можливо тримаєте близько нуляInn@, В когось відмітився, в когось ні. Не у всіх же гроші пропадали. За 5 років на контракті у мене нічого подібного не траплялось.
Колись я теж так казав усім... А зараз скарги пишу до НКРЗ за вкрадені гроші на контракті.Inn@, В когось відмітився, в когось ні. Не у всіх же гроші пропадали. За 5 років на контракті у мене нічого подібного не траплялось.
Не погоджуся на рахунок наївності. Є досвід з усіма операторами, як позитивний, так і не дуже. Тому коментар був виважений. Про москалячі корені КС я взагалі мовчу.скоріше будь-який інший оператор
Ответ остроумный и немножко наивный
Тримайте в курсі...Я поэтому особо никуда и не бегаю
У мене Київстар вкрав гроші на контракті, я убіг по MNP, потім повернувся назад на контракт і поки що Київстар не наважується знову красти. Поки що, бо я усвідомлюю що все може бути. Бо в цей раз навічно піду по MNP, або в крайньому випадку на припейд і вхідні будуть. Буде просто огидно їм користуватися.Не у всіх же гроші пропадали. За 5 років на контракті у мене нічого подібного не траплялось.
Спорить, есть они там или нет, я не буду. Так как такое количество раз менялись, продавались, акционировались и прочее-прочее, что детективов надо наниматьПро москалячі корені КС я взагалі мовчу.
Коли нацисти прийшли за комуністами,я залишався безмовним.Я не був комуністом.Коли вони садили соціал-демократів,я промовчав.Я не був соціал-демократом.Коли вони прийшли за членами профспілки,я не протестував.Я не був членом профспілки.Коли вони прийшли за євреями,я не обурився.Я не був євреєм.Коли вони прийшли за мною,не залишилось нікого,хто б заступився за мене. Мартін НімеллерКак говорится : Каждому свое
Я КС пользуюсь достаточно давно. С деньгами, насколько могу вспомнить, проблемы были дважды:
-Когда недосняли оплату за тариф, хотя на счету была полная сумма. Позвонила в поддержку-все исправили.
-Когда забыла, что на счету было 10 гривен и пополнила еще на 10. Вот эту 20 и сняли Но это из-за моей невнимательности (20 гривен-цена дневного пакета, и он, к сожалению, не отключается)
А так, больше вспомнить не могу финансовых претензий.
Ну да ладно.
Спорить, есть они там или нет, я не буду. Так как такое количество раз менялись, продавались, акционировались и прочее-прочее, что детективов надо наниматьПро москалячі корені КС я взагалі мовчу.
Но лично для меня это не повод.
Почему? Можно, конечно, обвинить в слабовыраженном патриотизме. Но это будет крайне поверхностно и опрометчиво.
Я-простой человек. И рычагов управления у меня нет. Я не могу ни запретить что-либо (в глобальном смысле), ни разрешить.
Этим занимается государство и разные умные головы.
Если оно/они разрешают той или иной компании работать, зная что та имеет "москальские корни", то что я должна с этим делать?
Вот, например, "Одноклассники" и "Вк" запретили? Запретили. Все понятно.
Если какую-то компанию не запретили-значит тоже все понятно.
Поэтому меня этот момент не смущает. Пусть решают власть имущие. И уж тогда я пойду переносить свой номер из КС.
Если, конечно, раньше деньги не начнут похищать
ЗЫ: Ни к чему не призываю и ни на что не намекаю.
Просто утренние рассуждения, пока еще кофе не готов.
Kseniya, "я", "мєня"... та робіть що хочете, тільки скажу 2 речі:
- радий, що у вас з КС така пристрасть одне до одного
- про це не обов'язково всім знати
P.S. коли прийде момент розчарування - буде важко як і з будь-якими сильними відносинами
Ну шо, помогло?На наступному тижні буду у Дніпрі. Зроблю заміну там.
Мне тоже про долг 50 грн. парят, а вернули только 25. Напишу ещё раз.Фінал історіії з вкраденними 25-ма гривнями.
За допомогою НКРЗІ списання зайвих коштів ХитроСтар визнав.
Переглянути вкладення 54487
Повернули на рахунок 50 грн
Дуже сподіваюсь, що подібного більше не станеться.
Але перевіряти рахунок тепер буду ретельніше, та в кінці місяця фіксувати скріном, бо мою довіру вони втратили.
Не сподівайтесь. Через місяць знов спишуть. Якщо в системі дірка і вони її не ліквідували, то буде продовження. Так і в мене сталось.Дуже сподіваюсь, що подібного більше не станеться
Нічого вони не поправили, прислали SMS, що все добре, оновіть додаток "Мій Київстар". Глюки як були, так і залишились, деякі мігрували на наступні місяці. Гроші списані також не повернули. Продублював через оператора заявку на повернення коштів та виправлення білінгу. Також подав електронкою скаргу в НКЕК. Будем посмотреть ...З допомогою додатку AnyBalance, який стоїть в мене на телефоні вдалось вичислити, коли було списання на 25 грн.
Перше 27.12.2022р. в період з 22:10 по 23:14, друге 21.03.2023р. в період 14:01 по 15:01. Кожного разу по 25 грн списувалось.
Але толку з того, в Київстар все добре(
Подивився, що твориться в їхньому додатку Мій Київстар. Там жуть. Наприклад, витрати за жовтень 2022р. - 72,51 грн., тоді як плата за контрактом становить 100 грн в місяць. тобто витрати мали бути не менше 100 грн.. Аналогічно у січні витрати були 65,04 грн. (абонплата 55,04 грн. та SMS 10 грн.), при тому що тариф за контрактом 100 грн./міс. Не відображаються в додатку суми поповнень за жовтень, листопад, грудень 2022р. та січень 2023р., хоча платежі у зазначені місяці здійснювались і є квитанції.
Короче, щось вони наплужили, коли свій білінг модернізували.
Написав їм про це листа в технічну підтримку з підтвердженнями, скрінами, квитанціями, випискою з AnyBalance. Хай думають, може щось поправлять. Якщо захочуть розбиратись