощи бывшей метрополии, а какой диалог может быть с мятежниками? Только в виде заседания в зале украинского суда, где они на скамье подсудимых за госизмену. Пардон за пафос.
Ой, опять табличку поднять забыл.

По поводу «Экспресса УЗ». В начале года пару раз покупал билет нового образца, зелёный и с QR-кодом, но в последнее время попадаются обычные. Это был эксперимент или их везде внедряют, просто медленно? Будут ли и в билетах дублировать информацию на английском или речь шла только о вывесках?
 

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
Короче, наши "польские реформаторы" куролесят почище грузинских. Следом за исходом которых -- туда дорога и всяким там залётным полякам. Ждёмс, вопрос только во времени, сколько они дотянут до хорошего пинка под зад. А что этот пинок Бальчуну будет, и весьма смачный -- это несомненно!

Неудобные вопросы, я вижу, ты игнорируешь, но мне не сложно повторить.

Беспрецедентное воровство ГСМ на ЖД таки правда?
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Беспрецедентное воровство ГСМ на ЖД таки правда?
Та правда, правда... І не тільки ГСМ. Рядові працівники, які крадуть паливо - це мілка рибка. Найбільше наживається керівництво. І чим воно вище - тим більше. Рахунок йде на мільйони. І не лише гривень. Працюють схеми, відкати, тендери "виграють" потрібні фірми, тощо. Вони не крадуть. Вони грабують. Стара команда з "устоявшимися традиціями" грабує залізницю по повній програмі. Поляк має бажання це зламати, щоб було так як в нормальних країнах, та йому палиці вставляють в колеса, ще й зубами скрегочуть. Від корита тяжко відлучатись. Бо ж "професіонали", "традиції"... Грабіжницькі...
Нє, ну, звичайно, як спеціалісти, свою справу вони знають, але працювати чесно, щоб не грабувати, не вміють. І з цим треба щось робити. Так не може продовжуватись до безкінечності. Бо кінець вже близько...
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
С хвоста поезда на запад: На вокзале Киева изменили формат объявлений о нумерации вагонов

На центральной железнодорожной станции Киев-Пассажирский сделали первый шаг по усовершенствованию ориентирования пассажиров на вокзале, изменив формат объявлений о нумерации вагонов поездов с "головы-хвоста" на "восток-запад", сообщил заместитель начальника Департамента пассажирских перевозок дальнего следования Укрзализныци Александр Красноштан.

"Раньше при объявлениях поездов на вокзале Киев-Пассажирский информацию о нумерации вагонов подавали в формате "с головы поезда" или "с хвоста поезда". Однако, многим пассажирам сложно было определить: где "голова", а где "хвост". Особенно тем, кто не часто путешествует. Недавно был изменен формат объявлений, и теперь нумерация начинается "с востока" или "запада", - заявил он.

По его словам, на центральном вокзале Киева при выходе на платформы сделали обозначения "восток" и "запад".
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
По его словам, на центральном вокзале Киева при выходе на платформы сделали обозначения "восток" и "запад".

Не все ту табличку заметят, а страдающей географическим кретинизмом подавляющей массе населения что "восток-запад", что "голова-хвост" - одинаково непонятно, будут делать как и всегда - пробежались до следующего вагона и посмотрели номер - если повезло, бегут дальше, не повезло - чертыхнулись и вернулись на вагон назад.. :D
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
debugger, учитывая, что их и так очень плохо видно, такое еще больше запутает.. А ведь есть копеечное и эффективное решение - цифры из яркой светодиодной ленты на все окно, чтобы издалека и всем было видно.. Нет же, замусоленные мелкие таблички "все оттенки серого", особенно в темное время суток, это тупо жесть!!:dash1:
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Maxxx - голова! Реально ж давно надо было так сделать. А если крупно, то ты вышел на платформу и видно сразу номера 2 вагонов точно = понятно в какую сторону тебе идти. Или он хотя бы предложенные выше [4 5 6]... Но нет. У нас таблички с 19-го века :( Но эти ребятки со "старой гвардии УЗ" с радостью бы закупили новых табличек по баксов 100 за штуку любого образца... а лучше сначала одного, потом другого :)
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Блин, ну с голова-хвоста, видно по прибытию, как поезд идет.
А если поезд уже стоит?


Реформы нужны, я с этим согласен, но не залётными и некомпетентными в наших вопросах чужаками музыкантами. Я считаю, у нас и своих достойных людей имеется достаточно, только надо дать им дорогу и возможность
PetroChorn, в огромном болоте по типу УЗ "достойных" людей нет. Т.к. они или уходят, не согласившись с существующими "традициями", или "принимают эти традиции", становясь как все остальные.
Это проблема крупных-старых организаций, не только УЗ.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Неудобные вопросы, я вижу, ты игнорируешь, но мне не сложно повторить.

Беспрецедентное воровство ГСМ на ЖД таки правда?
А ты за руку меня ловил?)))))))))))))))))
(Если уже перешёл на личности :))
А если без шуток, то кто должен пресекать любое воровство в стране? Правильно! Наша доблестная полиция! Где она находилась в тот самый ответственный момент? Правильно! Она со мной в сговоре! Их Примусы тоже надо чем-то заправлять!(Опять шутка :)).

Добавлено через 7 минут
...
По поводу «Экспресса УЗ». В начале года пару раз покупал билет нового образца, зелёный и с QR-кодом, но в последнее время попадаются обычные. Это был эксперимент или их везде внедряют, просто медленно? Будут ли и в билетах дублировать информацию на английском или речь шла только о вывесках?
Такой экспериментальный билет с квадратным кодом выдавался только на некоторые поезда.
Подобный я как-то купил на поезд 105 Киев -- Одесса, при этом, билет традиционной формы никуда не ушёл и продолжает свою жизнь до сих пор.
Про английский дубляж на билетах -- ничего не слышал.
(Нам выдали новые удостоверения работников ОдРФ УЗ, и они все на украинском, без всякого дубляжа :)).
 
Останнє редагування:
Реєстрація
09.12.13
Місто
Хмельницкий
Телефон
redmi note 13
А если без шуток, то кто должен пресекать любое воровство в стране? Правильно! Наша доблестная полиция! Где она находилась в тот самый ответственный момент? .
Милиционера возле каждого не поставиишь. Реформы делаются именно для того что б все работало эффективно без милиционеров и надзирателей.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Блин, ну с голова-хвоста, видно по прибытию, как поезд идет. А восток-запад - :confused:

Нужно компасы на перроне вешать ))
А у нас тупиковая станция и проблемы «голова-хвост» никогда не возникало )))
 
Реєстрація
23.03.15
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 8T
... вышел на платформу и видно сразу номера 2 вагонов точно = понятно в какую сторону тебе идти.

Желательно, чтобы было понятно в какую сторону идти ДО выхода на платформу, т.к. если с надземного перехода пошел не в ту сторону, то уже сразу 2 вагона лишних возвращаться.
Поэтому я вижу 2 варианта:
1) Так, как сделали(Восток-Запад)
или
2) На электронном табло рядом с номером и названием поезда писать нечто подобное " 1,2....{:baraban:}....15,16 " или наоборот " 16,15....{:baraban:}....2,1 "
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Нужно компасы на перроне вешать ))
А у нас тупиковая станция и проблемы «голова-хвост» никогда не возникало )))
Да, у нас в Одессе тоже тупиковая станция и проблем "Голова/Хвост" никогда вроде бы не возникало -- и без того ясно, в какую сторону поезд идёт, прибывает или отправляется, и откуда, исходя их этого, у него начальная нумерация вагонов.
Такой нюанс (имею в виду географическую ориентацию места расположения) актуален больше для проходных станций типа Киев, Львов, Днепропетровск и прочая. Поэтому, у меня отношение к этому двоякое. С одной стороны, относительно движения поезда справедливо понятие "Голова/Хвост", а по месту расположения самой станции (и её вокзала, тем более, когда состав неподвижно стоит на месте), тогда будут актуальны и "Стороны Света". Справедливы оба случая, и их вполне можно было бы объединить, при этом не буду считать, что слишком будем перегружать пассажира дополнительной информацией. Типа: "Начальная нумерация вагонов с головы поезда и с западной стороны вокзала", примером.

Кстати, по поводу излишнего перегруза информацией. Где-то от кого-то слышал, что на каком-то вокзале, поезда УЗШК объявляли по оповестительной трансляционной вокзальной сети (по матюгальнику:)), что они де "двусистемные". Вот это совершенно лишнее и пассажира совсем не обязательно перегружать бесполезной для него дополнительной информацией. Это, наверно, кто-то среди начальничков не очень высокого уровня, как у нас говорят "в припадке служебного рвения" обязал вокзальных дикторов подчёркивать, что "Интерсити с плюсом" у нас "двусистемные". Ещё бы подчёркивали, какой поезд обслуживается тепловозом или электровозом, с указыванием серии локомотива и рода тока. На какой хрен это полезно простому пассажиру? Пассажиру надо удобно и с комфортом доехать до места назначения. А какая кобыла его будет везти -- целиком фиолетово для среднестатистического пассажира.
 
Останнє редагування:
Зверху