Глюки Київстар

Samsung

КПЖЗ
Реєстрація
09.10.08
Місто
Славутчина
Телефон
XIAOMI Mi Max 2
А куди саме відправлялось звернення?
Вистачило спілкування з КС - заяву роздрукував, підписав, сканував і відправив на [email protected] (саме цю адресу вони й вказали, коли підтримка відмовила у компенсації, а я наполягав на продовженні "розборок")

IMG_20230403_140401.png
 
Реєстрація
16.04.20
Місто
Kiev
Телефон
Nokia 1110i
КС все ж повернув на рахунок контракту кошти, неправомірно списані у грудні 2022 та березні 2023 (навіть з запасом)
Менi теж сьогоднi повернули кошти на рахунок аж 75 гривень. Я просив 45, мабуть недогледiв та вкрали бiльше. Смс прийшла, а на пошту поки що нiчого не надходило. Скарга подiяла.
 
Реєстрація
05.04.23
Місто
Київ
Телефон
Неkyivstar
Якби ж то все було так просто...
Двічі вже їм пелефонував на 0800... і питав, що хо приколи такі у них. Вони лише руки розводять і бідкаються, що то їх систему глючить. Просять номер особового рахунку, якого в повідомленні нема. Я вже борг сплатити готовий, тільки ж скажіть за що і скільки, рахунка виставте. 🤣
Я все життя на vodafon'i і ніколи не підключав ні інтернету, ні тв від клятого клопостара, і оператора не змінював (у клопостара уточнив по своєму номеру, про всяк випадок).
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Якби ж то все було так просто...
Двічі вже їм пелефонував на 0800... і питав, що хо приколи такі у них. Вони лише руки розводять і бідкаються, що то їх систему глючить. Просять номер особового рахунку, якого в повідомленні нема. Я вже борг сплатити готовий, тільки ж скажіть за що і скільки, рахунка виставте. 🤣
Я все життя на vodafon'i і ніколи не підключав ні інтернету, ні тв від клятого клопостара, і оператора не змінював (у клопостара уточнив по своєму номеру, про всяк випадок).
Якщо дуже пече то рекомендую написати їм офіційний запит, а як отримаєте відповідь або не отримаєте через 30 днів то написати регулятору щоб він розібрався.
 
Реєстрація
28.03.12
Місто
Рівне
КС все ж повернув на рахунок контракту кошти, неправомірно списані у грудні 2022 та березні 2023 (навіть з запасом) - за результатами розгляду мого офіційного звернення
По факту двох крадіжок з рахунку, вирішив теж написати їм на почту звернення. Відповіли, що все в них правильно: "працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі нарахування за абонентським номером, на який Ви посилаєтесь, та ще раз підтверджено їх коректність." бла..бла мій київстар бла...бла:mad:
Паралельно відправив в НКРЗІ, глянемо чи допоможе якось.
 

Samsung

КПЖЗ
Реєстрація
09.10.08
Місто
Славутчина
Телефон
XIAOMI Mi Max 2
КС все ж повернув на рахунок контракту кошти, неправомірно списані у грудні 2022 та березні 2023 (навіть з запасом) - за результатами розгляду мого офіційного звернення
По факту двох крадіжок з рахунку, вирішив теж написати їм на почту звернення. Відповіли, що все в них правильно: "працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі нарахування за абонентським номером, на який Ви посилаєтесь, та ще раз підтверджено їх коректність." бла..бла мій київстар бла...бла:mad:
Паралельно відправив в НКРЗІ, глянемо чи допоможе якось.
У кінці своєї заяви/звернення в КС я вказав, що "у разі необгрунтованої відмови залишаю за собою право звернутися зі скаргою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку"
Можливо, разом з наведеними доказами/розрахунками, це й стало додатковим аргументом таки повернути мені кошти
 

blacksn

Samsung Galaxy Note 10
Реєстрація
09.08.10
Місто
Луцьк
Телефон
Samsung Galaxy Note 10
справа оператора - забезпечити механізми її коректного зняття і тарифікації послуг. А то вносиш платню, а потім молишся, аби вона правильно знялася, а потім весь час контролюєш, що відбувається з тарифікацією трафіку тощо. Є багато інших речей, які потребують нашого часу і уваги.
Я думаю це спеціально зроблено так, щоб поповнив і назнімало за щось інше, а не абонплату. Особливо в Водафон - закинеш раніше, зніме, якщо закінчився пакет на інших операторів, чи пакет інтернет, чи пакет хвилин закордон. Поповниш після закінчення пакету, активація в них щодня тільки в певну годину, подзвониш чи включиться мобільний інтернет - зніме добову плату. Коли ж відправиш ussd після поповнення, тоді зніме відразу коректно. Це все так задумано, щоб абоненти витрачали більше. Як мінімум раз попадешся, якщо не знаєш нюансів
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
blacksn, так тут у нас 4 года "сраломазало инновации", на которых греются почти так же, как на платных подписках. Главное, что регулятору подходит, смотрит сквозь пальцы на оскароносного спонсора дигитализации.
 

goga

Звичайний свинорил
Реєстрація
25.10.09
Місто
Одеса
Спробував зараз з тарифу "дзвінки без меж" набрати 466, 477. "Невірно набраний номер"!
 
Останнє редагування:

kapetan

Старый моряк
Реєстрація
17.06.11
Місто
Киев
Стосовно зниклих 25 гривень на контракті.
Кінець місяця, на рахунку корекціїї не сталося, тобто маємо -25 грн
Телефоную до котиків, спочатку мороз "нічого не знаємо, сам дурак", але не цього разу...
Заздалегідь виписав свої поповнення з моменту примусової зміни тарифу, разом зі скрінами списань з кабінету по місяцях.
Після того як зачитав все, відразу визнали некорректне МАССОВЕ списання за грудень (тобто заднім числом!)
Вони чудового знають про нього, але морозяться- може проканає... (n)

Заявку на повернення склали (зафіксував номер), подивимось, що буде далі..
А ось що було далі - підтримка КС геть скурвилась. (n)
Зателефонував сьогодні до підтримки за номером заявки (сплинули 14 днів), отримав відповідь, що у них все вірно,
ба більше того - навіть щоб більше не звертався по цій заявці!
Це просто ДНО! :poop:

Довелося трішки витратити час, та написати обґрунтовану скаргу до НКРЗ,
та прикласти скріни поповнень номера, та скріни витрат по номеру до купи.
Діло вже не в 25 гривнях...
Скарга відправлена, тож боротьба триває!
 

Tartak

Заблокирован
Реєстрація
08.02.15
Місто
Чернiвцi

viccy

Читатель
Реєстрація
30.01.15
Місто
Кропивницкий
Помітив таку специфічну траблу з інтернетом 4g. Користувався інтернет-безлімітом за 100 на рік, все працювало як слід. Нещодавно він закінчився, і зараз, в приміщеннях великих магазинів почав зникати 4g (там, де до цього все було ОК). При цьому голосовий зв'язок працює без проблем. Щоб зловити 4g треба виходити з супермаркету.
Порадьте, чи можна це подолати налаштуваннями? Чи стикався ще хтось з подібним?
 
Реєстрація
13.03.22
Місто
Хмельницький
Розкажу і мою історію, в березні повернули 50 грн після того, як звернувся до НКРЗ, то 21.03 знову вкрали 25 грн, як не бився з ними, теж, до речі написав до НКРЗ і ніц не дало, стоять дебіли на тому, що все коректно відображується, отриав сьогодні таку відповідь від головного офісу КС:
Шановна Людмило Трохимівно!

ПрАТ «Київстар» (далі – Компанія) висловлює свою повагу та у відповідь на Ваше
звернення повідомляє наступне.
Відповідно до п. 62 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», що
затверджені постановою Кабінету Міністрів України №295 від 11.04.2012 року, оплата
отриманих послуг здійснюється за тарифами, тарифними планами, що діють на момент
надання послуг під час окремого сеансу зв’язку.
Зазначимо, що працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі
нарахування за абонентським номером, на який Ви вказали у своєму зверненні, та ще раз
підтверджено їх коректність.
Отже, наразі у Компанії відсутні юридичні підстави для анулювання нарахувань за надані
послуги.
Також повідомляємо, що Компанія надає можливість своїм абонентам контролювати
витрати у системі самообслуговування «Мій Київстар» (інформація про тарифікацію окремих
сеансів зв’язку, поточний стан балансу, діючий тарифний план тощо), встановивши відповідний
додаток з «Google Play» або з «Apple Store» на кінцеве обладнання (смартфон).
Зазначимо, що дотримання Умов надання телекомунікаційних послуг приватного
акціонерного товариства «Київстар», що розміщені на сайті Компанії, та використання
сертифікованого кінцевого обладнання у відповідності з інструкцією заводу-виробника, дозволяє
уникнути непорозумінь при користуванні послугами мобільного зв’язку.
Якщо у Вас виникнуть будь-які запитання щодо повідомленої Вами інформації або Ви
побажаєте зробити ті чи інші уточнення, Ви можете зателефонувати до контакт-центра за
номером 0-800-300-466 (цілодобово та без вихідних) або звернутись у чат https://kv.st/aG4

З повагою
Начальник відділу
каналів кореспонденції з клієнтами Пусєв С.С.
От козли кончені, тепер вже видно не бачити 25 грн назад, горіти вам дебілоїди разом зі своїм пусєвим в пеклі, коли вже розвалитесь.
 
Реєстрація
19.06.20
Місто
Kyiv region
Телефон
iPhone
Розкажу і мою історію, в березні повернули 50 грн після того, як звернувся до НКРЗ, то 21.03 знову вкрали 25 грн, як не бився з ними, теж, до речі написав до НКРЗ і ніц не дало, стоять дебіли на тому, що все коректно відображується, отриав сьогодні таку відповідь від головного офісу КС:
Шановна Людмило Трохимівно!

ПрАТ «Київстар» (далі – Компанія) висловлює свою повагу та у відповідь на Ваше
звернення повідомляє наступне.
Відповідно до п. 62 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», що
затверджені постановою Кабінету Міністрів України №295 від 11.04.2012 року, оплата
отриманих послуг здійснюється за тарифами, тарифними планами, що діють на момент
надання послуг під час окремого сеансу зв’язку.
Зазначимо, що працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі
нарахування за абонентським номером, на який Ви вказали у своєму зверненні, та ще раз
підтверджено їх коректність.
Отже, наразі у Компанії відсутні юридичні підстави для анулювання нарахувань за надані
послуги.
Також повідомляємо, що Компанія надає можливість своїм абонентам контролювати
витрати у системі самообслуговування «Мій Київстар» (інформація про тарифікацію окремих
сеансів зв’язку, поточний стан балансу, діючий тарифний план тощо), встановивши відповідний
додаток з «Google Play» або з «Apple Store» на кінцеве обладнання (смартфон).
Зазначимо, що дотримання Умов надання телекомунікаційних послуг приватного
акціонерного товариства «Київстар», що розміщені на сайті Компанії, та використання
сертифікованого кінцевого обладнання у відповідності з інструкцією заводу-виробника, дозволяє
уникнути непорозумінь при користуванні послугами мобільного зв’язку.
Якщо у Вас виникнуть будь-які запитання щодо повідомленої Вами інформації або Ви
побажаєте зробити ті чи інші уточнення, Ви можете зателефонувати до контакт-центра за
номером 0-800-300-466 (цілодобово та без вихідних) або звернутись у чат https://kv.st/aG4

З повагою
Начальник відділу
каналів кореспонденції з клієнтами Пусєв С.С.
От козли кончені, тепер вже видно не бачити 25 грн назад, горіти вам дебілоїди разом зі своїм пусєвим в пеклі, коли вже розвалитесь.
Поки ви користуєтесь, то не розваляться. Може припейд спокійніше буде?
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
скоріше будь-який інший оператор

Ответ остроумный и немножко наивный :)
Вы действительно думаете, что подобные моменты только у КС?
Все "хороши"...
Я поэтому особо никуда и не бегаю. Поигралась немного с МНП, но это так, посмотреть "что оно за птица".
Лично я не верю в кардинально-радикально-ультимативные отличия операторов.
Опять таки, лично для меня (извините, что привожу лишь себя в пример) важно качество услуг.
Хороший "голос" и интернет.
Если меня все устраивает, к другому я не пойду.
Во-первых, я не знаю как оно там, у него. Не знаю достоверно. (Да, благо есть РЭД, где можно узнать заранее что и как, но у не рэдовца такой информации не будет)
А во-вторых...Святых, к сожалению, очень мало. И уж совсем ничтожное их количество в области под названием "бизнес".

Наблюдая как у условного Коли получаются шахер-махеры, условному Сереже и не менее условному Васе будет сложно удержаться и не
заниматься аналогичными же манипуляциями.
-Если там "прокатывает", то и у меня сработает. Я же не лох, что бы не пользоваться всеми этими "достижениями".
Как-то так.
Излишний пессимизм? Возможно...но мне чуть больше 16 и я люблю наблюдать и пытаться анализировать увиденное. Поэтому и...
А может, просто дождь :D
 
Зверху