Уже запрацювало.«Лежать» системи самообслуговування.
Знову помилкаВолте глюкнуло, до мене пів дня ніхто не міг подзвонити, до поки не написали.
Post automatically merged:
Уже запрацювало.«Лежать» системи самообслуговування.
Є, таке якось відкрило, нарахувало все добре, ап списалась правильно, швидше за все буде колбасити мкс до ранку. 1 числа в кс як завжди день веселощів, включаючи з поповненням рахунку.Знову помилкаВолте глюкнуло, до мене пів дня ніхто не міг подзвонити, до поки не написали.
Post automatically merged:
Уже запрацювало.«Лежать» системи самообслуговування.
Усе ок з смс, приходять і надсилаються.А в мене ще й смс не працює))
Теж таке було, поправили зранкуБіля 1 ночі перевірив, чи змінився тарифний план - в МКС відобразило новий (лавюа контракт), тільки баланс неправильний був, залишок інтернету показувало "15гб з 35", а після підключення суперсили "100 смс" в додатку почало показувати "залишок 100 смс з 200".
Зараз знову спробував глянути - "неможливо зв'язатися із сервером".
Давно пора ще щоб суперсили відображало по *112# як на нових прп тарифах, но лише в старих такого відображення потрібно.Звертався на початку квітня про некоректне відображення залишків МБ в роумінгу. В моєму тарифі 2000 МБ, за кордон не їздив, а відображає 1997 в Мій Київстар. Пишуть що є таке, але усувати не будуть. До речі перевірка за кодом *121# залишків у роумінгу показує 2000 МБ.
Таки не допомогло. Шахраї успішно присвоїли 45грн. Цитата з листа від НКРЗІ:По факту двох крадіжок з рахунку, вирішив теж написати їм на почту звернення. Відповіли, що все в них правильно: "працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі нарахування за абонентським номером, на який Ви посилаєтесь, та ще раз підтверджено їх коректність." бла..бла мій київстар бла...бла
Паралельно відправив в НКРЗІ, глянемо чи допоможе якось.
Повернули поки-що 25 грн. з 50 грн. (списання було у грудні 2022р. та квітні 2023р.). Відповіді по заявці до Київстару та з НКЕК ще немає. Чекаю, поки місяць на розгляд звернення закінчиться.Нічого вони не поправили, прислали SMS, що все добре, оновіть додаток "Мій Київстар". Глюки як були, так і залишились, деякі мігрували на наступні місяці. Гроші списані також не повернули. Продублював через оператора заявку на повернення коштів та виправлення білінгу. Також подав електронкою скаргу в НКЕК. Будем посмотреть ...З допомогою додатку AnyBalance, який стоїть в мене на телефоні вдалось вичислити, коли було списання на 25 грн.
Перше 27.12.2022р. в період з 22:10 по 23:14, друге 21.03.2023р. в період 14:01 по 15:01. Кожного разу по 25 грн списувалось.
Але толку з того, в Київстар все добре(
Подивився, що твориться в їхньому додатку Мій Київстар. Там жуть. Наприклад, витрати за жовтень 2022р. - 72,51 грн., тоді як плата за контрактом становить 100 грн в місяць. тобто витрати мали бути не менше 100 грн.. Аналогічно у січні витрати були 65,04 грн. (абонплата 55,04 грн. та SMS 10 грн.), при тому що тариф за контрактом 100 грн./міс. Не відображаються в додатку суми поповнень за жовтень, листопад, грудень 2022р. та січень 2023р., хоча платежі у зазначені місяці здійснювались і є квитанції.
Короче, щось вони наплужили, коли свій білінг модернізували.
Написав їм про це листа в технічну підтримку з підтвердженнями, скрінами, квитанціями, випискою з AnyBalance. Хай думають, може щось поправлять. Якщо захочуть розбиратись