11,81 V та 12,03 V ... кілька місяців експлуатації
Це вже не нові, і розкид напруги помітний, тому варто балансувати, хоча би періодично.
збільшити строк життя цих батарей
Не давати безперебійнику розряджати акуми нижче 50% (це десь 12,1 В). В деяких безперебійниках можна задати поріг відключення, в деяких треба міняти резистор на платі.
Ось приклад, аналогічний вашому випадку, тільки в тестера відразу акуми різного стану, що навіть наочніше демонструє ефект -
Наскільки я розумію, то такий пристрій для балансування як, наприклад, цей
https://www.aliexpress.com/item/1005004407464105.html, буде вмикатися при значенні напруги на парі батарей близько 27 V, та поступово з не дуже великою швидкістю (мабуть, десь 0,5 A) перекидувати енергію з одної батареї в іншу.
Відео, звісно, цікаве, але в тому відео потужність заряджання до 40 W (3A), а у разі цього ДБЖ LogicPower потужність заряджання згідно з інструкцією користувача близько 500 W (24 V x 20 A = 480 W). Трохи не розумію, в який саме момент ДБЖ LogicPower вимикає зарядку та що буде відбуватися, коли ДБЖ ще не вимкне зарядку, а пристрій для балансування вже почне перекидати енергію з одної батареї в іншу. Можливо, й нічого страшного, але чи не заплутає це якось ДБЖ.
Щось є сумніви, що напруги понад 14,4 V потрібно прикладати до сучасних свинцево-кислотних батарей. Всі автоматичні зарядні пристрої працюють з напругою 14,4 V. Хоча інколи, можливо, ще є трохи температурна компенсація до 14,6 V.
Те, що стосується, глибини розряджання, то звісно чим менше розряджати, тим більше циклів батареї зможуть пройти. Навіть десь зустрічалася цифра 1000 циклів для звичайної автомобільної батареї (типу wet SLI), якщо розряджати не більше, ніж на 20%.
У зв'язку з тим, що цей ДБЖ LogicPower лише показує ємність за допомогою 5-ти ступенів (які, схоже, мають зовсім нелінійний алгоритм, а, мабуть, просто базуються на показаннях напруги), то важко зорієнтуватись без додаткового вимірювання напруги, яка й ще змінюється в залежності від навантаження, яке теж трохи динамічне, яка в цей момент глибина розряджання. То ж поки що рішення - це вимірювання кількості енергії, яка була відправлена споживачам за допомогою звичайного ватметра з моменту переходу в автономний режим роботи.