Останнє редагування модератором:
Знайомому впарив його знайомий продавець гуми Orium R20 зимову. Проїхав на ній 4000 км за зиму. Результат на фото. Повиривало кусками. Не беріть це сербське лайно. Поряд на шиномонтажі лежала зимова Нокіан з залишком протектора 6мм(там є показник), не повиривало таких кусків.Сусід, якого я знаю 15 років і ці всі роки(а може і більше) продає гуму на оптовій базі(продавці з базару майже всі в нього беруть), каже, що Tigar, Taurus, Orium(це сербські компанії Michelin) не бере, бо в них багато сажі і дуже швидко зношуються, багато було скарг, перестав їх возити. Хотів літню їх взяти, але передумавЗимову брав цюІ на зиму, і на літо покупав Tigar
Тільки в АЛЛО і по 1600 за колесо, та ще й в Оплату частинами на 6 місяців. Дуже задоволений!
Це часом не на електромобіль?Знайомому впарив його знайомий продавець гуми Orium R20 зимову. Проїхав на ній 4000 км за зиму. Результат на фото.
Великий крутний момент, велика вага. Цікаво, що по ваговим допускам шин.гібрид.
Кусками вырывает на резине, которая неправильно хранилась(на солнце) или ей много летЗнайомому впарив його знайомий продавець гуми Orium R20 зимову. Проїхав на ній 4000 км за зиму. Результат на фото. Повиривало кусками. Не беріть це сербське лайно. Поряд на шиномонтажі лежала зимова Нокіан з залишком протектора 6мм(там є показник), не повиривало таких кусків.
Южнокорейский автопроизводитель KGM, ранее известный под брендом SsangYong, вернулся на российский рынок. Официальные продажи начались в российских салонах на этой неделе. Об этом сообщило агентство "Автостат".
Автобренд стал первым производителем не из Китая, вернувшимся на российский рынок после начала полномасштабного российского вторжения в Украину. При этом уход с рынка не был связан с войной и произошёл ещё в 2019 году.
Российский дистрибьютор KGM заявил газете "Известия", что осенью автомобили бренда начнут собираться в Калининградской области на заводе, производившем автомобили более крупных южнорейских брендов — Hyundai и Kia
Я понимаю нелюбовь к "сербским братушкам", но Orium выпускает хорошую резину.Dаmіеn, гума 24 року. 1 сезон. Це просто сербське лайно
А ти ржав, що великий крутний момент.І ще помітив, що проблема з двома покришками, які були на ведучій вісі.
Чи можливий варіант підробки / перебита дата?Orium выпускает хорошую резину.
Тому що там гума більш дубова. Зимова м'яка, а із врахуванням, що в січні було +15, то зимова експлуатувалася в умовах, до яких не призначена.чому тоді на всесезонному Michelin за 11к пробігу на всіх 4 колесах нема таких проблем, а є тільки рівномірне зношування?
В 2022 році я перевзувся на літо лише в травні. На зимовій наїздив березень-травень декілька тисяч, і вона, може, лише трохи більше зносилась. Матадор.в січні було +15, то зимова експлуатувалася в умовах, до яких не призначена.
В тебе електропривід?На зимовій наїздив березень-травень декілька тисяч, і вона, може, лише трохи більше зносилась. Матадор.
Ніт. Але на вологій/ грунтовій дорозі теж пробуксовує, коли газу більше даєш. Писали ж, що їздить спокійно. Я іноді можу газанути з місця, щоб зайняти більш вигідну позицію для подальшого маневру..))В тебе електропривід?
На електромобілі з нуля крутний момент досягає близько 1000 Н*м, а в дизеля 300 Н*м на оптимальних обертах. Не порівнюй непорівнювальне.Ніт. Але на вологій/ грунтовій дорозі теж пробуксовує, коли газу більше даєш. Писали ж, що їздить спокійно.
Та не треба тиснути. Щоби зрушити важче авто електродвигун розвиває більший момент. Саме через це й підгоряють шини. А якщо ще зимова гума на підігрітому асфальті...я їздив на електричках - якщо не тиснути не повну на газ, то воно їде та розганяється як звичайне авто