Alex, Ну это мои предположения были на счет 24 часа, думал этого времени достаточно службе безопасности КС, чтоб огласить причину и вердикт моему номеру. А что дает им показ моего паспорта? Мой номер не был на контракте и договора я не собираюсь с ними подписывать. Я могу им назвать номера, на которые звонил, сумму на счету, подключение карточки. Заявку и так операторша им оставила, зачем мне снова в ЦОА писать уже письменно заявление?
Таке собі типу "відсіювання"... Що ніби, хто "чесний" абонент, той типу піде відновлювати номер навіть в ЦОА з паспортом, навіть з глухохо села поїде за будь-якої погоди. А хто "накрутчик" і "барига", той типу злякається і не піде...
Ну і типу ще моральний тиск на людину: "...от і всіх одна сімка і їх не типу не блокують, а в мене їх 3, 5, 10, 100 і т.д. як я буду виглядати, якщо піду відновлювати ці всі номера? що мені там скажуть? а чи це взагалі законно мати стільки номерів?...".
Добавлено через 3 минуты
tkalych, хотелось бы, чтоб они в телефонном режиме, т.е. дистанционно решали проблемы с блокировкой/разблокировкой. Зачем гонять клиента, который пользуется Вашими услугами в ЦОА для написания письменного заявления, если Клиенту Киевстар без предупреждения и причины сама отключила номер. Мне кажется, нормально было бы с ихней стороны по-человечески предупреждать по СМС на счет блокировки, если им что-то не нравится и объяснять причину их действий.
Смс мала б приходити, якщо номер був в мережі, бо цього вони дотримуються. А щодо іншого, ну що ж маєм "бидлооператора", який вважає нас "бидлоабонентами" і поки що ми мусимо це терпіти, або "голосувати" зміною його на іншого оператора. Я, на жаль, мушу користуватися і Київстаром поки що..
Добавлено через 4 минуты
У меня есть только симдержатель и симкарта.
Цього вистачає. "На даний час я користуюся абонентським номером ____________________________. На підтвердження цього надаю на адресу Приватного акціонерного товариства "Київстар" відповідні документи, які це підтверджують, а саме: копію "холдера" від стартового пакету даного абонентського номера з відповідним серійним номером, PIN та PUK кодами. Оригінали цих документів, а також саму SIM-картку даного абонентського номера я пред’явив працівнику ЦОА "Київстар" при поданні цього звернення. Вважаю, що наявність в мене цих документів і безпосередньо самої SIM-картки є достатнім підтвердженням того, що саме я на даний час є абонентом даного абонентського номера."
Добавлено через 13 минут
Ну придешь с десятком жалоб, попросят оформить их и принести все сразу. Или попросят написать в сторонке. В крайнем случае тебя выведет посетитель, что захочет восстановить свою утерянную симку, а из-за таких ДДОС писем, должен ожидать
)
Хотел бы на такой цирк посмотреть
И на счет заблокированных симок - если получил блокировку, то уже сам знаешь за что, ну в крайнем случае догадываешься - почему.
И давайте не забывать, что не только за "накрутку" блочат. Еще и переводы крупных (и не очень) сумм денег, полученных путем развода. Ну и на конец, краденые бонусы интернета - так что мерятся длительностью звонков не всегда правильно
Тут довольно полно раскрыли суть возможного мошенничества.
Я приношу вже готові роздруковані звернення, так що швидкість оформлення залежить лише від працівників ЦОА...
Це ж типу не моя вина, що Київстар мені відключив сімки. Так, всі сімки відключені за дзвінки на оператора МТС, ну але ж ніде не вказано, що є обмеження при дзвінках на цього оператора!!!!
І послуга конференц-зв"язок - це ж послуга оператора!!! То до чого тут я? І в чому моя вина? Київстар же ж декларує, що НЕМАЄ обмежень на кількість і тривалість дзвінків на інших операторів в любому тарифному плані (тобто поки є гроші на рахунку)!!!! От нехай і дотримується... А як це виглядає зі сторони, то мені пофіг... Якщо вважають, що це накрутка, то нехай вносять зміни в законодавство, нехай приводять факти... А не тупо відключають...
Переводів грошей, лохотронів, скупки крадених грошей по моїх абонентських номерах не було. Суто дзвінки...
Більшість сімок до того ж відключені в той самий день, коли були активовані...