Останнє редагування модератором:
Напишіть у тг, спробуємо розібратисяvlady, написав в чаті підтримки Київстара, зареєстрували заявку. Проблему поки не вирішили. Кожен день цікавлюсь статусом заявки. Крайній строк вирішення встановили 12.12.2022, а 10.12.2022 у мене спливуть 7 днів, що даються на те, щоб скористатися послугою після активації сім-карти. Кожен день обіцяють прискорити вирішення проблеми, але крайній строк не змінюють. Чесно кажучи, вже чекаю кидка від Київстару...
У повідомленні декілька днів тому ви написали, що не працює послуга "Самостійна заміна сім". У Київстара є 2 послуги для заміни: "Самостійна заміна сім на 4G" і "Відновлення сім карти" (див. шапку). Якою саме послугою ви намагаєтесь зробити заміну?vlady, я саме "Відновлення сім карти" використовую.
Сьогодні простояв величезну чергу в магазин Київстар. В моєму місті він працює максимум дві години на добу через відключення світла.Якщо сімку білайнівську замінював на КС років 5 (чи більше) тому, а тепер також треба замінити щоб VoLTE працювало (imsi залишився 255-02), то як це безкоштовно зробити?
Зайти снова и попытать удачу.Сказали телефонувати на 466, а туди нереально дозвонитися. Що робити?
3 дні тому робив заміну на пакет Smart SIM за послугою "Відновлення SIM-карти", через 7 годин номер був успішно відновлений, тож проблема не масова.Хочу застерегти абонентів київстару від придбання стартового пакету "SMART SIM" для потреб відновлення втраченої/зіпсованої СІМ-картки. Ця послуга зараз не працює.
7 днів, що даються на те, щоб скористатися цією послугою закінчилися. Заявка, зареєстрована в перший день активації пакету, службою підтримки не була вирішена (спілкувався з нею кожен з 7 днів у чаті).
Сьогодні мені видали таке: "На даний момент терміни вирішення Вашого питання уточнюються, даною сім Ви можете користуватися як новим номером."
На моє заперечення, що новий номер мені не потрібен, була відповідь: "Над рішенням займається технічний відділ, як тільки якась
інформація буде доступна, Вас проінформують."
З минулої п'ятниці в роботі моя заявка, але просто змінюються дати і заявка продовжується ((Сьогодні простояв величезну чергу в магазин Київстар. В моєму місті він працює максимум дві години на добу через відключення світла.Якщо сімку білайнівську замінював на КС років 5 (чи більше) тому, а тепер також треба замінити щоб VoLTE працювало (imsi залишився 255-02), то як це безкоштовно зробити?
Так сімку мені і не змогли там замінити, сказали, що перший раз таке бачать. Просто у них там в системі заявка не проходила, icc чи щось таке не змінювалося.
А мені просто разів 5 прийшло смс -
Ваша заявка не выполнена. Услуга «Самостоятельная замена SIM»
для Вашего номера недоступна. Детали: 922*38
Сказали телефонувати на 466, а туди нереально дозвонитися. Що робити?
Значка роумінгу нема і ця проблема точно не з усіма колишніми картками Бджолайн.Fanatik, ви писали, що imsi залишився 255-02. При цьому відображається значок роумінгу?
SIM, яку я не можу замінити за допомогою пакета "SMART SIM", теж спочатку була білайнівською, але мені її замінили на 4G кілька років тому в магазині Київстар. Тобто IMSI вже має бути 25503 (значка роумінгу немає), але все одно виникла проблема. Напевно, ця проблема з усіма колишніми картками Білайн незалежно від поточного IMSI (25502 або 25503)
Аналогічна відповідь і по послузі "SIM-контроль", коли намагаєшся відключити всі підключені номери. А якщо відключати номери кожний окремо, то номер де-юре ще підключен, а де-факто — ні.У мене на цей запит надходить відповідь "Запит не прийнято з тех.причин. Повторіть запит пізніше або тел.466."
Так і не можу поміняти сімку, досі заявка в роботі, каже оператор, хоча вже навіть смс з терміном заявки не приходять.З минулої п'ятниці в роботі моя заявка, але просто змінюються дати і заявка продовжується ((Сьогодні простояв величезну чергу в магазин Київстар. В моєму місті він працює максимум дві години на добу через відключення світла.Якщо сімку білайнівську замінював на КС років 5 (чи більше) тому, а тепер також треба замінити щоб VoLTE працювало (imsi залишився 255-02), то як це безкоштовно зробити?
Так сімку мені і не змогли там замінити, сказали, що перший раз таке бачать. Просто у них там в системі заявка не проходила, icc чи щось таке не змінювалося.
А мені просто разів 5 прийшло смс -
Ваша заявка не выполнена. Услуга «Самостоятельная замена SIM»
для Вашего номера недоступна. Детали: 922*38
Сказали телефонувати на 466, а туди нереально дозвонитися. Що робити?