Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Все надо брать с запасом . Заказал соседу для котла инвертор с Китая , сегодня пришел , проверил дома честный киловат . Вечером после работы не смогли запустить котла пока не появился свет . У него в котле давление воды упало когда остыл , а насную станцию 1.5 квт инвертор не тянул
Читаю и диву даюсь ... какой смысл изначально закладывался в балансировку? Это убрать всю лишнюю мощь чтоб не кипятить АКБ, или довести до идеального буфера в 13,4-13,6Вольта, простыми словами два АКБ, разное внутреннее сопротивление, на одном вольтаж 15 а на другом 12.9 так вот на нормальном балансире вольтаж срезается к заданному 13,5вольта (лишка или перебор просто сгоняется в тепло, а не так как тут некоторые писали что куда-то перенаправляется) а на другом просто дает дозарядится к 13,5Вольта, и когда все выравнивается то в тепло перегоняется доли миллиампер
Пристрій для балансування вимірює окремо напруги й просто за допомогою одної батареї в блоці заряджає іншу, тобто перенаправляє енергію. Якщо, звісно, я правильно розумію схему.
Хоча б Ви погоджуєтесь з тим, що напруга більше, ніж 14,4 V для батареї лишня й ні до чого, окрім зайвого руйнування складових батареї не приведе.
У цьому випадку мова про AGM батареї, які, мабуть, довести до стану кипіння доволі складно. Якщо не помиляюсь, багато AGM батарей навіть доволі непогано працюють зі струмами 20%C.
Я хочу балансувати заряд батарей для того, щоб батареї (одна й друга) довше працювали, тобто мали більший строк життя.
А чому неможливо з одної батареї взяти струм, а в іншу передати? Це неможливо з точки зору схемотехніки?
Мабуть, Victron Battery Balancer, дійсно, як Ви й пишете, лише забирає деякий струм з батареї, яка більше заряджена. Саме так написано в документі про той пристрій "...The Battery Balancer will draw a current of up to 0,7A from the battery (or parallel connected batteries) with the highest voltage. The resulting charge current differential will ensure that all batteries will converge to the same state of charge...".
А ось в описі моделі HC01 як раз так й написано, що енергія з одної батареї буде направлена в іншу батарею. Почитайте, будь ласка, розділ "Application" ось на цій сторінці "https://www.aliexpress.com/item/1005004407464105.html". На вашу думку, пристрій HC01 не зможе так зробити, як написано в описі?
Смысл балансировки увеличить до максимально возможной емкость последовательной сборки и недопускать перезарядов . Простыми словами два АКБ , разное ( хотя может быть и одинаковое ) внутреннее сопротивление , на одном вольтаж 15 а на другом 12.9 ... Нормальный балансир установив на такие аккумы разорвет последовательную цепь зарядки из двух батарей и будет через себя заряжать только недозаряженую . С батареи 15 вольт нечего не срезается , она так и останется перезаряженой пока ее в нагрузку не разрядят. В дальнейшем подключеный к сборке балансир не допустит перезарядов
Те що Ви пишете більше схоже на окремий контроль заряджання одної батареї та іншої, якщо в блоці дві батареї.
Поки що знайшлося тільки два варіанти пристроїв для балансування свинцево-кислотних батарей. Наскільки я розумію, то, наприклад, звичайні комп'ютерні ДБЖ, маючи більше ніж одну батарею, не балансують ті батареї. Відчуваю, що, мабуть, є багато випадків, коли це немає ніякого економічного сенсу, інакше б великі виробники вже щось придумали б на цей рахунок для комп'ютерних ДБЖ.
Нагадайте, є в продажу такий пристрій, про алгоритм якого Ви розказуєте? Ось Victron Energy, яка виробляє багато різних інверторів, такий пристрій зробили, наприклад.
Та загалом я поки що не зовсім розумію, коли LogicPower вимикається й коли вважає, що батареї вже заряджені. Чомусь не написали такі показання в інструкції користувача. Хоча виробник окремим листом вже повідомив, що важливо використовувати тільки однакові батареї, якщо блок батарей буде збиратися з декількох окремих батарей.
До речі, Asterion навіть пишуть у своїх документах, що строк життя в буферному режимі для цієї серії батарей до 12 років. Кажуть, що якщо регулярно дозаряджати акумуляторну батарею в автомобілі стаціонарним зарядним пристроєм, то теж можливо розтягнути строк життя wet SLI (звичайної автомобільної батареї) до 8 - 9 років, але це трохи окрема історія.
Все надо брать с запасом . Заказал соседу для котла инвертор с Китая , сегодня пришел , проверил дома честный киловат . Вечером после работы не смогли запустить котла пока не появился свет . У него в котле давление воды упало когда остыл , а насную станцию 1.5 квт инвертор не тянул
Наскільки я розумію, інвертор, наприклад, на 2,5 kW буде не оптимальним для активного постійного навантаження 100 - 150 W.
Мабуть, краще, коли є різні інвертори для різних потреб, або один потужний, до якого все під'єднано, як ті, які використовуються з сонячними фотоелементами.
Все надо брать с запасом . Заказал соседу для котла инвертор с Китая , сегодня пришел , проверил дома честный киловат . Вечером после работы не смогли запустить котла пока не появился свет . У него в котле давление воды упало когда остыл , а насную станцию 1.5 квт инвертор не тянул
Наскільки я розумію, інвертор, наприклад, на 2,5 kW буде не оптимальним для активного постійного навантаження 100 - 150 W.
Мабуть, краще, коли є різні інвертори для різних потреб, або один потужний, до якого все під'єднано, як ті, які використовуються з сонячними фотоелементами.
Там еще смотреть надо КПД на нагрузке 100-150 W . У меня наоборот на трех-киловатнике 97 процентов получается , а на пятисотке около восьмидесяти процентов . Мощные инверторы чаще более эффективными делают
Совершенно верно. Не возможно схемотехнически. Вы хоть бы посмотрели как такой балансир подключается к АКБ. Верно, подключаются параллельно АКБ, которые соединены последовательно. Что и куда они могут перенаправить? Нарисуйте схему и вспомните законы Ома и Кирхгофа.
Весь алгоритм их работы следующий. Работают только во время зарядки АКБ. Параллельно батарее, у которой напруга выше, подключается активная нагрузка (баласт). Часть зарядного тока идет через этот баласт. При этом, зарядный ток через батарею уменьшается. Т.е. Эта батарея заряжается медленней другой, пока напруги на них не выровняются. Вот такое примитивное устройство с простым алгоритмом.
Ничего и никуда оно перенаправить не может. Для этого, как минимум, надо разорвать цепь последовательно соединенных батарей.
В этом и могут быть нюансы с использованием балансира. Надо знать при какой напруге балансир подключает нагрузку. Т.е. выше какой напруги не дает заряжать аккум. И при какой напруге вырубает зарядку ИБП. Иначе, либо балансир не сработает, либо зарядка не вырубится.
Наскільки я розумію, то, наприклад, звичайні комп'ютерні ДБЖ, маючи більше ніж одну батарею, не балансують ті батареї. Відчуваю, що, мабуть, є багато випадків, коли це немає ніякого економічного сенсу, інакше б великі виробники вже щось придумали б на цей рахунок для комп'ютерних ДБЖ.
Естественно никому не интересно заниматься балансировкой, особенно крупным игрокам, и чтоб у Вас оборудование работало по 10 лет и более, нужно ж что клиент покупал часто аккумуляторы и приносил деньги
В этом и могут быть нюансы с использованием балансира. Надо знать при какой напруге балансир подключает нагрузку. Т.е. выше какой напруги не дает заряжать аккум. И при какой напруге вырубает зарядку ИБП. Иначе, либо балансир не сработает, либо зарядка не вырубится
Правильно подмечено, в даном случае ЮПС без балансира отключает зарядку при 13,7-13,8вольта при идеально подобранной паре аккумуляторов (что как бы то вринципе нормально, но идеальный вольтаж окончания зарядки считается 13,4-13,6 при таких значениях аккумулятор почти не кипит) у меня балансир включается в дело при 13,4-13,6Вольта и дальше не дает заряжать аккумуляторы, а вот именно эта разность между 13,7-13,8вольта и 13,4-13,6Вольта уходит в тепло (на самом деле там тепла мизер, радиаторы холодные)
Наскільки я розумію, то, наприклад, звичайні комп'ютерні ДБЖ, маючи більше ніж одну батарею, не балансують ті батареї. Відчуваю, що, мабуть, є багато випадків, коли це немає ніякого економічного сенсу, інакше б великі виробники вже щось придумали б на цей рахунок для комп'ютерних ДБЖ.
Верно понимаете. Батареи стареют по разному. Ну, сбалансируете вы их по напруге при зарядке. При разряде все равно напруги разбегутся из за разного внутреннего сопротивления. И ИБП отрубится раньше, чем разрядится лучший аккум. Всю энергию Вы из него не вытащите.
В каких ни будь критически важных случаях, применение балансиров просто жизненно необходимо. А вовсе не потому что, это выгодно. Причем, не столько сама балансировка, сколько своевременное предупреждение о разбалансе и необходимости озаботиться "здоровьем" установки.
Вот Victron Battery Balancer, из вашей ссылки, врубает Alarm при разбалансе всего 200mV. К чему бы это?
На китайский балансир с цифирками, Вы посмотрите вначале ради интереса и забудете про него. Вспомните только когда ИБП станет заметно меньше держать нагрузку. Сомнительная польза. За такие деньги можно еще пару аккумов там же взять.
П.с. Недавно разбирал стоечный ИБП на 2200 для серваков. Там шесть АКБ, соединенных последовательно. И никаких балансиров.
Совершенно верно. Не возможно схемотехнически. Вы хоть бы посмотрели как такой балансир подключается к АКБ. Верно, подключаются параллельно АКБ, которые соединены последовательно. Что и куда они могут перенаправить? Нарисуйте схему и вспомните законы Ома и Кирхгофа.
Весь алгоритм их работы следующий. Работают только во время зарядки АКБ. Параллельно батарее, у которой напруга выше, подключается активная нагрузка (баласт). Часть зарядного тока идет через этот баласт. При этом, зарядный ток через батарею уменьшается. Т.е. Эта батарея заряжается медленней другой, пока напруги на них не выровняются. Вот такое примитивное устройство с простым алгоритмом.
Ничего и никуда оно перенаправить не может. Для этого, как минимум, надо разорвать цепь последовательно соединенных батарей.
В описі HC01 написано, що HC01 працює й під час заряджання батареї, й під час розряджання. Щось не схоже, що є сенс в балансуванні протягом розряджання батарей. А загалом, якщо я правильно розумію, то HC01 робить приблизно так, коли дві батареї отримують 20 A, то HC01 робить так, аналізуючи напругу, щоб розподіл струму був не 20 на 20, а щось подібне 15 на 25, пропускаючи через себе струм замість одної з батарей, яка має більшу напругу на клемах?
Поміряв в себе напругу на двох батареях під час зарядки, отримав 28,0 V в той час як, на окремих батареях було десь 13,9 V та 14,0 V (0,1 V, мабуть, десь загубились в проводах або така похибка була в вимірах).
Та загалом, схоже Victron Battery Balancer починає працювати з напруги 27,3 V, тобто щось все ж відбалансує. Але коли струм заряджання 20 A, не зовсім зрозуміло балансування за допомогою 0,7 A достатньо в цьому разі або ні.
Ось там вище писали, що так не буває, щоб балансири перекидували енергію. Знайшов такий матеріал не цей рахунок (посилання одразу на момент, коли мова йде про перекидання енергії з одної банки в іншу) -
. Тобто спільнота вважає, що автор того відео неправий, коли розказує про активний балансувальний пристрій. До речі, балансування в цьому випадку навіть відбувається й зовсім без підключення зарядного пристрою, тобто цей активний балансувальний пристрій працює завжди. То ж виглядає так, що це все ж можливо схемотехнічно, хоча внутрішній опір у різних елементів (банок) різний.
Вот Victron Battery Balancer, из вашей ссылки, врубает Alarm при разбалансе всего 200mV. К чему бы это?
На китайский балансир с цифирками, Вы посмотрите вначале ради интереса и забудете про него. Вспомните только когда ИБП станет заметно меньше держать нагрузку. Сомнительная польза. За такие деньги можно еще пару аккумов там же взять.
П.с. Недавно разбирал стоечный ИБП на 2200 для серваков. Там шесть АКБ, соединенных последовательно. И никаких балансиров.
Victron Battery Balancer зараз й ніде не купиш в Україні, мабуть. Та й ціна як батарея на 300 Wh.
HC01 звісно рази в 3 дешевше, але має інший алгоритм роботи.
Загалом мова про батареї, які умовно зберігають приблизно 1,8 kWh енергії (150 Ah x 12 V), то ж складно порахувати є сенс балансувати такі батареї або ні економічно, це все ж не батареї на 7 - 9 Ah для малих ДБЖ.
Думаю, не існує навіть жодного комп'ютерного ДБЖ (як сучасного, так й старих моделей), де був би вбудований алгоритм або схема балансування декількох батарей.
Ось там вище писали, що так не буває, щоб балансири перекидували енергію. Знайшов такий матеріал не цей рахунок (посилання одразу на момент, коли мова йде про перекидання енергії з одної банки в іншу) -
. Тобто спільнота вважає, що автор того відео неправий, коли розказує про активний балансувальний пристрій. До речі, балансування в цьому випадку навіть відбувається й зовсім без підключення зарядного пристрою, тобто цей активний балансувальний пристрій працює завжди. То ж виглядає так, що це все ж можливо схемотехнічно, хоча внутрішній опір у різних елементів (банок) різний.
Так бывает , мир полон извращений . Но , перемещать токи из батареи в батарею , балансировать батареи в широком диапазоне напряжений это скорее убивать их чем сохранять потому что с разными параметрами батареи гоняют токи между собой помимо полезной работы . На практике лучшая балансировка это по напряжению найболее щадящему для даного вида батарей , для кислотных по полному заряду , для литиевых по напряжению отключения устройств в которых работают с недозарядами . Конечно с условием что устройства не разряжают батареи до критических напряжений . У меня на солнечной елекростанции 400 елементов , в електробайке 60 штук 21700 серии литокалы перепакованой с заказа LG. По совету спецов с электротранспорт.ру bms с балансирами снял а элементы (в рядах 36v) расставил по одинаковой емкости и сопротивлению, балансирую раз в год вручную по напряжению отключения инвертора СЕС и контролера ел-байка . На солнечной мппт а на ел-велике спецзарядка недозаряжают батареи процентов десять . На автомобиле по возможности балансирую стартерную батарею около полной зарядки , вовремя подзаряжать это тоже своего рода балансировка . За четыре года пользования потеряли около 20 процентов емкости . А те кто продолжает пользоваться балансирами уже давно поубивали свои батареи
Так бывает , мир полон извращений . Но , перемещать токи из батареи в батарею , балансировать батареи в широком диапазоне напряжений это скорее убивать их чем сохранять потому что с разными параметрами батареи гоняют токи между собой помимо полезной работы . На практике лучшая балансировка это по напряжению найболее щадящему для даного вида батарей , для кислотных по полному заряду , для литиевых по напряжению отключения устройств в которых работают с недозарядами . Конечно с условием что устройства не разряжают батареи до критических напряжений . У меня на солнечной елекростанции 400 елементов , в електробайке 60 штук 21700 серии литокалы перепакованой с заказа LG. По совету спецов с электротранспорт.ру bms с балансирами снял а элементы (в рядах 36v) расставил по одинаковой емкости и сопротивлению, балансирую раз в год вручную по напряжению отключения инвертора СЕС и контролера ел-байка . На солнечной мппт а на ел-велике спецзарядка недозаряжают батареи процентов десять . На автомобиле по возможности балансирую стартерную батарею около полной зарядки , вовремя подзаряжать это тоже своего рода балансировка . За четыре года пользования потеряли около 20 процентов емкости . А те кто продолжает пользоваться балансирами уже давно поубивали свои батареи
Наскільки я розумію, то у разі літієвих батарей їх рекомендований діапазон роботи від 90% до 10 - 20% відсотків фактичної ємності батарей. В деяких сучасних ноутбуках навіть є можливість налаштувати максимальний відсоток ємності, коли заряджання батареї зупиниться. Це, я так розумію, збільшує строк життя батарей.
Це все, звісно, про літієві батареї, які й ще бувають різні.
Тоді навіть цікаво, а що буде якщо, наприклад, літієву збірку, яка має номінальну напругу 12,8 V заряджати звичайним автомобільним зарядним пристроєм для свинцево-кислотних батарей, наприклад, Bosch C7, який орієнтується на напругу 14,4 V або 14,7 V. Ця літієва збірка просто не буде повністю заряджатися, тому що фактично напруга не буде більше, ніж 3,6 V на один елемент, а потрібно трохи більше?
Є ще ідея залучити батарею на 36 V від електровелосипеда через інвертор 36 VDC => 230 VAC. Тоді буде можливість додатково використовувати близько 600 Wh у разі потреби. Це вже об'єм якого-небудь не самого простого Bluetti для прикладу.
В деяких сучасних ноутбуках навіть є можливість налаштувати максимальний відсоток ємності, коли заряджання батареї зупиниться. Це, я так розумію, збільшує строк життя батарей.
Есть такое. И не только в современных. У сестры старенький ноут Самсунг, которому уже 11 лет. У него в настройках BIOS есть такая опция, заряжать АКБ до 80% для продления жизни батареи. Родная батарея до сих пор жива, хоть и потеряла значительную часть своей емкости. Так что, вроде как не зря такое ограничение.
В деяких сучасних ноутбуках навіть є можливість налаштувати максимальний відсоток ємності, коли заряджання батареї зупиниться. Це, я так розумію, збільшує строк життя батарей.
Есть такое. И не только в современных. У сестры старенький ноут Самсунг, которому уже 11 лет. У него в настройках BIOS есть такая опция, заряжать АКБ до 80% для продления жизни батареи. Родная батарея до сих пор жива, хоть и потеряла значительную часть своей емкости. Так что, вроде как не зря такое ограничение.
То просто батарея хорошего качества. У меня в Sony Vaio, которому больше 8 лет, есть такая же функция (ограничение 80% или даже 50%). Никогда ее не использовал, а статус батареи фирменная утилита показывает excellent. И фактически заряд держит может и не как новый, но не менее 70% от нового.
На електротранспорт.ру даже тема была где считали стоимость , и почти всегда чем дороже батарея , тем дешевле она получалась в перерасчете на перегнанные через нее ватт-часы
Как покупать на TaoBao без посредников ➜ Meest China ➜ пошаговая инструкция, как заказать вещи в Китае с TaoBao с доставкой в Украину самостоятельно ✓ видео
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.