Останнє редагування модератором:
Абсолютно в дірочку. Автівка у Львові - це дискомфорт і попобіль.Это был исчерпывающий список
а мот/вєл?Абсолютно в дірочку. Автівка у Львові - це дискомфорт і попобіль.Это был исчерпывающий список
Дуже залежить від району. В центрі також анріал, хоч і набудували велодоріжок. На вул. Зелена минулого року вся велодоріжка була в ямах, або запаркована...а мот/вєл?Абсолютно в дірочку. Автівка у Львові - це дискомфорт і попобіль.Это был исчерпывающий список
stryzhko что там с тачкой ? родственники кстати тоже задумываются, бюджет 6-7т
тут у людей в приоритете дизель и я пока не знаю насколько они готовы двигать планку вверх ...stryzhko что там с тачкой ? родственники кстати тоже задумываются, бюджет 6-7т
Ще в процесі вибору). Такий нюанс як автошкола й отримання прав паралельно йде)) Поки в Полтаві з таким бюджетом й забаганками візуально лише пару варіантів за місяць траплялося. А з переходом до технічної сторони й читанням форумів інколи й бажання пропадає брати б/у, але на новий логан з салону морально точно не готовий.
Сподіваюся, що ближче до літа вже з теоретичного вибору перейду на практичний.
за 6-7к дизель - це буде жмур з постійними головняками +постійно в нього треба буде топити гроші. За ці гроші зі свіжого щось це ZAZ Vida оптимально. Мені брат кума в Німеччині вибирав хороший Меган 3 дизель від 2014 року з пробігом до 150000 км. Так там в 11000$ не міг вкластись. Німці скупі і не будуть хороші машини дешево продавати. А тепер подивіться на РІА на них ціни. Такі мегани по 9 -10к уже у нас. Але то трупи зі змотаним пробігом. Я до того, що з Європи Вам ніхто нічого хорошого за ці гроші не прижене...тут у людей в приоритете дизель и я пока не знаю насколько они готовы двигать планку вверх ...stryzhko что там с тачкой ? родственники кстати тоже задумываются, бюджет 6-7т
Ще в процесі вибору). Такий нюанс як автошкола й отримання прав паралельно йде)) Поки в Полтаві з таким бюджетом й забаганками візуально лише пару варіантів за місяць траплялося. А з переходом до технічної сторони й читанням форумів інколи й бажання пропадає брати б/у, але на новий логан з салону морально точно не готовий.
Сподіваюся, що ближче до літа вже з теоретичного вибору перейду на практичний.
напомните что годного на 6-7т в :
1) в Украине
2) в Европе
3 в США
?
услугами посредника пользоваться не планировали, но если там в Европе все равно до 11т все равно ничего нормального нет, тогда я х.з. даже чем им помочьЯ до того, що з Європи Вам ніхто нічого хорошого за ці гроші не прижене...
є нормальні авто за 11к, я про меган 3 в універсалі писав, тільки на таке авто дивився, інші не розглядав.услугами посредника пользоваться не планировали, но если там в Европе все равно до 11т все равно ничего нормального нет, тогда я х.з. даже чем им помочьЯ до того, що з Європи Вам ніхто нічого хорошого за ці гроші не прижене...
что годного на 6-7т
Брат в прошлом году летом взял Лагуну дизель 1.5, пробег 178 тык честный (пробивали), 2010 год, ровно 7000 у. е. Ездит без головняков.за 6-7к дизель
Нормальна ціна для свіжопригнаної Лагуни тих років з таким пробігом.что годного на 6-7тБрат в прошлом году летом взял Лагуну дизель 1.5, пробег 178 тык честный (пробивали), 2010 год, ровно 7000 у. е. Ездит без головняков.за 6-7к дизель
На ручке?Брат в прошлом году летом взял Лагуну дизель 1.5, пробег 178 тык честный (пробивали), 2010 год, ровно 7000 у. е.
Да, 6-ступка, климат, 4 ЭСП, складывающиеся зеркала. И реально не бит, бампера естественно пошкрябаны, а так кузов близок к идеалу.На ручке?
Вроде как бы и да, но попробуй найди с таким реальным пробегом и не шпаклёваную полусантиметровым слоемНормальна ціна для свіжопригнаної Лагуни тих років з таким пробігом.
Старая машина на ручке - это не "минус к цене", а "плюс к цене".На ручке?
Ну как бы, продавцы на сайтах объявлений с этим не согласны... Для Киева только автомат, иихо, это же ад..(( А для Полтавы и т.д., согласен, пофигу.Старая машина на ручке - это не "минус к цене", а "плюс к цене".