Мабуть сюдиА куди саме відправлялось звернення?
Мабуть сюдиА куди саме відправлялось звернення?
А куди саме відправлялось звернення?
Вистачило спілкування з КС - заяву роздрукував, підписав, сканував і відправив на [email protected] (саме цю адресу вони й вказали, коли підтримка відмовила у компенсації, а я наполягав на продовженні "розборок")Мабуть сюди
Менi теж сьогоднi повернули кошти на рахунок аж 75 гривень. Я просив 45, мабуть недогледiв та вкрали бiльше. Смс прийшла, а на пошту поки що нiчого не надходило. Скарга подiяла.КС все ж повернув на рахунок контракту кошти, неправомірно списані у грудні 2022 та березні 2023 (навіть з запасом)
Якщо дуже пече то рекомендую написати їм офіційний запит, а як отримаєте відповідь або не отримаєте через 30 днів то написати регулятору щоб він розібрався.Якби ж то все було так просто...
Двічі вже їм пелефонував на 0800... і питав, що хо приколи такі у них. Вони лише руки розводять і бідкаються, що то їх систему глючить. Просять номер особового рахунку, якого в повідомленні нема. Я вже борг сплатити готовий, тільки ж скажіть за що і скільки, рахунка виставте.
Я все життя на vodafon'i і ніколи не підключав ні інтернету, ні тв від клятого клопостара, і оператора не змінював (у клопостара уточнив по своєму номеру, про всяк випадок).
По факту двох крадіжок з рахунку, вирішив теж написати їм на почту звернення. Відповіли, що все в них правильно: "працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі нарахування за абонентським номером, на який Ви посилаєтесь, та ще раз підтверджено їх коректність." бла..бла мій київстар бла...блаКС все ж повернув на рахунок контракту кошти, неправомірно списані у грудні 2022 та березні 2023 (навіть з запасом) - за результатами розгляду мого офіційного звернення
Гарантовано допоможе, перевiрено.глянемо чи допоможе якось.
У кінці своєї заяви/звернення в КС я вказав, що "у разі необгрунтованої відмови залишаю за собою право звернутися зі скаргою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку"По факту двох крадіжок з рахунку, вирішив теж написати їм на почту звернення. Відповіли, що все в них правильно: "працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі нарахування за абонентським номером, на який Ви посилаєтесь, та ще раз підтверджено їх коректність." бла..бла мій київстар бла...блаКС все ж повернув на рахунок контракту кошти, неправомірно списані у грудні 2022 та березні 2023 (навіть з запасом) - за результатами розгляду мого офіційного звернення
Паралельно відправив в НКРЗІ, глянемо чи допоможе якось.
Я думаю це спеціально зроблено так, щоб поповнив і назнімало за щось інше, а не абонплату. Особливо в Водафон - закинеш раніше, зніме, якщо закінчився пакет на інших операторів, чи пакет інтернет, чи пакет хвилин закордон. Поповниш після закінчення пакету, активація в них щодня тільки в певну годину, подзвониш чи включиться мобільний інтернет - зніме добову плату. Коли ж відправиш ussd після поповнення, тоді зніме відразу коректно. Це все так задумано, щоб абоненти витрачали більше. Як мінімум раз попадешся, якщо не знаєш нюансівсправа оператора - забезпечити механізми її коректного зняття і тарифікації послуг. А то вносиш платню, а потім молишся, аби вона правильно знялася, а потім весь час контролюєш, що відбувається з тарифікацією трафіку тощо. Є багато інших речей, які потребують нашого часу і уваги.
Бурун, досить флудити.Так вот куди мені звертатися за те
А ось що було далі - підтримка КС геть скурвилась.Стосовно зниклих 25 гривень на контракті.
Кінець місяця, на рахунку корекціїї не сталося, тобто маємо -25 грн
Телефоную до котиків, спочатку мороз "нічого не знаємо, сам дурак", але не цього разу...
Заздалегідь виписав свої поповнення з моменту примусової зміни тарифу, разом зі скрінами списань з кабінету по місяцях.
Після того як зачитав все, відразу визнали некорректне МАССОВЕ списання за грудень (тобто заднім числом!)
Вони чудового знають про нього, але морозяться- може проканає...
Заявку на повернення склали (зафіксував номер), подивимось, що буде далі..
Скарга й без скрiнiв чудово працюе. Кошти повертають, смс про це надсилають.та прикласти скріни поповнень номера, та скріни витрат по номеру до купи.
Поки ви користуєтесь, то не розваляться. Може припейд спокійніше буде?Розкажу і мою історію, в березні повернули 50 грн після того, як звернувся до НКРЗ, то 21.03 знову вкрали 25 грн, як не бився з ними, теж, до речі написав до НКРЗ і ніц не дало, стоять дебіли на тому, що все коректно відображується, отриав сьогодні таку відповідь від головного офісу КС:
От козли кончені, тепер вже видно не бачити 25 грн назад, горіти вам дебілоїди разом зі своїм пусєвим в пеклі, коли вже розвалитесь.Шановна Людмило Трохимівно!
ПрАТ «Київстар» (далі – Компанія) висловлює свою повагу та у відповідь на Ваше
звернення повідомляє наступне.
Відповідно до п. 62 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», що
затверджені постановою Кабінету Міністрів України №295 від 11.04.2012 року, оплата
отриманих послуг здійснюється за тарифами, тарифними планами, що діють на момент
надання послуг під час окремого сеансу зв’язку.
Зазначимо, що працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі
нарахування за абонентським номером, на який Ви вказали у своєму зверненні, та ще раз
підтверджено їх коректність.
Отже, наразі у Компанії відсутні юридичні підстави для анулювання нарахувань за надані
послуги.
Також повідомляємо, що Компанія надає можливість своїм абонентам контролювати
витрати у системі самообслуговування «Мій Київстар» (інформація про тарифікацію окремих
сеансів зв’язку, поточний стан балансу, діючий тарифний план тощо), встановивши відповідний
додаток з «Google Play» або з «Apple Store» на кінцеве обладнання (смартфон).
Зазначимо, що дотримання Умов надання телекомунікаційних послуг приватного
акціонерного товариства «Київстар», що розміщені на сайті Компанії, та використання
сертифікованого кінцевого обладнання у відповідності з інструкцією заводу-виробника, дозволяє
уникнути непорозумінь при користуванні послугами мобільного зв’язку.
Якщо у Вас виникнуть будь-які запитання щодо повідомленої Вами інформації або Ви
побажаєте зробити ті чи інші уточнення, Ви можете зателефонувати до контакт-центра за
номером 0-800-300-466 (цілодобово та без вихідних) або звернутись у чат https://kv.st/aG4
З повагою
Начальник відділу
каналів кореспонденції з клієнтами Пусєв С.С.
скоріше будь-який інший операторМоже припейд спокійніше буде?
скоріше будь-який інший оператор