Шановна Людмило Трохимівно!
ПрАТ «Київстар» (далі – Компанія) висловлює свою повагу та у відповідь на Ваше
звернення повідомляє наступне.
Відповідно до п. 62 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», що
затверджені постановою Кабінету Міністрів України №295 від 11.04.2012 року, оплата
отриманих послуг здійснюється за тарифами, тарифними планами, що діють на момент
надання послуг під час окремого сеансу зв’язку.
Зазначимо, що працівниками Компанії при розгляді звернення додатково перевірені всі
нарахування за абонентським номером, на який Ви вказали у своєму зверненні, та ще раз
підтверджено їх коректність.
Отже, наразі у Компанії відсутні юридичні підстави для анулювання нарахувань за надані
послуги.
Також повідомляємо, що Компанія надає можливість своїм абонентам контролювати
витрати у системі самообслуговування «Мій Київстар» (інформація про тарифікацію окремих
сеансів зв’язку, поточний стан балансу, діючий тарифний план тощо), встановивши відповідний
додаток з «Google Play» або з «Apple Store» на кінцеве обладнання (смартфон).
Зазначимо, що дотримання Умов надання телекомунікаційних послуг приватного
акціонерного товариства «Київстар», що розміщені на сайті Компанії, та використання
сертифікованого кінцевого обладнання у відповідності з інструкцією заводу-виробника, дозволяє
уникнути непорозумінь при користуванні послугами мобільного зв’язку.
Якщо у Вас виникнуть будь-які запитання щодо повідомленої Вами інформації або Ви
побажаєте зробити ті чи інші уточнення, Ви можете зателефонувати до контакт-центра за
номером 0-800-300-466 (цілодобово та без вихідних) або звернутись у чат
https://kv.st/aG4
З повагою
Начальник відділу
каналів кореспонденції з клієнтами Пусєв С.С.